Whahaha ja zit nu al te zeuren of ze mag oppassen maar dat vind ik niet nodig! Ik werk namelijk bij mn moeder om de hoek en mn moeder gaat 1 dag minder werken om op te passen en ik ook! Broertje werkt s avonds is dus overdag thuis! Dus hup naar mama baby brengen, werken, in pauze naar baby😍 en na werk ophalen en lekker naar huis! Geen gedoe dus. Mama 1 dag lekker oppassen en ik ben 2 dagen vrij! Ideaal toch
Hai meiden , hier ontzettend moe blehhh morgen toch even bellen of ze de uitslag hebben van mijn schildklier! Ben veel gewent ,maar dit is pfff dus denk dat ik iets meer medicijn moet hebben. Morgen even lekker midweekie weg ) super! en dan vrijdag mijn eerste echo yesss!! Voor de meiden die deze echo hebben succes en veel plezier 😄👍😊 Tot vrijdag 😉
Troy lekker er even tussenuit! Ik hoop dat je je dan ook iets lekkerder voelt! Succes kleineknuff! Hoe laat mag je?
Zooo, ik ben weer boven jan, haha. Bijna hele weekend in bed gelegen. Ohhh ik ben zo moe. Zou het er ook mee te maken hebben dat ik zo'n slechte conditie heb??? Wat vervelend voor jullie dat jullie (schoon-)ouders zo reageren zeg. Je bent zelf al onzeker genoeg en dan gaan hun ook nog een keer zo doen. Pff... Fijn dat jullie de discussie even hebben opgelaaid voor het onderzoek naar het Down syndroom. Iedereen denkt er heel anders over, dat is wel duidelijk! Maar wel fijn om alle verschillende standpunten even door te lezen. wij hebben dinsdag gesprek, en beslissen dan alsnog. Troy fijne vakantie. Waar gaat de reis heen? Kleineknuff heel veel succes (en plezier) vandaag!!!! Ik ga voor je duimen dat alles goed is
Hallo allemaal Jeetje wat zijn sommige ouders erg zeg :O ik zou willen dat we nog wat meer hadden. Kleinesmurf sucses en plezier vandaag! Danielle wat vervelend dat je zo enorm moe bent tukkies doen als je de mogelijkheid heb. Troy fijne vakantie! Dames die ik vergeten ben sorry
Kun je niet met een rustig muziekje op slapen? Dat helpt misschien? Of lekker op de bank wat rusten, niet eens perse slapen. Ik slaap nogal makkelijk (en overal), dus slaap zo na het eten even en dan valt de vermoeidheid mee.
Jaaa dat doe ik ook wel eens, van die yoga muziek met natuurgeluiden, haha. Helpt soms inderdaad wel, maar laatste tijd helaas niet. Heerlijk dat je overal kan slapen, ben jaloers... Slaap lekker alvast dan!
Ik slaap ook nie overdag hoor...... Bijna nooit gedaan in de zwschap....heb veel te veel e doen hahaha
Zo ik ben net lekker uitgebreid in bad geweest, kids op mijn bed voor de tv gezet hihi en lekker relax, daarna weer een stukje zolder opruimen (ja elke keer een beetje, hij moet toch leeg voor straks!!) ik heb al helemaal last van schoonmaakwoede dus maak er nu nog even gebruik van, de hal hebben we van het weekend ook helemaal opgeruimd, vernieuwd enzo (mijn man is happy met me hahaha)
Hahhaha heb ik ook last van.. et weekend heel de keuken gedaan alle keukenkastjes, lades.. slaapkamer.. hahaha man zei zooo jij hebt er zin in.. Ik heb ook weer een tik dat ik om de dag het bed wil verschonen.. dat et allemaal lekker friss ruikt weer hhaha.. heb zoooo;n last van die misselijkheid
Pffff behoorlijk zenuwachtig nu... Om 13.30u heb ik de afspraak staan.. Ga over 10minuten langzaamaan weg.....
Wat een rust vanmiddag hier! Ik ben benieuwd naar de echo van vanmiddag! Ik vind eind van de middag best vermoeiend, pfff. Straks na het eten maar een dutje doen Ik kreeg net de vraag voor een uitje in januari. Gezegd dat ik wat anders heb, omdat ik niet weet of ik energie genoeg heb als ik hoogzwanger ben haha zo grappig dat ik nu al plannen in de war schop voor volgend jaar (ik zorg ook dat de hele familie niet op wintersport gaat haha).
ja hier kwamen ze aan met de mededeling dat we hun verassing hadden verpest (die van mijn vader) die wilden met de kerst een villa huren in Florida ergens maar naar Amerika mag je niet meer vliegen als je zover bent (doen ze nogal moeilijk over) dus lekker dan, ik dacht bij mezelf; had lekker je mond gehouden dan