Bevallingslijst 1-15 februari 2014 1 februari: Lori (32 jaar), 2e kindje Setje (32 jaar), 2e kindje 2 februari: Lappie (37 jaar), 2e kindje Wendy88 (24 jaar), 1e kindje 4 februari: Paula1984 (28 jaar), 2e kindje 5 februari: Daniëlle1980 (.. jaar), 1e kindje 10 februari: Jaela (.. jaar), 1e kindje Afspraken: 06-06 setje: intake en eerste echo 19-06 - Wendy88: eerste echo 20-06 - Lappie: intake en eerste echo 26-06 - Wendy88: intake vk 02-07 - Lori: eerste echo 05-07 - Paula1984: intake en eerste echo (?) 08-07 - Lori: intake vk Wil je ook op de lijst? Quote dan de laatste lijst, vul je gegevens in en haal de quoten weg
Hoi meiden, Ik ben begonnen met de lijst, maar heb geen tijd om deze altijd bij te houden. Dus bij deze is de lijst 'algemeen bezit'. Setje, je staat er weer op hoor. Wat heb je trouwens je eerste echo vroeg zeg!! Jeala, welkom en gefeliciteerd!
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 1 februari: Lori (32 jaar), 2e kindje Setje (32 jaar), 2e kindje 2 februari: Lappie (37 jaar), 2e kindje Wendy88 (24 jaar), 1e kindje 4 februari: Paula1984 (28 jaar), 2e kindje 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje 10 februari: Jaela (.. jaar), 1e kindje Afspraken: 06-06 setje: intake en eerste echo 17-06 - Daniëlle: eerste echo 19-06 - Wendy88: eerste echo 20-06 - Lappie: intake en eerste echo 26-06 - Wendy88: intake vk 02-07 - Lori: eerste echo 05-07 - Paula1984: intake en eerste echo (?) 08-07 - Lori: intake vk Wil je ook op de lijst? Quote dan de laatste lijst, vul je gegevens in en haal de [/quote] en de [quote: naam] weg!
Ik snap je onzekerheid. Ik test ook nog elke dag om te kijken of mijn test donkerder wordt. Bij mijn vmk werd deze namelijk al na enkele dagen lichter. Maar spannend blijft het. Ik voelde vanmorgen in bed een klein krampje en ik schiet meteen in de stress!
Thanx Lappie: ik wist niet precies wat er bedoeld werd met die tekst. Maar nu hebben we een mooie lijst @ Lappie: Dus bij jou werden de testen ook lichter? Maar nu nog wel zwanger toch? Tussen de 48 en 72 uur verdubbeld het hcg, dus hij zou binnen die tijd toch echt donkerder moeten worden.
Goeiemorgen meiden, Ik denk dat we allemaal in het begin in enige mate stresskippen zijn hahaha. We willen allemaal de zekerheid en bevestiging dat het goed zit. Ik heb af en toe een steekje, maar (volgens mij) niks om bezorgd over te zijn... Groetjes Setje
Ja, dat was tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik testte op 28 januari positief, 29 januari ook. Toen twee dagen niet getest. Ik testte weer op 1 februari en die was dus een stuk lichter. Op 2 februari ook een lichte test. Op 3 februari kelderde mijn temp en op 4 februari mijn miskraam. Deze keer lopen mijn testen mooi op hoor. En ik zou als ik jou was van een dag nog niet zenuwachtig worden hoor. Gewoon morgen of overmorgen weer testen (met dezelfde testen) en dan kijken of ie donkerder is geworden.
Ja herkenbaar als je in mijn album kijkt zie je dat 25-5 lichter is dan 24-05 middag daarna loopt hij weer op. In het begin schommelt nje hcg soms wat.
gisteren had ik een mooie test en nu test ik niet meer. Maak ik mezelf alleen maar onzeker mee, als het mis gaat kan ik het toch niet tegen houden..
Hey wendy,dankje Die banner moet ik nog eens bekijken hoe dat moet. Ben vanmorgen in ziekenhuis geweest om bloed te prikken.heb hoge kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap , morgen uitslag en als passief is al snel controle echo om te kijken of het op de juiste plek zit. Hoe zit het met jou? Groetjes
Ja meiden, ik weet ook eigenlijk wel dat ik nu niet meer moet testen, maar wil eigenlijk zo graag nog 1 echte positieve test. Ik test overmorgen nog 1 keer, en zolang en geen bloed is is het goed he @ Jaela, wat balen zeg. Hopelijk is gewoon alles goed. Ik ga voor je duimen!!!
Gefeliciteerd en welkom! Je mag jezelf in de lijst zetten. Als het niet lukt dan wil ik het vanavond ook wel doen hoor, moet eerste werken.
Lappie ik heb het geprobeerd maar het wil me niet lukken. Zou je het voor me willen doen als je tijd hebt? ButterflyM, 22 jaar, 1 ste kindje. @ Paula ik begin me steeds meer zwanger te voelen en gelukkig nog niet hele vervelende kwaaltjes! Hoe voel jij je??