Ah Reb, wat een superleuke manier om het te vertellen!! Al die reacties, geweldig! Jaa moeilijk zoiets. Moet sowieso maar wanneer de kraamhulp komt kennismaken in november geloof ik ergens even vragen om advies.. vind t zo moeilijk om te beslissen..
Ik vind het ook een behoorlijke uitdaging hoor, zeker omdat ik alles elke keer vergeet. Zo kwam ik er afgelopen weekend bijvoorbeeld ineens achter dat ik m'n getuigen was vergeten te vragen, heel slim
Heeft de VK daar niks over te vertellen, of moet je vanwege de twins bij de gyn komen? Kwam wel dit tegen BV & twins. Maar waarschijnlijk heb je dat zelf al gezien!?
Reb, ja bij de gyn.. geen idee of hij ook verstand van bv heeft, tis een man Bedankt voor je link, had t nog niet gelezen.. Pfoeeee ze schrijft t erg makkelijk, maar ooooohmy.. Sammy, weet jij al wat je gaat doen?
Erg he Uiteindelijk heb ik er een van de twee maar gevraagd, omdat ik niet echt in de gelegenheid was om de ander persoonlijk te vragen. Dus heb er dan maar voor gekozen om er een te vragen, mijn oudste zus. Ze was heel blij en vereerd enzo
Ze schrijft het alsof het allemaal puur een kwestie is van gewenning. Maar ja, veel vrouwen die slechts een baby bv geven vinden het al lastig genoeg. Kan me voorstellen dat het behoorlijk eng is met twee mini's. Succes! Ben benieuwd wat je gaat doen
Ah leuk zeg je zus!!! Snap dat ze vereerd is!! Ik heb getuige mogen zijn bij mijn beste vriendin en bij mijn zus. Heel bijzonder om gevraagd te worden. Wij gaan niet trouwen, maar binnenkort wel kijken voor trouwringen, want die doen we wel om. En dan als datum onze relatie-datum erin laten graferen. Whaha, niemand die zegt dat dat niet mag.
Het gemiddelde ziekenhuis heeft een lactatiedeskundige in dienst, daar kun je vaak gewoon een afspraak mee maken .
Bij onze vk-praktijk standaard, dat je (als je dat tenminste wilt) een afspraak krijgt met een lactatiedeskundige. Dat is dan tussen de 20 en de 30 weken ergens die afspraak. Het is dan een een-op-een gesprek. Ik ga er zeker naar toe. Ben erg benieuwd. Bij onze zoon lukte de borstvoeding niet en wil het toch geven deze keer, als het lukt.
Wij hebben een soort informatieavond bestaande uit 3 avonden. deel 1 : zwanger en nu? deel 2 : borstvoeding deel 3 : bevalling Hebben jullie vast ook!! Moest me wel zelf opgeven, het is gewoon 200 meter van ons huis, dus ideaal. Over 2 weken is geloof ik de eerste avond al. Daar kun je ook vragen stellen. Best laat al die voorlichtingen he? Wil alles NU al weten en klaar maken zodat ik rust in mijn hoofd heb. Maarja... dat kan niet he.
Nou, dat is toch ook leuk! Mijn vriend draagt ook een relatie-ring hoor (ik niet, bleek allergisch te zijn). Geen trouwring, die zijn een stuk duurder. Maarja, die zijn nu gelukkig ook in huis en als het goed is ben ik er niet allergisch voor. Wanneer gaan jullie ringen kopen? Ik vind het ook bijzonder om getuige te zijn, was zelf getuige bij het huwelijk van mijn jongste zus. Ook getwijfeld om haar ook te vragen, maarja. Overigens, ik heb mijn beste vriendin niet meer gesproken sinds ze weet dat ik haar niet als getuige heb gekozen..... Pffff
Ik heb een informatieboekje meegekregen van de verloskundige en er is mij verteld dat ik me moest laten begeleiden door de kraamzorg of aan de vk voortijdige vragen moest stellen. Maar moet eerlijk zeggen, ik zou niet weten wat voor vragen ik moet stellen Denk dat ik het maar op me af laat komen.....
Ohh dat meen je niet. Is je beste vriendin daar boos om? Dat is ook niet lief! Het is jullie dag hoor, en doen wat jullie willen. Ja trouwring of vriendschapsring doen we. We willen zilver, dus in de categorie vriendschapsringen komen we al een heel eind. Maar zijn beide apart een keer wezen kijken, dus nu nog een keer samen. Vindt het wel mooi om hem dan na de 20 weken echo om te doen, maar dat is over 1,5 week al dus gaan we vast niet meer redden. Zaterdag gaat mijn vriend en vader de kinderkamer ophalen, dus komt het er ook niet van. En 's avonds na het werk is mijn vriend te moe (zwaar lichamelijk werk). Trouwens... voor diegene die zich vervelen een leuke tip: zoek eens op boekjes op naam van je ongeboren kind. Ik lig helemaal dubbel hier, hij heeft nog meer "dingen" op zijn naam. Ik zeg nog even niet wat, want dan raden jullie het denk ik.
Thanks meiden, kleine kans dat ons ziekenhuis het heeft, kan niet vertellen precies hoe en wat, dan is het anonieme van mij er meteen af Wss moeten we dan 3 kwartier tot uur rijden (daar moet ik ook bevallen) maar zal eens aan de gyn vragen hoe dat precies gaat, miss kan het wel via een vk?
@charmed naderhand kun je wel combineren maar in het begin zul je volledige bv moeten geven is het geen goed idee om eens naar zo'n bijeenkomst te gaan over bv? Die worden vaker gegeven meen ik.... Of vraag het eens aan de lactatiedeskundige op het forum hier? Of kijk eens op borstvoeding.com Oeeeeeh reb leuk leuk @danielle en dan houden wij het gelukkig klein maar je moet toch va alles regelen idd.