1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ing: wat balen zeg. Snap dat je verdrietig bent, geef idd de hormonen maar de schuld.

Charmed: Hoe reageerde je vriendin? 1 Groot huilfestijn? haha.
    Zie trouwens ook dat je met clomid zwanger bent geraakt! weet je ook hoeveel eitjes er gesprongen zijn?

Lappie: hopelijk goed nieuws, je mag zo... Ik duim voor je hoor!

Vermoeidheid: pff valt niet mee, wat ben ik moe zeg! Vandaag ook alles maar afgebeld. Vriend is heel lief naar de primera geweest en heeft een tijdschrift "zwanger" gekocht. Omdat hij zo trots bij de balie had gestaan had de verkoopster gevraagd of hij de vader was. Hij antwoordde "ja". Dit was voor hem de eerste persoon waar hij het aan "vertelde" haha. Grappig zulke dingen. Bij mij weet de visboer het inmiddels ook al, hahaha...

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Moe dat ben ik ook haha.
    Ik doe smiddags bijna altijd een dutje en als ik dat oversla dan ben ik kei kapot.
    Ik moet vanavond spinnen heb er niet zo veel zin in maar wil wel blijven bewegen zolang het kan.

3. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Soo lekker zeg dat je dat kan tussen de middag even slapen. Ik heb adhd dus gedachten vliegen alle kanten op, ben overdag veel te veel afgeleid, dus ik duik er 's avonds altijd op tijd in (gisteren heeeel vroeg haha).

Lekker hoor sporten, val je erna natuurlijk helemaal als een blok in slaap :D

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Lappie, hoe was je echo??

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Voor nu zag alles er goed uit!
    Knipperlichtje gezien. :D
    6,3 weken en 0,619cm.

6. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Danielle, ja klopt! Jij ook zie ik!
    Ik had 2 eitjes dus heel spannend hihi, gelukkig maandag al de echo, ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn!
    Jij had ook 2 eitjes toch, meende dat ik dat hier ergens las :)

Super Lappie!! Lijkt me zo bijzonder om t hartje te zien kloppen!!

7. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lappie: wat super fijn, gefeliciteerd!!! Nu ook op een roze wolk?

Ik ging net naar de toilet en waar ik eerst zoveel last van obstipatie had, was ik nu aan de sjees (sorry voor het woord). Bij het afvegen zag ik roze bloed op het wc papiertje. OMG! Ik ben nu zo onzeker als het maar kan... Kan wel huilen... (alweer).

8. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja klopt 2 eitjes en een hoge progesteronwaarde. Ik mag ook maandag, ohh wat duurt dat nog lang he...

9. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hoelaat mag je maandag?
    Spannend ook voor jullie dus, 1 of 2 hihi

Ik heb ook roze afscheiding gehad, 2x en daarna niet weer gezien, ik snap dat je wel kan huilen (deed ik ook) maar het zegt echt helemaal niks meis!

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Jeeej super meid!:D

11. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je even reageert, schrik me echt dood. Heb verder geen krampen ofso. Mijn vriend is werken en ik wil hem niet ongerust maken.
    In de hoeveelste week had jij dat dan?
    Maandag hebben we om 15 uur de afspraak. En jij?

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik had het heel vroeg, rond mn nod.
    Ook geen krampen enzo, maar zolang het niet rood is betekend het niks! Ik was toen aan t werk, heel moeilijk om dan je tranen in te houden met al die clienten..

Wij mogen om half 3 :)

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Fijn lappie dat je een goede echo had!
    Danielle kan ook een haarvaatje springen hoor als je zo een "heftig" toiletbezoek heb.

14. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wat super Lappie!! En nu proberen te genieten!

Hier blijft de soap doorgaan. Nog steeds op vakantie en nog steeds rode en bruine afscheiding en vanaf vanmorgen druk in onderbuik en de laatste paar dagen echt om de haverklap naar de wc moeten, dus toch maar even gegoogled en ja een blaasontsteking zou het kunnen zijn. Dus hier maar een huisarts opgezocht en ja hoor ik heb een blaasontsteking te pakken!! Antibiotica voor 5 dagen mee en nu hopen dat het hier een beetje rustiger gaat worden.

15. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Super Lappie! Heerlijk een goede echo met knipperlichtje!

Irritant hè die onzekerheden, ik snap dat jullie je druk maken, zou ik ook doen, ondanks dat het erbij kan horen. Ik hoop snel op goede echo's!

16. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, met hoeveelste week mochten jullie een echo of krijgen jullie een echo??
    Ik dacht ook rond de 6e week ivm mijn ziekte etc?? Maar pas week 8??!
    Ik hoor het graag liefs...

17. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Lappie wat fijn. Gefeliciteerd met je goede echo!

Ik mag morgen naar de gyn voor een intake.
    Ik weet niet of ze ook een echo maak.
    Hoop het wel. Maar zien wel .

Veder heel erg moe. Lag gister gelijk met de kids op bed half 8.
    Met vlagen misselijk en kokhalzen

18. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ Paula en Charmed: ik ben in de afgelopen 2,5 uur wel 15 keer naar de wc geweest (plassen), en sinds 1,5 uur zit er geen bloed meer bij. Hoop dat dit zo blijft! Thanx voor jullie reactie!!! We houden zo wel de spanning erin he, pff...

@ Mika: wat vervelend zeg!!! Heeft dat bloedverlies dan ook met die blaasontsteking te maken? Fijn dat je er nu wat voor krijgt. Las op internet dat het binnen enkele uren dan overgaat. Hopelijk kun je nog een beetje van je vakantie genieten!!!

@Troy: ik mag met 7 weken een echo. Geen idee waarom zo vroeg, misschien omdat het met clomid is gelukt??? Volgens mij is dit per ziekenhuis/vk verschillend. Ik zie dat je een tumor hebt gehad? Heftig zeg. Heeft het zwanger worden daar nog iets van op invloed?

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik 7 weken vanwege MA.

20. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb na t eten vaak een uur buikpijn, hoort dit er ook bij?
    Had zonet schouderpijn en schiet meteen in de stress omdat ik eens gelezen heb dat dat bij een bbz kan horen..
    Oh als google er toch niet was, dan ging alles toch een stuk makkelijker denk ik ;)

Troy, ik krijg met 6 weken een echo omdat ik met clomid zwanger ben geraakt..
    Volgens mij is het 'normaal' tussen de 8 en 12 weken.

Deel Deze Pagina