Ja vind ik ook, als het kan lopen en met de pot kan mee eten vind ik het wel mooi geweest, dan krijgen ze genoeg voeding door normale voeding. Ik heb altijd het idee dat het meer voor de moeders is dan voor de kindjes, dat ze niet los kunnen laten, vriendin van mij was ook zo, ze kon niet loslaten, kindje hoefde na 9 maanden niet meer en huilen dat ze deed en maar blijven proberen, ik vond het wel karma haha Hier eten ze eigenlijk al met 9 maanden gewoon met de pot mee en beginnen ze ook al normale melk te drinken uit een beker (oefenen) en vanaf een jaar geen speen / tuitbeker meer. Dus ja dan ook geen borst
Ik hoorde het van haar ik was ook in shock dat vond ik idd ook ziekelijk eigenlijk zo,n groot mannetje en dan nog aan de tiet ja en alleen maar omdat meneer dat wilde want dan ging hij drammen en dreinen. Heb dat ook wel gezegd tegen haar en altijd als ik haar in stad zag lopen moest ik altijd aan dat moment denken bah bah bah Nog een vraagje meiden mijn verloskundige zegt dat een eerdere bevalling duur en met hoeveel weken niets zegt over nu het is allemaal te lang geleden het lichaam is volledig hersteld. Mijn meiden zijn groot 14 en 19 en ben met 38,5 en 37 weken bevallen (van de laatste omdat ik het HELLP syndroom had) ook zijn mijn bevallingen snel gegaan de oudste was 9 uur en de jongste dochter 3 uur en ze waren er Wat denken jullie zou dat zo weer kunnen zijn en met die snelheid? Hoe was jullie ervaring met een eerdere bevalling? Heb de hele dag cursus vandaag pfffffffff
Ik stop altijd als mijn kindjes dat zelf aangeven hoor...is ook het fijnste. Nee langer dan 1 jaar zou ik ook geen bv geven. Panther zijn je meiden al zo groot Nou ik wee het niet eigenlijk.....maar je zou toch zeggen iedere bevalling later gaat sneller niet? Ik weet het eigenlijk niet
Dat iedere volgende bevalling sneller gaat, is niet waar... Bij mijn zus heeft ze toch echt veeeeeel langer gedaan over de tweede dan over de eerste. Het is wel vaak zo dat een volgende bevalling sneller gaat, maar dus niet altijd...
Nou hopelijk vlot deze bevalling wat meer dan de vorige pff we gaan het zien he is volgens mij zo onvoorspelbaar
Volgens mij heb ik een groeispurt ofzo sinds gistermiddag constant buikpijn bandenpijn en me schaambot voelt net zo beurs als na de bevalling pff. Of mss doe ik weer eens teveel Nog meer meiden hier last van?
Is ook spannend en eng tegelijk Mijn zenuwtjes zijn er nog niet maar die komen nog wel.... Opzich is het ook wel weer interessant en leuk om so lang naar je kleintje te morgen kijken.
Reb alles zal piekfijn in orde zijn! Bij meer dan 95% word niets gevonden komt goed x Haha idd lov hoe moet dat hmm mijn dreumes denkt daar net ff anders over
Gelukkig morgen al om 10:45, scheelt weer. Wekker om 10:00, haha. Kan ook niet wachten ons liefje weer te zien Jij volgende week?
Ja maandag om 11 uur....scheelt ook weer oudste naar school brengen....hier wat in huis doen....jongste wegbrengen....dan is het zo 10:30 Ja het is echt bijzonder....ze kijken alles na. En leggen alles uit. echt bijzonder. En klopt wat Paula zegt..... Meestal is er gewoon niks aan de hand hoor. Gaat helemaal goedkomen