Hopelijk voel je je snel wat beter, al die kwaaltjes vreet ook energie! Jaa ik heb nog maar 1 broek die n beetje lekker zit, dus volgende week maar even te shoppen.. Jij er ook al last van? En de rest?
Jaa met dit warme weer vooral leggings gedragen haha heb al een klein bolletje!! Ik ga vd week ook ff kijken voor iets nieuws haha
@ Paula dank je wel!! Kwaaltjes zeggen dus niet alles he jij al meer als eerst of nog steeds hetzelfde? @ lappie sorry dat vergeet ik door te geven. Ik ben 31 januari uitgerekend. Slaaplekker allemaal!
Ik kijk net op de lijst en zie dat er meer zijn die eind Jan uitgerekend zijn. Gelukkig niet de enigste
Danya veel sterkte gewenst! Ik hoop dat je snel een voldragen zwangerschap mag meemaken! Gefeliciteerd butterfly! Lekker hoor dat vooruitgezet worden! Ik mag trouwens met nieuwe data op de lijst: 25 juli: 3e echo gyn (termijn) 30 juli: intake VK + echo.
Hey gezellig danielle samen op 4 feb. Nu nog de officiële termijnecho om te kijken of dat zo blijft. De vk dacht van wel zal geen grote afwijking meer komen zei ze al vorige week.
Goeiemorgen meiden, Stijf van de zenuwen, en niet meer kunnen slapen vandaag Heb vandaag mijn termijn echo al...pfff hoop zo dat alles goed is! mn kwaaltjes zijn afgenomen dus ben echt erg bang...we gaan het zien vanmiddag om 13:40....zag dat deze dames ook een afspraak hadden vandaag bijnamama1988: tweede echo + intake vk Troy: tweede echo Dus meiden ook heel veel succes vandaag!! Hoop op goede berichtjes weer.....
Migske: volgens mij hebben de helft vd dames hier al minder last v kwaaltjes! Maar snap dat t altijd spannend blijft. Paula: ik had vandaag termijn echo. Maar nu ik gisteren n extra echo heb gehad heb ik die verplaatst naar over 2 weken. Mijn 4 febr staat dus volgens mij zo goed als vast. Veel plezier en succes met de echo s vandaag!!
Ja idd.....het blijft idd erg spannend allemaal bedankt meis! en de rest van de meiden ook die succes gewenst hebben
@ Misgke hier ook bijna geen kwaaltjes hoor! Ik was ook zo ongerust maar nergens voor nodig geweest! Heel veel succes en plezier! Ook voor alle andere dames met de echo!
Succes dames met echo's!! Kwaaltjes hier nog misselijk maar merk dat het steeds iets minder word! Heb wel steeds last van buikpijn maar dat zal er vast bij horen!
Hoi meiden! Nou wat een super echo heb ik gehad!! En wat ben ik verliefd... Helaas was het nog te vroeg om een betrouwbare termijn echo te maken dus over 2 weken moet ik terug komen voor de echte termijn echo nog een keer extra kijken hihi. Mijn lieve uk bewoog echt flink! die billen omhoog en omlaag het leek wel een dansje!! zo van geen zorgen maken mama, echt waar kijk maar ik doe een dansje voor je! haha zo mooi.....en het hartje klopte nog steeds goed, je zag nu ook echt de samentrekkingen ervan ipv alleen knipperen super super....Ik was iig wel zeker weten minimaal 9 weekjes ver, wss idd wat verder maar dat zien we dus over 2 weken echt. Ook zag ik al dat de navelstreng flink in de maak is en het vruchtzakje perfect rond , echopedist sprak van een gezonde zwangerschap! nou ik heb naar huis gedanst bijna hahaha, hieronder een foto, helaas niet zo duidelijk als ik mijn wonder gezien heb maar ok Oja lappie wil jij de nieuwe echte termijn echo aan de lijst toevoegen? dat is dus 29 juli
Wat fijn dat alles goed is Migske!! En een prachtige echo!! Wat kun je trots zijn hè als je dat kleintje zo ziet bewegen
Migske: super gefeliciteerd! Wat bijzonder he? Wat schrijf je ook leuk dat hij/zij een dansje voor je deed, haha, word er helemaal vrolijk van!!! Is dit trouwens een uitwendige echo? Geniet nog even lekker na meid!!!