Ik koop voornamelijk 50/56 of 56 en vermijd bepaalde merken vanwege de pasvorm. Zl was 3810 gram en verzoop in 56. Vooral de broekjes allemaal te lang vanwege zijn bouw.
Histor, 'avond' kleurnummer: 7500-N. Heb even geen fotootje bij de hand. Kan ik later wel even voor je maken.
Lappie: ahhh goed bezig. Zag alleen dat Reb de 30 cent goedkopere versie liet zien (via babydump). Alleen stond op haar site wel dat er een hoes omheen zat en via Prenatal niet, maar het is precies dezelfde. Snap er niks van. Jij??? Ik ben net ff bij de Hema geweest, aankleedkussen gekocht (zaterdag komt de commode, dus dan moet het aankleedkussen er natuurlijk gelijk op, haha). Ennnn... wat zag ik voor onze kleine knul wat mijn vriend geweldig zal vinden? Dit super leuke shirt. Mijn vriend is namelijk verslaafd aan broodjes hamburger. Heb maar maat 74 genomen, dan is "Junior" weer wat groter en is het vast zonnig weer.
hey meiden, Wat een goed nieuws allemaal weer en een hoop geklus haha. Meiden met goede echo's gefeliciteerd! Meiden die nog moeten succes! hier druk bezig met dozen zoeken want jawel we gaan dinsdag het huurcontract tekenen!!! hoop dat ik maandag ook een goede 20 weken echo heb dan kan mijn week ook niet meer stuk. Dus nu druk bezig met dozen verzamelen fijne dag meiden!
Leuk shirtje Danielle!! Ik heb ook iets in 74 besteld, zal jullie over 3 weken vertellen welke kleur Ik vond ze zo schattig Oke, wel heel eerlijk. Ik loop zelf nooit in adidas pakken, maar mijn schoonzusje heeft er binnenshuis altijd zo'n een aan, dus het leek me wel een mooie combinatie
@Migske Succes met de (bananen)dozen en met inpakken! Heel fijn dat je niet al de babykamer had gedaan, dat scheelt weer, haha! Ben blij voor jullie dat de sleuteloverdracht al bijna is, superfijn.
Ooooh Reb, wat superleuk, waar heb je die besteld? Wat een leuke kleertjes en stofjes komen langs zeg! Iemand een idee tot wanneer die actie op die voedingskussen geld van prenatal? We gaan pas 6 okt. daarheen....... Wat super Migske!! Veel plezier met dozen inpakken, ooooh ik wil ook verhuizen.. ons huis staat nu al n jaar te koop en we hebben nog geen enkele bezichtiging gehad
Ah wat een leuke spullen allemaal meiden! Hier hoef ik ook niks meer te kopen heb al genoeg heb een paar dingen in 56 en meeste dingen in 62 ... Voedingskussen heb ik wel van de kruidvat...was 15 euro dus lekker voordelig. Het is idd een gewoon kussen zeg maar, dus geen bolletjes. Eens kijken of het wat is. Tot nu toe bevalt ie wel maar heb m nog niet zo vaak gebruikt met slapen
Jep, ik was idd te snel.... Nou ja, het scheelt niet heel veel. En een extra hoes is nooit verkeerd natuurlijk. Heb nu dan een grijze en een lichtblauwe hoes.
Volgens mij zit er bij die van de Prenatal geen hoes hoor! Die moet je er apart bijbestellen, tenminste zo begrijp ik het uit de tekst. Ach zie het wel als ie morgen binnen komt, we slapen iig beide morgen avond als roosjes
Met bv leek me dat nu wel handig...en met slapen en voor in de box. als je het kussen dichtvouwt kun je daar lekker je kindje in leggen
+1 +1 & ik vind het gewoon erg lekker liggen in bed (ik slaap altijd op mijn zij). @Charmed Facebook pagina Ze verkoopt allemaal kleding op facebook, heb er al eerder besteld en wordt netjes bezorgd
Ja ga m ook eens in bed erbij pakken nu...slaap normaal op de buik en dat gaat nu nog voor de helft zeg maar