1 t/m 15 februari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. migske

migske Niet meer actief

hahaha ja ik vond het echt een dansje hihi, ja klopt het was een uitwendige echo inderdaad :) ik krijg de lach gewoon niet van mijn gezicht af hahaha dank je wel meissie!

2. migske

migske Niet meer actief

Dank je wel! jaaa ben ook zo opgelucht! en onbegrijpelijk he dat zo'n wondertje in jou buik groeit...:$ ja idd super trots ben ik:)

3. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik liggen nog steeds dubbel om onze echo gisteren. We zagen ineens dat hij/zij de hik had (denken wij), ineens klapte ie helemaal dubbel, beentjes en koppie omhoog haha. De vk ging er niet op in, dus ik weet niet of ze nu echt al de hik kunnen hebben, maar het zag er geweldig uit!!!
    We hadden het eigenlijk moeten filmen he? Konden we het nog 100 keer zien, haha. Op youtube staan wel filmpjes van mensen uit Amerika die dat wel doen. Maar goed... das niet mijn eigen kindje natuurlijk haha.

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dag dames! Mag ik me hier bij voegen en meelezen? Heb vandaag mijn termijnecho gehad en ben uitgerekend op 8 februari!

5. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Lies! Gefeliciteerd!
    Hoe voel je je? Mogen we ook jouw foto aanschouwen? :D

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dankje Danielle! Ik ga me even verdiepen in het foto-van-echo-op-computer-naar-forum idee! :D Zodra het is gelukt mag iedereen mijn kleintje zien!

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dit is hem dan! (of haar..)

Bijgevoegde bestanden:

8. migske

migske Niet meer actief

hey meid welkom :D wat een knapperd hihi :)

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Welkom Lies!

Wat een mooie echos weer!

Ik lees alles hoor dames, sorry dat ik niet veel schrijf!
    Maar ik werk, daarna slaap ik, kots ik, slaap ik haha ik kan geen eten meer maken en weinig verdragen en zooo misselijk weer pfff irritant dit!

10. migske

migske Niet meer actief

oh hahahaha dat had ik graag gezien!:), ja idd maar helaas mogen we bij ons in het echocentrum/zkh niet filmen of fotograferen :( anders had ik ik dat echt wel gedaan hihi alleen niet op youtube zetten hahahaha

11. migske

migske Niet meer actief

oh meis toch:( ja ze zeggen als je een meerling verwacht dat de kwaaltjes dan ook dubbel erg zijn..veel beterschap hoor! en doe maar rustig aan!

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meiden wat een mooie echo's en leuke verhalen vandaag!
    Lies gefeliciteerd en welkom.
    Sammy dat geeft toch niet is allemaal heel.heftig bij jou he. Dikke digi knuf kalm aan.

Truste meiden allemaal tot morgen

13. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ahhh dikke knuffel! Heb je al zo'n misselijkheid pilletje vd huisarts geprobeerd? Misschien in jouw geval 2, Haha grapje!! Misschien helpt t toch? Ik voel me gelijk n aansteller als ik zeg dat ik misselijk ben, Kots niet eens meer...
    Sterkte meid! Na deze wk hoort t af te nemen volgens mij!

14. Reb

Reb Niet meer actief

Hallo iedereen!
    Ik kom gezellig hier mee kletsen (tip van Paula ;)). Ik ben verschoven van januari naar februari en mijn uitgerekende datum staat nu op 1 februari 2014
    Ik ben 26 jaar en dit is ons eerste kindje!

Verder ben ik zaterdag 11 weken zwanger :D:D en zijn mijn vriend en ik steeds minder ongerust, maar vooral blij aan het zijn. Wat een fijn gevoel.

Oh enenen.. De echo van onze kleine staat in mijn album en met 13 weken en 3 dagen volgt de volgende echo, inclusief combinatietest. Dus voor de lijst 29 juli 2013 - Tweede afspraak VK &
    30 juli 2013 - Combinatietest.

Om mijn voorstellingsronde even compleet te maken. Mijn vriend en ik wonen samen met onze twee katten in een mooi huisje. Mijn vriend is al begonnen aan de babykamer, maar in een rustig tempo, alle tijd :)
    & verder is morgen mijn laatste werkdag en dan volgt een vakantie van 6 weken, ik werk namelijk in het onderwijs. Dus ik zal in die 6 weken ook een stuk meer hier te vinden zijn!
    Oeps, lang verhaal ;)

15. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Welkom Reb! Volgens mij spiekte ik mee in jullie NOD topic, dus ik herken je naam :D

Mooie echo's weer!

16. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook reb welkom, leuk en gezellig beppen hihih
    Lies welkom en mooie echo!!
    Miske gave echo fijn hè dat alles goed is bij mijn ook!!😊😉😄❤
    Sammy vervelend meid sterkte ,misselijk zijn is echt vreselijk...je weet af en toe niet waar je het vandaan moet halen!! 😢

Vanmiddag dus echo gehad jeetje indd helemaal verliefd!!! Bewegen wauw!! Zoooo mooi!
    En het mooiste is dat mijn zwangerschap zo goed gaat dat ik naar de verloskundige hier bij ons in het ZH mag!😄 Top toch!
    Alleen met me hoofd blijf ik in het lumc....dat vond ik ook wel erug belangrijk...ben benieuwd of ik nog wel echo's krijg ?? Maar JPMorgan eerst even bellen😉😄😄😄

Ps lappie nieuwe datum is 11februari de rest weet ik morgen hoop ik😉

En hierbij mijn foto uitvergroot hihi 💖💖💖💖💖💖

image.jpg

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Mooie echo Troy!!

Welkom Reb! Spannend allemaal he!!

Thnx meiden!

Danielle ja heb al pilletjes gehad helpt af en toe.

De misselijkheid s ochtends is wel te doen ik gooi meteen als k uit bed kom tuindeur open drink een beetje water eet een cracker. Het is vooral vanaf 4 uur smiddags ik ben te misselijk om te koken. Eerst hele tijd kokhalsen en dan toch overgeven... Zelfs af en toe snachts nog dus ben steeds zooo kapot s ochtends en ben zowieso al moe!! Ik wilde zo graaag zwanger worden dus vind eigelijk dat k niet moet klagen en de kwaaltjes voor lief moet nemen maar vooral dat overgeven is erg vervelend. Ik hoop inderdaad dat dat afneemt.

18. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sammy je werkt toch ook? Misschien omdat je teveel doet op n dag?
    Klagen mag hier altijd. Hopelijk neemt de misselijkheid snel af!

19. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Goeiemorgen meiden,

Welkom dames, gezellig!

De echo's worden steeds mooier en duidelijker :D

Sammy, kan je niet overleggen met je ha of je evt andere medicijnen kunt krijgen, of er meer mag slikken? Ik lees in andere topics dat er nogal wat mogelijkheden zijn! Ik hoop voor je dat het iig snel beter gaat, zodat je er echt van kan genieten.... En tuurlijk mag je wel klagen!

Danielle...wow wat was jij nog laat wakker :D bij mij gaat om 21 u het lampje uit hahaha

20. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Welkom nieuwe dames!

Troy wat een mooie echo!!

@ Lappie zou je bij mij de data kunnen veranderen ik heb ze namelijk verzet.
    25-07 : Combinatietest
    30-07 : 2 de intake

Deel Deze Pagina