Wat lees ik nu, krijgen jullie er twee? Wat leuk. Goed dat je gebeld hebt, beter even zeker weten. Hier trouwens ook behoorlijk veel buikpijn Hopelijk laat de echo vanmiddag gewoon zien dat alles goed zit!
Ik mag om 14.10u. Ik ben een heel stuk minder zenuwachtig als de vorige keren. Ik heb ook een goed gevoel bij deze zwangerschap ondertussen. Ik hoop zooo dat mijn gevoel het juist heeft en ik niet 'belazerd' word. Tot ik mij beter voel mag ik elke week. Even kijken hoe het vanmiddag gaat en wat ze dan zegt. Uiteraard hoop ik stiekem dat ik volgende week weer mag ja....
Hahahha Danielle.. wat ben jij erg zeg! jij lekker een verse haring en je vent uiit de supermarkt hahaha.. Ik eet helemaal geen vis. Het enige wat ik aan vis lust is zalm en kibbeling. Hahaha en dat eet ik haast nooit. Ik ben ook zooooo verschrikkelijk moe.. Ik dacht voor ik zwanger was.. noui als ik zwanger ben blijf ik gewoon sporten enz.. nouuu ik heb al moeite met uit mn bed komen sochtends en na mn werk heb ik echt nergens meer kracht voor.. zelfs het huishouden HAAT ik! Maar ja zaterdag met man ff heel t huis doen.. de gordijntjes wassen, raampies zemen dan is dat ook allemaal weer ff gedaan. Dan gaan we een kamer leegmaken en opruimen. Nieuw laminaat kopen en verf.. Dat word dan de babykamer.. Heb er zo;'n zin in kan nog steeds niet geloven dat IK zwanger ben.. hahaha
Whaha mijn vriend eet alles, proeft toch het verschil niet. Nu je het zegt: ga volgende x gewoon testen haha. Vraag ik of het net zo lekker is als vorige keer, hahaha... Jaaah ik ben ook zo moe. Opstaan is het moeilijkst. Als ik erna iets in beweging ben gaat het redelijk, tot 's middags. Als ik kan slapen gaat het 's avonds redelijk, maar anders... na gtst naar bed! Super dat jullie al een de babykamer beginnen zeg! Ik sta ook al te popelen maar wil eerst de 12 weken voorbij zijn. Weet je al een beetje hoe je hem gaat maken? Kleuren? Thema? Ennuh... verfen mag je niet doen he? Las ik op internet dat dat slecht is voor zwangeren. Of mag op waterbasis wel?
Ik heb geen ideee haha maar ik verf hem zowieso niet dat doet mn man Nou het ligt er ook een beetje aan of we er 1 of twee krijgen.. En man is super handig.. dus wie weet knutselt hij zelf commode enz in elkaar koopt ie leuke handgreepjes enz .. en anders denk ik.. een beetje lichtgrijs laminaat... witte babykamer.. met grijs/zilvere mandjes.. En dan een beetje dat soort accenten.. en ik heb een leuke boom gekocht.. voor op de muur.. maar die moeten we ook nog ff zelf knutselen hoe we em willen.. ik wilde em eerst helemaal zilver maken .. maar misschien is het ook wel leuk als we weten wt het word om bladeren in blauw of roze tinten te doen..
Ah oke alles al geregeld dus! Super leuk om dan mee bezig te gaan he! Ik ben nog in de neus-fase op internet. Al wel leuke ideeen opgedaan! Ik zag trouwens hele leuke wit-grijze mandjes bij de Action! Met een stofje erin zeg maar. Misschien iets voor jullie?
Leuke ideeën dus al voor de babykamer. Wij moeten dus een jongenskamer gaan maken voor zoonlief ben er nog niet uit wat het trema gaat worden. Heb wel leuke helikopter kamer gezien met legerbehang in blauwtinten. We hebben nog even hihi. Baby kamermis hier neutraal zandkleurig behang en andere kuud winnienpooh op wolkjes. Meubels wit klassiek.
Jippie!!! Mijn echo was weer helemaal goed!! 1,91 cm en precies 8,4 weken. Zal straks de echo-foto in m'n album zetten. We hebben hem zelfs al zien bewegen!!
Na m'n onzekerheid gisteren over mijn lichte mvm test heb ik t vandaag besproken tijdens m'n intake bij de vk. De verloskundige bood aan volgende week een echo te doen. Volgende week donderdag om 9.20 weten we meer! Er viel een last van mijn schouders. Van de lichte test van moeders voor moeders was ze niet onder de indruk. Weer een beetje gerustgesteld! Ik wacht het maar af dus nu... Ik vloei niet, heb nog buikpijn, ben enorm moe en heb puistjes.. Ik stem voorlopig dus af op zwanger!
Jaa Lappie gefeliciteerd! Miesje probeer te vertrouwen! Fijn dat je volgende week een echo krijgt zeg!
Lappie super, leuk dat je het ook zag bewegen. Miesje, ik ben blij dat je gerustgesteld bent en volgende week een echo krijgt. Ik ben ook erg belangstellend naar Charmed
Lief van jullie, het was uitgelopen moest half uur wachten boehoe. Maar alles was goed!! Beebies goed gegroeid en de metingen klopten nu ook na mijn eigen hihi, hartjes klopten goed! Ik ben gerust gesteld. De buikpijn was van de dubbel zo hard groeiende baarmoeder en daardoor kunnen de darmen ook wat gevoelig worden, rustig aandoen zei de gyn. De 1e was 7w2 en de ander 7w6 Hier foto van ons frummeltjes!
Miesje, komt vast goed! Een test zegt niet veel! Gelukkig mag je volgende week al om n echo en ben je gerust gesteld! Lappie, super!! En al zien bewegen, wauw!!
Gaaaf Charmed!!! Fijn dat je nu gerustgesteld bent! Ik hoop zo dat ik dat ook ga zien woensdag!! Ben benieuwd !
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje ♥ 1 februari: Lori (32 jaar), 2e kindje Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ Elise00 (30 jaar), 2e kindje 2 februari: Lappie (37 jaar), 2e kindje ♥ Wendy88 (24 jaar), 1e kindje ♥ Snowy09 (24 jaar), 4e Kindje Iwish (29 jaar), 3e kindje ♥ 3 februari: Miesje83 (30 jaar), 2e kindje 4 februari: Paula1984 (28 jaar), 2e kindje ButterflyM (22 jaar), 1e kindje 5 februari: Panter (37 jaar), 3e kindje 6 februari: Bubbetje (29 jaar), 2e kindje Chantal3 (34 jaar), 3e kindje Boogschutter78 (34 jaar), 2e kindje 7 februari: Cindy1985 (28 jaar), 1e kindje Debougnie (27 jaar), 2e kindje YogiFlow (27 jaar) 1e kindje ♥ Daniëlle1980 (28 jaar), 1e kindje ♥ 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e kindje ♥♥ Troy (29 jaar), 1e kindje 9 februari: Xam (28 jaar), 1e kindje La34 (.. jaar). 2e kindje 10 februari: Jaela (.. jaar), 1e kindje Migske (29 jaar), 1e kindje Beapy81(31 jaar), 4e kindje 11 februari: Sammy88 (24 jaar), 1e kindje ♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje Mek11 (28 jaar, 2e kindje Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje Klein (25 jaar), 1e kindje 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje ♥ 13 februari: Anoniempje 2011 (23 jaar), 2e kindje 14 februari: Tigermommy (32 jaar), 3e kindje 15 februari: Nika12 (31 jaar), 3e kindje Dayna (27 jaar), 1e kindje Ing49824 (28 jaar), 1e kindje ♥ 17 februari: Yuna28 (27 jaar), 1e kindje Afspraken: 28-06 - Troy: eerste echo 28-06 - Dayna: eerste echo en gyn 01-07 - Beapy81: eerste echo 01-07 - Mek11: intake en eerste echo 02-07 - Lori: eerste echo 04-07 - Migske: intake en eerste echo 04-07 - YogiFlow: tweede echo 04-07 - Tigermommy: tweede echo 04-07 - Lappie: vierde echo 05-07 - Paula1984: intake en eerste echo 05-07 - Panter: eerste echo en vk 05-07 - Nika12: intake vk 05-07 - Charmed: derde echo 08-07 - Lori: intake vk 08-07 - Setje: derde echo 09-07 - Chantal3: eerste echo 10-07 - ButterflyM: eerste echo 10-07 - Iwish: 2e termijn echo + 1e deel combinatietest 11-07 - Danielle1980: 10wk echo gyn 11-07 - bijnamama: 2e echo + intake VK 16-07 - Miesje83: eerste echo 17-07 - Beapy81: intake vk 18-07 - Inkie86: intake en eerste echo 18-07 - Chantal3: intake vk 22-07 - Kleineknuff: tweede echo 23-07 - Ing49824: intake gynaecoloog + echo 29-07 - Danielle1980: 12wk echo vk 03-08 - Nika12: eerste echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Zet dan je gegevens dikgedrukt en/of gekleurd neer in je post dan komt het goed! Voor de mobiele klanten onder ons: graag in hoofdletters