voorlopige datum volgens de verloskundige 5 feb 2014 eerste echo 5 juli 2013 in het amc amsterdam dan weten we het zeker
Vandaag aan schoonfamilie verteld mijn familie vertellen we 25e op mijn vader zijn verjaardag Zo hebben vertelt
Leuk Inkie Wij hadden het toen te moeilijk gemaakt hahaha... Op de voorkant psssssst En op de achterkant ..ik word grote zus. Niemand had het door hahaha
@ Mommy: Wat een super leuke taart zeg!!! Hoe reageerden ze? @ Mika: Hoe is het nu? Het bloed al helemaal weg? Hope so voor je! Ja idd zelfde bevallingsdatum, maar ik weet het niet helemaal zeker hoor. @ Nika: Ja klopt, ik slik nu natuurlijk ook al maanden geen ritalin meer, dus het is echt een chaos in mijn hoofd. Wordt vooral heel moe van mezelf, hahaha. Al die gedachten! 's Avonds laat slapen, 's morgens heel vroeg klaarwakker. Maarja... tis voor het goede doel he @ Charmed: thanx!!! Jij natuurlijk ook heel veel succes (en plezier) met je echo vandaag. Hopelijk voor ons beide een mooi knipperlichtje. Ben je al zenuwachtig? Ik wel, pff... Jij mag om half 3 toch? Ik zal aan je denken als ik in de auto zit!! Hopelijk straks beide een mooie foto!!! @ inkie: Wat een schattige foto zeg! Je dochter liep zeker al trots rond. Hadden ze het gelijk door? Hoe reageerden ze? @ Lov: Whahaha, sorry ik moest heel hard lachen. Zie het al helemaal voor me. Zitten jullie helemaal in de zenuwen, voorpret erbij, ziet niemand de "hint" haha. Wat zei je uiteindelijk: "lees haar tshirt eens?" hahahahaha.... Verder hier geen nieuwtjes. Was gisteren kotsmisselijk van 2 bbq's. Vandaag gaat het beter maar zenuwachtig voor de echo. Spannend!!!
Hallo dames! Ik ben een weekend afwezig geweest, dus flink wat bijlezen. Vrijdag verloor ik 1x een beetje bloed/slijm, dus ik was gelijk in paniek. Gelukkig was dat eenmalig. Gisteren hebben we het onze ouders verteld, erg leuk. Veel tranen en blijdschap (en voorzichtigheid). Vrijdag de echo, aftellen maar! Nicci veel sterkte met de mk Welkom nieuwe meiden! Succes met de echo Danielle! Wat hebben jullie allemaal laat in de middag, zenuwslopende dag zeg! Ik heb hem gelukkig om 10.20, dan hoef ik niet de hele dag te stressen
hallo allemaaal!! dan mag ik me vast ook wel aanmelden hier?? weet sinds vorige week dat ik zwanger ben van de eerste!! super spannend en hopen dat alles goed blijft gaan
Hahaha ja was echt erg gewoon met dat shirt. Een vriendin las het zelfs op en snapte m niet direct...
Danielle, veel plezier en succes vanmiddag! Ik ben ook heel erg zenuwachtig! Nog 3 uurtjes dan lig ik op de stoel hihi Gefeliciteerd Lieke!