Paula, succes!!! wat voor een functie is het? Ga je niet vertellen dat je zwanger bent? Is niet verplicht he? Ik duim voor je!
Paula succes!! Danielle, is zeker makkelijker gezegd dan gedaan he, 'niet onzeker zijn' hihi. Ik heb ook geen verleden van miskramen oid, bij mijn eerste was ik mega onzeker, nu heb ik het in momenten, maar over het algemeen voel ik me wel Zeker.. (Alhoewel ik weer wil wachten met op fb plaatsen tot de echo van volgende week.. Stiekem dus wel btje onzeker hihi) We hebben niets bijzonders gedaan.. We wilde dochterlief laten zeggen 'grote zus' maar dat was niet zo verstaanbaar dus hebben we het zelf gezegd toen iedereen binnen was... Taart of tshirt wilde we niet doen omdat de dag verder in het teken van dochterlief moest staan.. Dus een taart met iets wat zij leuk vindt en ze mocht dr mooie jurk aan.. Ik zit nu te fikken in de zon zo heet is het, heerlijk dat zomerse weer
Haha i'm trying... a.s. maandag de 11 weken en 5 dagen echo, daarna zeggen wij het tegen iedereen. Lijkt me heel apart: iedereen bellen enz (we zijn al langs de beste vrienden gegaan). En daarna Facebook... stom he, paar jaar geleden kende niemand Facebook en nu sta ik echt te springen om het zo met iedereen te kunnen delen!!! (voel me heel kinderachtig erom ofso, en moet er ook hard om lachen). Ojaaa tuurlijk, heel logisch als je zegt dat de dag in het teken van je dochter moet staan. Dat zij haar taart heeft! Is ook veel eerlijker tegenover haar. Kun je zien... dat moet ik nog allemaal leren, haha... In de zon??? Ik blijf er zoveel mogelijk met mijn gezicht uit, wil geen zwangerschapsvlekken in mijn gezicht hoor! Pas je op
Danielle haha ben al in de schaduw gaan zitten, was te warm Met mn vorige zwangerschap heb ik tot 39 weken in de zon gezeten en had nergens vlekken..(hield het alleen wat minder lang vol haha) Ja het is erg leuk om het te vertellen!! Maar bij eerste vond ik het nog leuker dan nu... Reacties waren toen veel enthousiaster (nu ook enthousiast hoor, maar toch anders) Spannend wij hebben dan dezelfde dag weer echo!!!
Haha, goed zo, je luisterd goed Ik heb snel een zonnesteek, dus ga zowiezo niet veel in de zon. Ja bij de tweede vindt men het toch iets minder bijzonder he? Toen mijn zus haar tweede kreeg betrapte ik mezelf er ook op dat ik minder vaak langs ging. Voor haar was het denk ik net zo bijzonder. Oh jij ook maandag echo? Spannend he?! Wij om half 9 geloof ik al, gelukkig mooi op tijd. Man vriend heeft dan ook de start van 3 weken bouwvak-vakantie! Heerlijk genieten dus!!!
Heerlijk op tijd de echo en dan 3 weken vakantie is niet verkeerd Gaan jullie nog weg? Wij mogen 10.50u voor echo, ook nog te doen Een tweede is absoluut net zo bijzonder als een eerste, maar ik merk wel dat ik er veel minder mee bezig ben.. Bij dochterlief zat ik dagelijks op alle babysites en marktplaats en namensites enzo, nu hoef ik niets meer te kopen en ben ik vooral met dochterlief bezig.. Namen lukt me ook nog niet om over na te denken, waarsch als ik het geslacht weet lukt dat wel.. Dus wat dat betreft merk ik ook aan mezelf dat het anders is.. Maar daardoor niet minder bijzonder!
Jaaa wij gaan heerlijk n paar dagen naar noordwijk. Zo n zin in!!! Je kent natuurlijk t meeste nu al wel. Dan kijk je vanzelf minder. Ik zie woorden voorbij komen die ik nog niet kende. Zo leuk allemaal. De meisjesnaam zijn we al bijna uit. Hebben 4 leuke!! Jongens namen hebben we paar op papier staan, maar nog niet echt verliefd op 1 naam! Hoe zit dat bij de rest? Ps Onee maandag 15.15 uur. Had verkeerd gekeken.
Wij zijn al verliefd op een jongensnaam en op een meisjesnaam. Alleen om zeker te zijn van onze zaak kijken we af en toe op internet of er nog meer leuke namen zijn. Maar er komt weinig in de buurt. Heel dubbel, aan de ene kant vind ik het heel fijn dat we DE namen hebben. Aan de andere kant zou het ook fijn zijn wanneer we meerdere namen leuk zouden vinden (maar dat heeft ook weer zo z'n nadelen). Mijn vriend heeft zowel een Friese voornaam als achternaam, we hebben wel gekeken naar Friese namen... Maar dat is het dus niet helemaal geworden.. We zijn in ieder geval op tijd met de namen Wat jullie? Nog een specifieke hoek waar jullie in zoeken?
Oh lekker zeg een paar dagen naar noordwijk met dit mooie weer! Jaloers @kleine knuf, is zeker niet makkelijk, om niet onzeker te zijn maar het komt met vlagen geloof ik. jullie hebben het over op facebook zetten maar die behoefte heb ik nou helemaal niet, grappig hè. Ben sowieso niet echt een fanatieke poster Spannend al die 12 werken echos..
Js super veel zin in. Dat is onze vakantie. Verder klussen Haha. Ga jij nog weg dan? Paula hoe ging sollicitatie? Ik heb geduimd voor je, maar ga nu weer voor mezelf duimen. Heb alweer bloed. Ga zo slapen, hoop dat t lukt...
Oh Danielle, maar rustig aandoen jij.. hopelijk gaat t bloedverlies snel stoppen.. Hier hebben we 2 meisjesnamen en 1 jongensnaam Of ik ze over 20 weken nog leuk vind weet ik niet haha. Wij houden van 'simpele gewone' nederlandse namen. Zoek me dood om nog n leuke jongesnaam maar kan echt niks vinden haha, heb t nu ook maar even gelaten. Na de 12 weken echo gaan we echt opzoek ook naar duowagen en ledikantjes enzo.. durf t nu gewoon nog niet. Danielle, ik heb trouwens ook heel erg zin om het op facebook te zetten haha, ben zo benieuwd naar de reacties van mensen die wat verder bij je wegstaan. (familie en vriendenploeg weet t al) Fijne avond meiden, en succes morgen met de echo's!
Paula hoe was je sollicitatie? Danielle ik duim voor je!!! Namen pfff voor een meisje vind ik alleen Vayen leuk maaar komt nu zoveel voor en ik twijfel ook. Jongen vind ik Jamie leuk maar meer voor een klein jongetje eigenlijk! Pff gaat nog moeilijk worden dit!! Gister hebben we het hele kamertje leeggehaald en laminaat eruit. Het weekend gaan we laminaat kopen en verf of behang. Zo'n leuke mdf boom ledikantjes enz heb er zooooo'n zin in!!!
Hoi meiden! Kalm aan hoor danielle hopelijk heb je een beetje geslapen. Sollicitatie ging goed heb nu zowiezo week 31 werk als dat bevalt krijg ik eigen.uurtjes. Gister al 2 uur wezen werken. Ging goed en was gezellig. Daarna nog met de buuf en wat vriendinnen uit de wijk in de tuin gehangen gezellig!
Gefeliciteerd paula! Had je verteld dat je zwanger bent? Zie je ' ineens' dat je 11 weken bent? Haha. Ik kan de weken en dagen elke dag opnemen. De tijd gaat Zoooo langzaam. Vanmorgen nog steeds roze verlies. Vandaag dus maar hele dag plat. Volgens internet is opstaan om te drinken of plassen al teveel, maar dat vind ik overdreven hoor! Hopelijk stopt t snel. Jullie lekker v t weer genieten hè!
gefeliciteerd paula!!! dat heb je snel gedaan hihi. Hopelijk is alles nog goed bij iedereen en de dames met bloedverlies hoe is het nu? Vertellen hier al gedaan na het kloppend hartje en een paar dagen terug op fb! gelukkig allemaal leuke reacties. Namen die hebben we zo goed als klaar haha waren we zo overuit en het zijn nieuwe dus niet de namen die we al hadden bij de vorige zwangerschappen. toen hadden we daan,tim,sanne. @ hier ik begin me een beetje zorgen te maken of alles nog wel goed zit... Klachten zijn zo goed als weg. Bij de vorige was de misselijkheid zoveel erger. Ik maak me zorgen om de uitgerekende datum.. Ik ben nu volgens hier 10 weken maar op internet kom ik op div weken uit. Bij de een 7 weken en 6 dagen bij de andere 9 weken. En toen we de echo hadden meten hij 7 weken toen was ik 7+6 maar hij dacht dat ik wel wat verder was. Ik had op 22 mei me ei. 4 juni al een posi test.. pfffff gek word ik ervan