1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buiten een borrelende buik en af en toe wat steken, voel ik me goed. Hoe is het bij/met jullie?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Niets ja een darmenbuik maar ja er zat ook nog rek van de eerste hihi
    Verder ook niet veel ja veel wakker en slecht slapen heel warm in de nacht.
    Dit had ik ook met mijn zoon vandaar dat ik ver voor nod al zo een vermoeden had.

Groetjes paula

3. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ja dat herken ik ook wel en soms een zeurend gevoel in me boven benen. Het is voor mij de eerste dus ik wist totaal niet wat ik moest voelen. Het valt me tot nu toe reuze mee!

Groetjes

4. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ah leuk weer een boel herkenning.
    Ik heb constant buikpijn (van heel licht naar licht en weer andersom) en ben heel de dag en nacht misselijk (als ik iets heb gegeten wordt het wat minder).
    Ook soms pijn in mijn bovenbenen!
    En weet het nu 2 nachten, en deze nachten heb ik ook beide maar 3 uurtjes geslapen ofso, ben nogal onrustig van mezelf en nu helemaal haha. Maar mij hoor je niet klagen hoor:D
    Ik ga het morgen trouwens aan mijn ouders vertellen.
    Ze weten dat ik in de medische molen zit, hebben een boel kaarsjes aangestoken dus ik vertel het hun nu al wel.
    Hebben jullie het al meer mensen verteld of wachten jullie tot 12 weken?

5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dat zeurende gevoel in bovenbenen herken ik wel ja.. Eerste keer (toen helaas mk) hebben wij het wel eerder verteld, maar nu gaan we bij mn ouders, broers/zussen enzo en goeie vrienden wachten tot de eerste echo. En bij de 2e echo krijgt de rest het te horen (denk via fb foto ofzo) :)
    Vind het wel heeeeel lastig om het niet te vertellen, ik vertel (bijna;) ) alles aan mn ouders. En mijn oma is sinds 2 jaar alleen (is 92) en wil zo graag dat het bij ons lukt, dus vind het wel moeilijk om het haar niet te vertellen ;) Haha.. Ach, nog maar 2 weken en 6 dagen mijn mond houden :D ;)

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Toevallig vroeg ze gisteren nog of er nog geen goed nieuws was bij mij.. Lastig om dan te moeten liegen ;)

7. cindy1985

cindy1985 Lid

25 mei 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de 7e uitgerekend als ik het goed heb geteld, mijn menstruaties kunnen soms onregelmatig zijn. Maar iedereen gefeliciteerd en ik meld me hier dus ook.

8. jaela

jaela Nieuw lid

28 mei 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Bloeduitslag is goed,w zijn officieel zwanger, volgende w;)eek opnieuw bloedprikken
    Dan spreken ze ook pas datum voor echo af.

9. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Wij hebben het al wel aan onze ouders verteld omdat ze ook wisten dat we een afspraak hadden bij het zh. Is dan zo lastig om te liegen.
    Ik heb 12 juli de eerste echo maar is dat normaal of vrij laat? Over 3 weken wel een kennismakings gesprek.

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee hoor is hier heel normaal bij mijn vk. Bij mijn zoon eerste echo met 10+6.
    Nu vanwege de vakantie iets eerder met 9.3 al:)

11. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Oohh gelukkig! Ik zag al veel vrouwen met 8 weken dus ik dacht dan ben ik wel erg laat met 11 weken.

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Mooie dag, dan ben ik jarig :D;)

13. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hahaha wat grappig Wendy!! :D

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Bevallingslijst 1-15 februari 2014

1 februari:
    Lori (32 jaar), 2e kindje
    Setje (32 jaar), 2e kindje

2 februari:
    Lappie (37 jaar), 2e kindje
    Wendy88 (24 jaar), 1e kindje

4 februari:
    Paula1984 (28 jaar), 2e kindje
    ButterflyM (22 jaar), 1 se kindje

5 februari:
    Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje

10 februari:
    Jaela (.. jaar), 1e kindje

Afspraken:
    06-06 – setje: intake en eerste echo
    17-06 - Daniëlle: eerste echo
    19-06 - Wendy88: eerste echo
    20-06 - Lappie: intake en eerste echo
    26-06 - Wendy88: intake vk
    02-07 - Lori: eerste echo
    05-07 - Paula1984: intake en eerste echo (?)
    08-07 - Lori: intake vk

Wil je ook op de lijst? Quote dan de laatste lijst, vul je gegevens in en haal de [/quote] en de [quote: naam] weg!

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap (in 2003) toen mocht ik komen met 7,4 weken, maar toen bleek ik al 10,4 te zijn.

Afgelopen november mocht ik met 9 weken komen, helaas ma.
    Deze keer mag ik met 7 weken komen en het komt zo uit dat ik dan 7,4 weken ben.
    Op zich vind ik 11 weken wel vrij laat, maar het is niet abnormaal.
    Ik vind die hele vroege echo's zonder reden altijd zo bijzonder.

Hoe voelen jullie je? Ik voel me wel prima. Had alleen gisteren eind van ochtend op m'n werk hartkloppingen, ik moest helemaal even gaan zitten. Thuis natuurlijk meteen gegoogeld en het schijnt vaker voor te komen. Omdat je hart gewoon meer bloed moet rondpompen. Maar ik schrok er wel van.
    Verder voel ik mij goed. Voel wel in m'n onderbuik dat daar hard gewerkt wordt.

Fijne dag allemaal, ik moet helaas werken.. bluh geen zin.

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik merk ook wel dat mn hart soms iets snell gaat en voel inderdaad dat er hard gewerkt wordt in mn buik :D Hopelijk gaan de werkzaamheden nog even 8 mnd door ;)
    Ik ga zo ook werken, werkse!

17. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ja dat is even schrikken denk ik! Dat heb ik nog niet gehad wel dat ik soms opeens heel warm wordt als ik bezig ben.
    Ik heb verkeerd geteld ik heb mijn eerste echo met 10+2 :)

Succes met werken meiden!

18. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ahhh jullie typen lekker door :D.
    Wat schrikken zeg van die hartkloppingen. Fijn dat er internet is he? Alhoewel je daar ook veel nare dingen vindt.
    Ik heb vanmorgen voor het eerst geen testje gedaan (zou dan 4e dag op rij zijn), vond ik al een hele overwinning. Moet het gewoon geloven!!!

Ik ben vooral 's avonds kotsmisselijk. Maar maakt mij niet uit :D:D

@ Butterfly M: heb je het op een speciale manier verteld? Wij geven een rompertje (oma's lieveling, en opa's grote kanjer). Mijn vriend heeft gedroomd dat mijn moeder gelijk flauwvalt, hahaha, ben benieuwd.

Voelen jullie ook altijd een opluchting als jullie naar de wc zijn geweest en er blijkt geen bloed te zijn? Of ben ik nou zo'n bange?;)

19. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    @Danielle blijft moeilijk om niet te testen he! Ik heb vanmorgen ook nog een testje gedaan en me temperatuur wil ik nog een paar dagen opnemen en dan stop ik ermee. Anders maak je jezelf helemaal gek ben ik bang;)

Ik had wel van allerlei ideeën hoe ik het wou vertellen maar op dat moment ging dat allemaal anders. Mijn ouders wisten dat wij naar het zh moesten die week dus ik ben naar mijn ouders gegaan en heb ze de test gegeven. Ik heb het mijn oma nog niet verteld en daar wil ik na de eerste echo wel iets speciaals voor doen. Ik Hoop dat je ook iets van slabbetjes of truitjes hebt voor over groot oma's hihihi:)

Wel een erg leuk idee hoor weet je al wanneer je het gaat vertellen?
    Laat je moeder voor de zekerheid wel even gaan zitten :p
    Dat zei ik tegen mijn ouders ook en die dachten meteen oh jeeh wat is er aan de hand;)

Op mijn nod dag was mijn slip opeens heel nat dus ik gelijk naar de wc gerend en gelukkig was het alleen maar gelige afscheiding maar die hele dag had ik het gevoel ongesteld te worden.

20. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ Butterfly M: jazeker blijft het moeilijk om niet te testen. Heb vanmorgen wel mijn temperatuur gemeten, die was een halve graad lager, maarja ik neem aan dat die niet constant blijft stijgen :D

Ik ga het vanavond mijn ouders vertellen. Mijn vader moet werken en hij is om 17.15 uur thuis. Wij komen dan ook binnenvallen, anders ziet mijn moeder het voor die tijd al wel aan mijn gezicht. Whaha!

Leuk idee voor je oma!!! Ik heb volgens mij nog nooit iets gezien voor een overgrootoma. Misschien ff googlen?

Deel Deze Pagina