1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden wat een mooie buikie's haha nu ben ik opgelucht!
    Heb zelf ook een enormebuik dus wist niet wat ik ervan moest denken, ben net controle bloed laten prikken om de hypofyse tumor in de gaten te houden, dus meteen even gevraagd ;)
    De arts zei dat ik een punctie gehad heb? Ik zei ja... Nou daardoor zou het bij mijn best weleens opgezwollen kunnen zijn ;)

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Haha troy gelukkig voel je je wat gerustgesteld de een toont nu eenmaal sneller dan de ander.
    Heb je gelijk ee uitslag van je bloed of moet je daar op wachten

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ben weer benieuwd na de echo's van vandaag.

Heb me gisteren avond nog opgegeven voor MVM :D Dacht ik doe het gewoon hoor en we zien wel verder!!

Heel druk weekend voor de boeg. Dus het weekend vliegt ook weer voorbij en da nog klein weekje wachten voor de eerste echo.

Chantal, wel schrikken als je bloed ziet. Hoop dat het voor de rest weg is gebleven. Geniet van jullie weekendje weg!

4. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer ;) moest aan het werk zo weer even :( zoooo ontzettend moe maar ja even doorzetten!
    Voor de meiden die vandaag een echo hebben veel plezier en succes
    :) ik zie de foto's wel weer verschijnen , leuk!!

5. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi nou zeg dat wel hihi nee volgende week denk ik want arts was op vak. :( maar goed denk dat het nog wel rustig is 😉
    Fijne dag Paula :) grt ga weer werken 😳

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

haha succes, dat gaat hier echt niet lukken, daarnaast is mijn zoontje degene geweest die zei dat ik een baby in mijn buik had en naar aanleiding van dat ben ik gaan testen (omdat hij vaker zulke dingen weet) ik zei hoe weet je dat dan? Dat had oma verteld (mijn overleden moeder) en hij had dus gelijk, dus ja de kindjes weten het al en vanmorgen werd het dwars door de klas heen geroepen door de jongste LOL maar is niet erg hoor, 12 weken grens vind ik toch onzin dus die hield ik toch niet aan, ja het is nu nog wat vroeg en als het misgaat heb ik ook mensen om mij heen nodig dus komt wel goed..

7. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ Paula: mooie buik Paula. Super leuk om al die buikjes voorbij te zien komen.

@ Chantal: Bloed het nog? Hoop dat het gestopt is meid. Heel hard duimen met zijn allen.

@ Dayna: raar zeg dat MvM steeds niets laat horen. Ik had gebeld en gelijk aan de telefoon een gesprek en afspraak gemaakt. Je zal vast snel wat horen...

Succes met de echo's vandaag. Even vergeten wie het waren, maar we zien ze vanzelf verschijnen toch? :D

8. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb net een goede echo gehad! Met kloppend hartje :D:D:D Hij schatte de termijn op 5 weken, klopt volgens mij niet helemaal maar dat maakt ook niet zoveel uit (ik hou me daar niet zo aan vast, want het is mm-werk). Over 2 weken weer een afspraak en dan kijken hoe ver ik echt ben. Ik kan alleen maar grijnzen, ook al is het risico nog niet weg natuurlijk, maar we zijn nu verder dan ooit!

9. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Yogiflow!! Super!!!!
    Laat je ook nog de foto even zien? :D:D
    Elk stipje is weer anders, haha, ik ben heel benieuwd!!!:D

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ja we zien graag de echo hihi (zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor hihi)

11. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    #1011 YogiFlow, 21 jun 2013
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
    Ja doe ik zo even! Eerst even MvM bellen :D

Edit; gedaan, ik ben aangemeld en word terug gebeld :D

foto.jpg

Mijn echo! Er is nog niet zoveel van te maken, maar het hartje klopt en daar gaat het om :D

12. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Wij vinden de grens van 13 weken geen onzin :)
    Als het aan mij ligt nog iets langer ;)
    Onze tweede zwangerschap ging mis bij 12w3 het hartje was gestopt en we kwamen er pas bij 16w achter.
    Mijn zoontje (toen 5) wist natuurlijk ook al dat ik zwanger was en ik had hem het verdriet rondom de miskraam graag willen besparen.
    Vandaar dat wij nog liever even wachten.
    Maar dat is ieder zijn/haar eigen keuze natuurlijk.

13. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ik snap het wel hoor Wish, wij hebben het alleen onze ouders verteld en nu net nog een stel. Er komen er nog meer bij, maar dat zijn wel mensen die op de hoogte mogen zijn van de miskraam. Facebook en de rest van de wereld moet maar even wachten :) (niet persé 12 weken, maar ik zou het er nu nog niet op zetten). Eerder hebben we het gelijk al verteld en hoewel het fijn is om mensen te hebben die het weten is het wel vervelend om vragen te krijgen als je daar niet op zit te wachten.

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Verlies hoort helaas ook bij het leven daar zijn wij heel open over met ons gezin, dus daar zijn wij gewoon anders in, niet erg dat jullie daar anders in zijn (ieder zo zijn ding vandaar dat ik ook zo dat IK dat vind en ook mijn ervaring is), maar bij onze dochter waren we pas met 30 weken een beetje veilig, en die dreiging begon eigenlijk pas vanaf de 12 weken...

Ik heb ook al duidelijk aan mijn kids uitgelegd dat het babietje nog moet groeien en dat er nog wat mis kan gaan dan, daarnaast heeft mijn zoon MIJ verteld dat ik zwanger was haha dus omgekeerde wereld he :p

Dit valt niet echt te verbergen LOL

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ziet er mooi uit, zijn ze nou dooierzakje aan het meten daar?

16. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ja klopt, hij had de rest ook gemeten, maar dit was de duidelijkste foto, dus daarom kregen we deze mee.

Ik ga ook maar eens een foto van mijn buik maken, ook leuk om het verschil te zien van niks naar nu.

17. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ yogiflow: wauw mooi... Hij / zij lijkt wel hol, whaha... Heel mooi hoor! Dit is geen stipje meer... Super!

@ tigermommy: Wauw mooi buikkie zeg! Wat bijzonder dat je zoon jou verteld dat er een baby in je buik zit zeg. Hij is dus paranormaal begraaft mbv zijn oma. Super mooi gebaar vind je niet? Is hij niet bang? Of is ie daar nog iets te jong voor?

@ Iwish: jeetje wat heftig dat het eigenlijk na de kritieke periode misging. Pff, heftig zeg! Ik heb in het ziekenhuis een 10 weken echo, en daarna moet ik naar de verloskundige. Vindt het wel moeilijk om aan te geven met hoeveel weken ik daar dan de echo wil. Liefst 12 weken (kan ik het daarna mensen vertellen), maar nu ik jouw verhaal heb gelezen misschien ook wel pas met 14 weken. Heftig!!!

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    en hoe groot was alles, altijd leuk om te vergelijken, mijn vruchtzakje was pas 8 mm op zijn langst en 6,5 geloof ik op de kortere kant dus echt nog heel erg klein..

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ja het is heel wisselend, paranormaal begaafd zo noemen wij het niet echt, wij noemen het gewoon speciaal / bijzonder.

Een paar jaar terug hadden we het over opa (die was overleden toen hij 2-3 maanden was) en toen zei hij dat opa vaak langskwam om te kletsen en hij kon ook precies de kleding uitleggen waarin hij was gecremeerd (terwijl wij zelf dat geeneens wisten en ook geen standaard outfit ofzo was) zo heeft ie vaker van die dingen dat ik denk van HMMMM... nu is vorig jaar mijn moeder overleden dus we zeggen vaak relax zo van; doe oma de groetjes als ze weer komt kletsen, we gaan er zelf heel erg normaal mee om misschien dat dat scheelt.

En toen kwam ie dus opeens hier mee aanzetten...

Ik vertelde het tegen zijn juf, die kwam namelijk in het verleden wel eens naar me toe met ook zo'n verhaal wat onze zoon had verteld en dat ie nog gelijk had ook en ze kreeg helemaal kippenvel, wat een bijzonder kind heb je toch zei ze..

Wij maken er in elk geval niets speciaals van, zo van oja oma is even langsgeweest, ik denk dat er dan ook niet iets is om bang van te wezen, een keer had ie iets wat ie eng vond, toen legde hij het uit (ik denk een jaar of 4) en omschreef precies mijn oma (die heeft ie ook niet lang gekend), toen heb ik gewoon gezegd tegen hem dat ie dan maar moet zeggen dat ze even normaal moet kijken omdat ie anders bang word en dat ze anders maar lekker iemand anders moest gaan pesten :p, mijn oma kon heel star kijken namelijk, gedaan en sindsdien geen probleem meer..

20. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wauw bijzonder verhaal hoor Tigermommy. Ik heb idd ook wel eens gehoord dat je het beste gewoon kan doen alsof het "normaal is". Maar kan me voorstellen dat je af en toe best schrikt van wat hij zegt! Wel bijzonder!!! Misschien weet hij ook wel of het een jongen of een meisje wordt, whahaha... :D

Deel Deze Pagina