@ Paula: mooie test hoor, gefeliciteerd!!! Lief wikkeldekentje he? Moest je ook bijna huilen? (emo trutje dat ik ben geworden, haha). @ Sammy: schrikken van die buikpijn zeg, gelukkig is het weer over . Yogiflow denkt dat je een tweeling krijgt, wat denk je zelf??? Enig gevoel erover??? @Beapy: ideaal zo'n groot feest voor alle kinderen tegelijk!!! Goede timing hoor . *applause* @Lov: kwartje is hier wel gevallen, alhoewel ik nog weinig voel. Beetje buikpijn (vooral als ik naar de wc ben geweest), maar verder niets. Nog 1 weekje en dan mag ik voor de eerste echo. Ik denk dat ik met 10 weken weer een echo krijg (dus als de eerste echo achter de rug is zal ik onzeker zijn of de 10 weken goed is, dan de 12 weken, en ga zo maar door). Ben benieuwd!!! Had in ieder geval van mezelf gedacht dat ik er constant mee bezig zou zijn als het zwanger zijn eenmaal gelukt is, maar dat valt nog wel mee, het zit niet de hele dag in mijn hoofd!!! Bij jullie wel?
Mooie test Sammy en wat fijn dat de buikpijn weg is! Andere MvM test was van Paula toch? Die ziet er ook super uit Hier net klaar met werken, mijn hemel wat voel ik me kut. Door die hooikoorts ben ik super benauwd en moest vloeren schrobben met chloor, nou dat is echt niet fijn dan Hoop dat ze tevreden zijn met het resultaat, moest nog meer doen maar had ik geen tijd voor, jammer dan moeten ze me maar meer tijd geven en ik ga niet in mn eigen tijd aan het werk, zeker nu niet!
Hier ben ik er ook niet echt mee bezig, alleen af en toe als ik iets voel of als ik juist niks voel...
Dank je wel dames Dekentje is zeker schattig van mvm maar bijna huilen nee bij mijn zoon wel toen jankte ik om alles haha. Er mee bezig zijn ja best wel loop nog steeds af en toe naar me testjes te kijken Denk dat ik het pas echt geloof na mijn echo en dat duurt nog wel even helaas Genieten dat kan ik wel en doe ik ook wil zo min mogelijk angst hebben bij mij zoon was ik zo bang dat er van allles mis zou gaan dat ik vergat te genieten. Dat laat ik niet nog een keer gebeuren Liefs paula
Sammy fijn dat de buikpijn weg is en een goede test dus wat wil je nog meer? Vreselijk die onzekerheid. Ik heb die ongikrampen ook gehad, je wordt er helemaal onzeker van. Begrijp je volkomen.
Dus je bent al lekker aan het genieten Paula? Lekker hoor! Als het mis gaat ben je net zo teleurgesteld als dat je dacht dat alles goed was, als dat je rekening ermee hield dat er iets mis zou zijn. De klap blijft denk ik even hard. (geen ervaring mee, maar houd ik mezelf maar voor). Net mijn sportschool gebeld, of ik nog power yoga mocht doen. Je mag alles doen van de dokter, maar op internet staan toch oefeningen die in de eerste maanden niet mogen. Mijn docente adviseerde ook om de 1e 3 maanden gewoon geen yoga te doen, omdat alles zo kritisch is. Stel het gaat fout (hoeft niet van yoga te komen), dan geef je toch IETS de schuld zegt ze. En ik heb geen zin om constant na te denken wat wel mag en niet, terwijl je nog geen dikke buik hebt en alles kunt!! Doen er hier nog meer meiden aan yoga? Zijn jullie met andere sporten gestopt? Of hebben jullie
Ik spin veel vanmorgen nog gedaan ik weet eigenlijk niet hoe dat zit. Ik moet het nog eens navragen. Ik heb er wel al wat meer moeite mee maar dat komt meer door de conditie nu
Ik sport niet, maar wil nu wel weer de hometrainer gaan gebruiken savonds. Beetje conditie op doen! Vanmiddag pilletjes gehaald van A. Vogel, helpen wel wat volgens mij. Moet je 2 per dag van nemen voor de maaltijd. Voel me overigens nog steeds echt grieperig, maar dat is niet nieuw voor me in de hooikoorts tijd. Alleen heel erg vervelend! Hebben jullie ook zoiets nu nog, van jeetje wat gaat het allemaal langzaam? Zit nu nog maar op 4w5d wou dat het al veeeeeel verder was hahaha! Ga zo maar even wat eten, heb nog niet echt trek, vanmiddag nog een zak chips leeg zitten vreten hahaha! Maar ja moet goed eten nu he
Thnx meiden! Danielle ik denk dat het er 1 is, manlief denkt 2. Het maakt mij niets uit als ze maar blijven plakken hihi Ik ben ook zo zenuwachtig tot de echo pff Ing ik vind het ook zooo langzaam gaan! Wou dat ik 12 weken was!!
Hahaha, mijn ouders zijn op vakantie in Spanje en ze hebben auto gehuurd. Hadden ze vanmiddag politiecontrole, worden ze aangehouden en krijgen ze een boete voor verlopen APK, 200 euries... Uiteraard gaan ze die niet betalen. Hahahaha!
Ik sport op de sportschool en doe alles nog. Ik let alleen beter op dat ik niet helemaal kapot ga, dus iets minder hard. Ik vind het ook zoooo langzaam gaan. Ik tel elke dag en tel tegelijkertijd af naar de echo. Ik ben er wel veel mee bezig, ik denk er constant aan. Maar ik geniet er ook van. Zelfs als het niet goed gaat wil ik dit genieten niet missen. Je kunt je toch niet voorbereiden op je gevoel als het mis gaat. @ing dat is ook lullig zeg, haha
o vreselijk he blehh al waren we 8 weken dan was ik al blij mja geduld is een schone zaak want zometeen na 30 weken denk je whoooo wat gaat het snel
Spannend Sammy, maakt ook niet uit wat het wordt natuurlijk, een tweeling lijkt me echt leuk maar ook druk!
@danielle jazeker ik geniet van elke dag! Idd als hrt mis zou gaan brn ik net xo verdrietig en constant die doemgedachten wordt niemand blij van en je schiet er niets mee op ook. Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat en geen me over aan mijn blijdschap. Ml was helemaal in de wolken met de mvm test hij vond de kv maar flut hihi. Hij is zo trots dat hij voor de 2e keer papa mag gaan worden.
@ ing: haha en jij lachen zeker toen ze het vertelden, hahaha... @ sammy: ohhh ik ben heel erg benieuwd dan. Hier zou het ook goed een tweeling kunnen zijn. Zijn 2 eitjes gesprongen en ik had een hele goede progestron waarde bij het springen. Dus... ben super benieuwd!!! Paula: leuk dat je man zo enthousiast reageerde, dat wordt dus niet minder bij de tweede, zelfs bij mannen niet. Ennuh.. wel apart he van die kruidvat testen, alle fora er lyrisch over, en bij ons loopt ie niet echt op. Hij knalt niet. Ohhh ik vind de tijd ook voorbij kruipen, pff. Nog 6 nachtjes slapen dan mogen we de echo laten maken, maar pff als dat net zo sloom ging als afgelopen weken. Maar idd, als we dan 30 weken zwanger zijn vliegt de tijd, moeten we snel nog even huis poetsen enz, haha. Mijn man weet het nesteldrang verhaal van een vriendin van mij nog, dat ze hele frituurpan vlak voor de bevalling nog even onder handen nam, dus... hij zet de pan t.z.t voor me klaar (***werk). haha.
Manlief vond ze flut omdat ze maar 5 euro kosten voor 2 haha zelfs mijn knaltest van 5 weken vond hij niet te vertrouwen haha mannen. Kreeg vanmiddag een appje nadat ik een foto van de test had gestuurd. O lief ik heb zn zin in de kleine en vind het zo fijn dat ons gezinnetje uit gaat breiden! Hoe schattig
Ja inkie daar heb je gelijk in ben al blij als ik tot een kloppend hartje kom!! Yogiflow jaa hihi wel druk maar wel leuk lijkt me het hoor!
Hier ook kans op tweeling, had ook 2 (hele mooie vlgns gyn) eitjes Echt heel spannend, en indd het wachten op de echo duurt echt te lang, maar nog een weekje dan mag ik Hebben jullie t al aan anderen verteld? Zoja, op welke manier?