Gefeliciteerd Panter! Pff ik ben onzeker ben opeens niet misselijk meer en heb nergens last meer van.. Denk dat dst niet veel goeds betekent! Ik heb ook nog geen afspraak voor een echo want mn ziekenhuis zou papieren naar mij opsturen en dan kon ik bellen voor een afspraak bij de gyn. Maar natuurlijk heeft ze die papieren nog niet opgestuurd!! Ik ben in staat om Een echo te gaan laten vd week bij een echo bureau!
Gefeliciteerd Panter! Sammy, dat zegt niks meid. Ik ben ook niet meer misselijk, mn borsten doen bijna helemaal geen pijn meer, maar toch een goede echo weer. Kwaaltjes komen en gaan, morgen kun je opeens weer overal last van hebben!
Kwaaltjes kunnen komen en gaan he, dat hoeft echt helemaal niets te zeggen!! En dan erbij, kwaaltjes(misselijk) komen door hcg en al zou het nu misgaan heb je nog superveel hcg in je lichaam, dus dat zegt niets! Maar zolang je geen bloed verliest en vreselijke krampen heb zou ik me geen zorgen maken. Ik was deze week ook een stuk minder misselijk. En maandag gewoon een mooi spartelend kindje gezien
hoi lappie ik schrijf nog steeds erg graag mee hoor! Mijn volgende afspraak is 11 juli dan heb ik termijn echo en bepaling van de bevaldatum liefs!
Thnx meiden... Te vroeg gesproken want hing net alweer boven de pot hahaha raar dat zo onzeker ben als je ineens niks meer voelt. Ik had gister een verjaardag en weer leuke dingetjes gekregen! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Ik lig nu lkkr in et zwembad.
Ik internet op mijn tel aangezien kpn de storing die wij al 1, 5 week hebben niet kunnen vinden! Pfffff Dus ik kan de echo foto niet erop zetten. Ik ben bijna niet misselijk hoor sammy88 bij mijn vorige zwangerschappen wel maar nu niet dus het zegt niets hoor
Ha meiden, Ik ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk ontspannen en daardoor praktisch geen kwaaltjes gehad. Maakt soms wel onzeker, maar het zit wel goed! Nu weer thuis en weer misselijk hahahah. Op vakatie hebben we er geen geheim van gemaakt dus kon heerlijk vrijuit praten erover... En zo ben ik ineens 2weken verder.. Gaat snel door zo'n vakantiw!! over een week gaan we het hier openbaar maken Heb ik hier veel gemist?? Ik haak hier weer aan als jullie t niet erg vinden.. Moet volgens mij 30blz teruglezen ofzo haha.
Hey sammy wat een leuke spulletjes heb je gekregen echt schattig! Kwaaltjes hier alleen af en toe wat moe. En sinds vrijdag elke keer bij de grote boodschap bruinverlies bij het afvegen. Kan volgens de.vk geen kwaad maar vind het echt niet fijn Vandaag weer zn mooie dag genieten allemaal!
Paula, komt dat door (sorry..) verstopping waardoor het daar wat bloed of komt dat bloed ergens anders vandaan..? In dat eerste geval is het rot voor jou, maar idd niet erg!(dat tweede geval weet ik niet hihi) Hier door de vakantie en anders eten ook mega verstopt en het is daardoor zo hard (sorry...) dat als ik wel kan er ook wat bloed komt.. Niet leuk en best pijnlijk! Nu in NL maar weer goed volkoren eten, merk nu al dat het beter wordt... Sammy, wat lees ik nou... Krijg je er 2??? Meid van harte gefeliciteerd wat mooi nieuws!! Ik zag weer mooie echos voorbij komen met kloppende hartjes! Helaas bij 1 iemand nog onzekerheid door geenn kloppend hartje , hopelijk volgende week toch een kloppend hartje! Iemand zijn relatie is over las ik... Oh wat lijkt me dat erg als je een kindje krijgt... Hoe ga je het nu doen? Woonde jullie samen? Jullie gaan wel samen voor het kindje zorgen begrijp ik? Sterkte!! Iemand met buikpijn maar wel een kloppendnhartje, mooi nieuws! Is de buikpijn ondetussen al over?? (Ben dus toch maar paar blz gaan teruglezen hihi, maar daardoor geen namen onthouden, hoop dat iedereen zich aangesproken voelt door mn uitleg hihi)
Hoi meiden, sorry lang niet meer meegeschreven maar tot nu toe gaat alles goed en hebben we een hartje gezien 4 juli! dus er mag een hartje achter mijn naam , ook heb ik 11 juli de termijn echo al dus hoop dan nog steeds een hartje te zien, ben een beetje bang omdat mn kwaaltjes lijken af te zwakken... maar goed... dit was trouwens mijn 1e 8 weken echo foto op 4 juli de eerste is niet zo duidelijk de 2e wat beter.
Hoi meiden, heb even snel doorgebladerd.. Ik voel me echt te beroerd om achter de lap te zitten en gezellig te doen. Sorry. Nu gaat het wel even. Wilde nog doorgeven dat mijn echo van 5 juli weer helemaal goed was ♥ Ik loop alleen nog steeds 5 dagen echter als dat ik zelf berekend heb en kom dan op 20-02-2014 uit. 23 juli heb ik weer een echo en miss dat ik dan meer in de buurt van mijn eigen berekening kom? Veel mooie echo's gezien Ook leuk die foto met voeten en sokjes Iedereen een beetje van het mooie weer aan het genieten?
Hallo meiden, Hier weer ff een bericht van mijn kant. Ik heb moeite om alles bij te benen, zo moe op het moment, en heel erg druk op m'n werk. Ik ben 's avonds zo moe dat ik echt niks meer wil behalve m'n bed. Hopelijk gaat daar gauw verandering in komen, we gaan immers allemaal nu richting de 12 weken! Heb vandaag weer een echo gehad, en die wil ik ff met jullie delen! Ik ben nu officieel 29 januari uitgerekend... Ik ga nog ff bijlezen! Groetjes Setje
Jeetje wat een mooie echo! Echt een kindje al Setje! Hoe ver ben je nu? 9-10 weken ongeveer? Middle jij ook een mooie echo, gefeliciteerd
haha ik heb donderdag de 9 weken echo dus de termijn bepaling en bevaldatum leuk maar ook weer eng....
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje ♥ 29 januari: Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ 30 januari: Lori (32 jaar), 2e kindje ♥ Lappie (37 jaar), 2e kindje ♥ 1 februari: Elise00 (30 jaar), 2e kindje 2 februari: Wendy88 (24 jaar), 1e kindje ♥ Snowy09 (24 jaar), 4e Kindje Iwish (29 jaar), 3e kindje ♥ Panter (37 jaar), 3e kindje ♥ 4 februari: Paula1984 (28 jaar), 2e kindje ♥ ButterflyM (22 jaar), 1e kindje 5 februari: Miesje83 (30 jaar), 2e kindje ♥ 6 februari: Bubbetje (29 jaar), 2e kindje Chantal3 (34 jaar), 3e kindje Boogschutter78 (34 jaar), 2e kindje 7 februari: Cindy1985 (28 jaar), 1e kindje Debougnie (27 jaar), 2e kindje ♥ Daniëlle1980 (28 jaar), 1e kindje ♥ 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e kindje ♥♥ Troy (29 jaar), 1e kindje ♥ Babe86 (27 jaar), 1e kindje 9 februari: Xam (28 jaar), 1e kindje La34 (.. jaar). 2e kindje 10 februari: Jaela (.. jaar), 1e kindje Migske (29 jaar), 1e kindje ♥ Beapy81(31 jaar), 4e kindje Mompeliente (30 jaar), 1e kindje ♥ 11 februari: Sammy88 (24 jaar), 1e kindje ♥♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje ♥ Mek11 (28 jaar, 2e kindje Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje ♥ Klein (25 jaar), 1e kindje 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje ♥ 13 februari: Anoniempje2011 (23 jaar), 2e kindje ♥ Sandana (31 jaar), 2e kindje ♥ YogiFlow (27 jaar) 1e kindje ♥ 14 februari: Tigermommy (32 jaar), 3e kindje ♥ K1ki (28 jaar), 2e kindje ♥ Stefania (26 jaar), 1e kindje 15 februari: Nika12 (31 jaar), 3e kindje Dayna (27 jaar), 1e kindje ♥ Ing49824 (28 jaar), 1e kindje ♥ Afspraken: 08-07 - Lori: intake vk 08-07 - Setje: derde echo 08-07 - Boogschutter78: intake vk 09-07 - Chantal3: eerste echo 09-07 - Babe86: eerste echo 10-07 - ButterflyM: eerste echo 10-07 - Iwish: 2e termijn echo + 1e deel combinatietest 11-07 - Danielle1980: 10wk echo gyn 11-07 - bijnamama1988: tweede echo + intake vk 11-07 - Troy: tweede echo 11-07 - Migske: termijn-echo 16-07 - Boogschutter78: eerste echo 17-07 - Beapy81: intake vk 17-07 - Debougnie: tweede echo 18-07 - Inkie86: intake en eerste echo 18-07 - Chantal3: intake vk 18-07 - Lappie: vijfde echo en intake vk 22-07 - Kleineknuff: tweede echo 23-07 - Ing49824: intake gynaecoloog + echo 23-07 - Dayna: tweede echo 25-07 - Wendy88: derde echo 26-07 - Paula1984: vk termijn echo 26-07 - Panter: tweede echo 29-07 - Danielle1980: 12wk echo vk 03-08 - Nika12: eerste echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Zet dan je gegevens dikgedrukt en/of gekleurd neer in je post dan komt het goed! Voor de mobiele klanten onder ons: graag in hoofdletters
Wauww mooie echos!! Ik weet niet wanneer ik mag ziekenhuis zou papieren naar mij sturen en verwijsbrief voor de gyn! Natuuuurlijk nog niks gehad dus belde vandaag en zei ze ow die papieren liggen nog hier! Dus nu wachten tot ze binnen zijn en dan gauw afspraak maken en hopelijk snel een echo kan Niet wachten!!!!