Mijn eigen kast is wel vol met babykkeding kan niet wachten om het op de kamer te gaan indelen, maarnog even geduld hebben Charmed geniet maa lekker van je echo's meid
Goedemorgen dames! Hier gebeurt nu ook ineens wat haha ml heeft uit zichzelf gister heel de zolder opgeruimd heerlijk zelfs mijn zw kleding voor de winter heeft hij zomaar naar beneden gehaald. Volgende week gaan we het laminaat eruit halen en schuren. Wie nog plannen vandaag?
Paula, ah fijn zeg! Lekker bezig dus. Oh ik heb n vraagje ofzo. Ik had gister nbeetje diarree opzich niet erg want was al n paar dagen niet geweest maar mn clienten hadden t vrijdag ook, dus dacht zal wel besmet zijn ofzo. Maar ik heb de hele nacht echt heeeeeeeel erg buikpijn gehad, nu nog n beetje.. mn buik lijkt ook groter?? Zou het een groeispurt zijn geweest, in combi met miss een griepvirus? Ik voel me voor de rest helemaal niet ziek, alleen buikpijn dus... Vanmorgen meteen ff met angelsounds gehoord, maar beebs waren lekker druk...
Charmed kan goed een groeispurt zijn hoor! Heb het de vorige keer ook een keer gehad dat in 1 nacht mijn buik was gegroeid schrok me rot hihi het viel zelfs ml op. Diaree gewoon goed blijven drinken kan het volgens mij geen kwaad hoor.
Paula: Wat fijn. Hopelijk dan eindelijk beginnen he!!! Dan kan het ook heel snel gaan!!! Panther: Het kamertje kostte ons 150 euro (kast, commode, ledikantje, plankje). Helemaal wit en naar onze smaak!!! We hebben ook een Bugaboo Frog + maxicosi via marktplaats gekocht voor 100 euro. Helemaal super! Alleen de kap is iets verkleurt, kan je een nieuwe kap (40 euro) op laten zetten, maar wij vinden het niet storend. En mijn beste vriendin belde net dat ze nog een doos voor me heeft staan met kleine jongens-maatjes! Zo lief!!! Vandaag lekker rustig aan doen, en vanmiddag gaan we bij de buurman een biertje (ik alcoholvrij wiekse rose) drinken! Gezellig! En morgen maar eens een gezonde pan boerenkool maken . Jullie verder nog plannen?
Mooie prijsje zeg!! Wij hebben de wagen geheel compleet dus ook met maxi cosi en ook een hoofdverkleiner met de boekjes erbij voor 80 euro echt zo mooi niets mis mee ben er helemaal happy mee Ik krijg ook zoveel spullen en kleertjes alles staat nu nog op onze slaapkamer in tasjes en dozen Ik ga later alles wassen en ophangen. Vandaag is bij ons Dam tot Damloop een hardloop wedstrijd van de Dam Amsterdam naar de Dam Amsterdam zo,n 16 km en druk dat het hier is pffff. Fijne dag iedereen!
Als het je banden zijn is dat normaal hoor charmed. En idd als het echt je onderbuik zelfis zou ik ook een plasje wegbrengen voor de zekerheid.
Dacht ik net ook al ja, zal morgen ook ff vragen bij de 20 weken echo, heb net ff geslapen en voel me wel n stuk beter. En via mp aan t mailen op Anita banden... Mooi buikje Migske!
Charmed toevallig ook jeuk gehad aan je buik? Ik heb dat ook gehad en mijn buik is veel gegroeid. Een virus is niet erg tijdens een zwschap...ik heb wel vaker last va diarree deze zwschap....en iedere keer is het van het groeien en plaatsmaken van de darmen. Leg het gewoon eens voor bj je ha...misschien voor de zekerheid idd ene testje doem voor ontsteking. Migske ah mooi buikje zeg
Nee niet echt jeuk gehad, op google kom ik ook steeds uit op groeipijn en bandenpijn.. het is nu over gelukkig Thanks!
Waauw mooie buik migske! Fijn dat je buikpijn minder is Charmed. Je schrikt daar toch wel van he! Hier lekker een luie dag Fijne dag nog allemaal!