Succes Reb spannend!! Danielle waarom hou je de kat niet uit de babykamer dan?? Snap dat je baalt Hier komen de dieren sowieso niet in de babykamer, ik vind dat onhygiënisch met al die haren.
Omdat wij een bijzondere kat hebben, haha. Die is super nieuwsgierig, en dag en nacht in de weer. Als iets niet mag vindt ze het interessant, dus nu er nog geen meubels instaan mocht ze van mij wel ff rondsnuffelen. Dan is haar interesse sneller weg! Baal vooral omdat het behangen zo slecht ging met dit behang, zijn echt lang bezig geweest, en heb al 100 keer gedacht het er weer af te halen en te verven hahaha... Denk dat mijn vriend gek wordt als ik dit zeg hahaha!!!
Hahahaha dat snap ik dat je vriend dan gek word!!!! Zo zonde, maar waarschijnlijk zit t aan de onderkant? Kan je er niks voor zetten??
Haha, ja ben nogal wispelturig in de zwangerschap. Dat is eigenlijk het enige dat hij aan mij merkt (oke en moe en bandenpijn), maar de wispelturigheid is dan ook gelijk heeeeeeeeeeeel erg . Ja het zit aan de onderkant, nu je het zegt.. volgens mij hangt het gordijn er overheen die besteld is (*rent ff naar de kamer en kijkt*). Ja de gordijnen hangen 12 cm naast het raam, daar dus overheen!!! Hahaha. You make my day Sammy
Reb succes met de echo!! Vervelend zeg de kat hier ook zo,n bijzonder beest wel grappig maar soms vermoeiend hoor Ik ga zo naar voetbal dochter moet spelen uit in de middle of nowhere hihi maar wel ff leuk. Wij hebben primark in de stad hangen daar van die foute dieren pakken wel lekker voor thuis maar je ziet er niet uit Leuk vest gekocht en een jas voor mijn dochter. Gister nog mooie k swiss schoentjes gehad voor de beeb zo lief Fijne dag iedereen!
Oehh leuk primark. Nooit geweest maar iedereen reist er ver voor. Was t niet megadruk? Ja vermoeiend n kat Haha. Laatst viel ze v 3 hoog v t balkon. Was ze stiekem naar buiten gesneakt. Maar ze leert er toch niet van. Ach... Zo blijft t iig levendig in huis Haha succes bij de voetbal.
Veel plezier en succes Reb (of ben je alweer klaar?) Danielle, hahaha ja zou wat zijn hé, maar gyn zou zich niet verbazen dat t twee meisjes zouden zijn... ben ZO nieuwschierig! En thanks! Hier ook 2 bijzondere katten Maar ze mogen niet naar boven, soms gaat de deur niet goed dicht en dat horen ze, dus komen ze boven haha. Gaat poes miauwen voor de slaapkamer deur, en kat gaat in vensterbank staren naar de sterren Heeeeeeeeel soms mogen ze dan even bij ons slapen, maar liever niet hihi. Hoe gaan jullie t doen met de box en wieg enzo? Balonnen erin? (lijkt me zo zielig hahaha) Oh en JEEJ 20 weken dansje!
Reb. Super zeg! Gefeliciteerd!!! Duurde het lang? Nu lekker nagenieten? Charmed, ik denk dat wij in de 36ste week de box in de kamer zetten met ballonnen erin idd. Maar ze zal vast schrikken, maar het daarna zo weer 100 keer doen. Mijn vriend laat de kat ook vaak schrikken, dus ze is niet snel meer onder de indruk! Ja super benieuwd of zich dan 2 beebjes laten zien. Hoop het zo voor je!!
Gefeliciteerd Reb! Super! Danielle, ja denk dat ze hier ook de balonnen snel vergeten zijn als die er weer uit moeten De ene kat is sowieso een beetje vergeetachtig hihi. Ben heel benieuwd hoe t zal gaan!
Fijn Reb!!! Hier doe ik gewoon een vuilniszak in de box leggen als ik wegga.. Als ik er ben gaat de kat er toch niet in. Wieg staat in mijn slaapkamer en daar komt ie niet dus dat is geen probleem.
Bij ons gaan de katten in de gang als wij niet thuis zijn. (We hebben een hele grote gang met ruimte/kamer eraan vast waar ook de krabpaal eten en kattenbakken staan) dus dan konen ze er zowieso niet in. En we hebben alle deurklinken moeten vervangen voor draaiknoppen, want de jongste kat sprong alle deuren open haha.. Wij hebben een systeemplafond en in de badkamer hebben we een inloopdouche met zo'n grote muur van glazen blokken en dan ging meneer daarop staan en tikte die zo'n plaat omhoog en dan ging ie over het plafond heen lopen!! Heel fijn katten Haha Super Reb dat alles goed was!!
Ik was er vroeg om 915 dan is het goed te doen, ga nooit op zaterdag of zondag das echt niet leuk zoooo druk. Ze zijn ook zo goedkoop je hebt een shirtje voor 2 euro kijk niet naar de kwaliteit maar als je budget laag is kan je goed slagen daar en blijft ook wel lang mooi. Voetbal ging goed 2-1 gewonnen
@ Lov Leuk de boxxxx!! Wij zetten hem neer over een paar weken, ivm katten. Thanks iedereen, ben zo blij Heb overigens een vette echofoto waar hij/zij de middelvinger lijkt op te steken
Wendy: dat meen je niet, dat heb ik nog nooit gehoord, zo'n slimme kat haha! Panther: neej geloof ik graag in het weekend niet naar primark gaan. Ben wel heel erg benieuwd! Mijn vriend en vader hebben de babykamer opgehaald, helemaal blij! Alleen wat gebruikerskrasjes (en wat bobbels op het bovenblad van de commode), dus alleen het bovenblad verven we bij, hopelijk droogt het hetzelfde op als de verf die erop zit! En... ze hadden een spiegel op de commode zijkant geplakt, krijg je er nooit af, pff, wel jammer vind ik hoor! Maar ook dat schilderen we dan maar over! Ik heb natuurlijk gelijk de kast ingepakt, met al het spul wat we al aan kleding hebben gekregen (en boekjes uit de babyjaren van mijn vriend). Pff we hoeven denk ik zelf niets meer te kopen, dit is maat 50 t/m 68. Helemaal blij!!!