1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ja vind ik ook, als het kan lopen en met de pot kan mee eten vind ik het wel mooi geweest, dan krijgen ze genoeg voeding door normale voeding.

Ik heb altijd het idee dat het meer voor de moeders is dan voor de kindjes, dat ze niet los kunnen laten, vriendin van mij was ook zo, ze kon niet loslaten, kindje hoefde na 9 maanden niet meer en huilen dat ze deed en maar blijven proberen, ik vond het wel karma haha

Hier eten ze eigenlijk al met 9 maanden gewoon met de pot mee en beginnen ze ook al normale melk te drinken uit een beker (oefenen) en vanaf een jaar geen speen / tuitbeker meer. Dus ja dan ook geen borst :p

2. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik hoorde het van haar ik was ook in shock dat vond ik idd ook ziekelijk eigenlijk zo,n groot mannetje en dan nog aan de tiet ja en alleen maar omdat meneer dat wilde want dan ging hij drammen en dreinen.
    Heb dat ook wel gezegd tegen haar en altijd als ik haar in stad zag lopen moest ik altijd aan dat moment denken bah bah bah :D

Nog een vraagje meiden mijn verloskundige zegt dat een eerdere bevalling duur en met hoeveel weken niets zegt over nu het is allemaal te lang geleden het lichaam is volledig hersteld.
    Mijn meiden zijn groot 14 en 19 en ben met 38,5 en 37 weken bevallen (van de laatste omdat ik het HELLP syndroom had) ook zijn mijn bevallingen snel gegaan de oudste was 9 uur en de jongste dochter 3 uur en ze waren er :$
    Wat denken jullie zou dat zo weer kunnen zijn en met die snelheid? Hoe was jullie ervaring met een eerdere bevalling?

Heb de hele dag cursus vandaag :$ pfffffffff

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik stop altijd als mijn kindjes dat zelf aangeven hoor...is ook het fijnste. Nee langer dan 1 jaar zou ik ook geen bv geven.

Panther zijn je meiden al zo groot :D
    Nou ik wee het niet eigenlijk.....maar je zou toch zeggen iedere bevalling later gaat sneller niet? Ik weet het eigenlijk niet

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Dat iedere volgende bevalling sneller gaat, is niet waar...
    Bij mijn zus heeft ze toch echt veeeeeel langer gedaan over de tweede dan over de eerste.

Het is wel vaak zo dat een volgende bevalling sneller gaat, maar dus niet altijd...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het zal vast aan iedere bevalling zelf liggen dan....

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nou hopelijk vlot deze bevalling wat meer dan de vorige pff we gaan het zien he ;) is volgens mij zo onvoorspelbaar

7. paula1984

Volgens mij heb ik een groeispurt ofzo sinds gistermiddag constant buikpijn bandenpijn en me schaambot voelt net zo beurs als na de bevalling pff.
    Of mss doe ik weer eens teveel;)

Nog meer meiden hier last van?

8. Reb

Reb Niet meer actief

Ja ik! Maar alleen wanneer ik teveel doe. Maar helaas is weinig al teveel!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan moet je rustig aan doen Paula....maar ja hoe doen we dat he :D

10. Reb

Reb Niet meer actief

Oh mensen, morgen eindelijk de 20 weken echo. Begin nu al nerveus te worden..

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zo spannend he reb :D
    Vindt je het eng of gewoon spannend?

12. Reb

Reb Niet meer actief

Allebei, helaas...

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook spannend en eng tegelijk;)
    Mijn zenuwtjes zijn er nog niet maar die komen nog wel;)....

Opzich is het ook wel weer interessant en leuk om so lang naar je kleintje te morgen kijken.

14. paula1984

Reb alles zal piekfijn in orde zijn! Bij meer dan 95% word niets gevonden komt goed x

Haha idd lov hoe moet dat hmm mijn dreumes denkt daar net ff anders over ;)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies :D

Ook dat lekkere slapen in de middag.....wat is dat :D?

16. Reb

Reb Niet meer actief

Gelukkig morgen al om 10:45, scheelt weer. Wekker om 10:00, haha. Kan ook niet wachten ons liefje weer te zien :)
    Jij volgende week?

17. Reb

Reb Niet meer actief

Thanks Paula! Hopelijk kan je toch een beetje rust vinden!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maandag om 11 uur....scheelt ook weer:D oudste naar school brengen....hier wat in huis doen....jongste wegbrengen....dan is het zo 10:30 :D

Ja het is echt bijzonder....ze kijken alles na. En leggen alles uit. echt bijzonder. En klopt wat Paula zegt..... Meestal is er gewoon niks aan de hand hoor.;)
    Gaat helemaal goedkomen:D

19. Reb

Reb Niet meer actief

Oooh das ook al bijna!!! Spannend!!!
    Het zit vast goed met onze kleintjes, ben zo benieuwd :)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Deel Deze Pagina