16 mei 17 mei 18 mei 19 mei 20 mei 21 mei 22 mei -Fluss, 31 jaar, 1e kindje 23 mei 24 mei 25 mei 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei
Hou Fluss. Proficiat !!! Waarschijnlijk ben ik 20 mei uitgerekend. Kan het nog niet geloven. 32 jaar. 1e kindje
Hee Barbara! Wat geweldig dat het (eindelijk) gelukt is! Snap dat je het nog niet helemaal kan geloven met zo'n voorgeschiedenis, dat heb ik zelfs al na 5 rondes proberen... Gefeliciteerd en geniet ervan!
16 mei 17 mei 18 mei 19 mei 20 mei - Barbara1, 32 jaar, 1e kindje 21 mei 22 mei -Fluss, 31 jaar, 1e kindje 23 mei 24 mei 25 mei 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei
Hallo, Gefeliciteerd dames! ik waarschijnlijk rond 20 mei. Heb 5 oktober echo ivm mk begin juni. Lijkt me wel leuk om mee te lezen en schrijven Dit wordt hopelijk ons eerst kindje, ben 31 jaar Gr Syl
16 mei 17 mei 18 mei 19 mei -Wiella, 29 jaar, 2e kindje 20 mei - Barbara1, 32 jaar, 1e kindje 21 mei 22 mei -Fluss, 31 jaar, 1e kindje 23 mei 24 mei 25 mei 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei
Ladies, ik doe ook graag mee! Besef het nog bijna niet, dolgelukkig...ook wat angstig na een ma. 32 jaar, 1e kindje, datum 24 mei 2016
Ha dames gefeliciteerd! Ik zit bij de club van het eerste deel in mei en kwam even gluren. Daar zijn de meeste zwanger vd tweede of derde. Ik ben zelf 32, eerste kindje en uitgerekend 4 mei. Misschien is het hier wat herkenbaarder (een eerste is toch anders) dus ik lees even mee en misschien voeg ik me zelf gewoon hier bij als jullie t goed vinden haha
Ja het viel mij ook op dat de meesten zwanger zijn van hun eerste. Denk idd dat je dan veel zaken herkent wat fijn is. Wel kunnen we weer leren van de ervaringen van mensen die al een keer zwanger zijn geweest. Allemaal leuk 😃
16 mei 17 mei 18 mei 19 mei - Wiella, 29 jaar, 2e kindje 20 mei - Barbara1, 32 jaar, 1e kindje - Syllie1984, 31 jaar, 1e kindje 21 mei 22 mei - Fluss, 31 jaar, 1e kindje 23 mei 24 mei - Emra, 32 jaar, 1e kindje 25 mei - Linnepin86, 28 jaar, 2e kindje 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei
Lady's! Ik klets ook mee! Vanochtend positief getest (wel 3 dgn voor m'n NOD, dus ik hou een slag om de arm). Het is voor ons, ons tweede kindje. Onze zoon wordt in november 2 jaar. IBij hem testte ik ook al 5 dgn voor mn NOD positief. Ga er stiekem wel vanuit dat dit beebje ook blijft plannen. Ik vind het trouwens weer net zo spannend als bij de eerste. Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn zusje ook zwanger is. Ze loopt een week of 5 voor! Barbara, wat geweldig dat je na zo'n lange tijd eindelijk zwanger bent! Je zal ook al wel snel voor een eerste controle mogen komen neem ik aan? Heel spannend voor jullie zeg! Emra, Spannend! Helemaal na een ma. Mag je ook snel al voor een controle bij de vk of gyn?
heij meiden, ik kom ook gezellig hier mee kletsen. ik ben 16 mei uitgerekend en zwanger van ons 3e kindje waarvan 1 * voor de dames die er intresse in hebben hebben we ook een hele gezellige leuke anonieme en strikt geheime fb pagina met mei 2016 mama`s. Gefeliciteerd trouwens haha ik zou het helemaal vergeten te zeggen
Missm, ik zou zeggen klets lekker hier mee hoor, hartstikke welkom! Linnepin, wat leuk om samen met je zusje zwanger te zijn! Bijzonder en leuk voor de kids straks Joyskuh, jij hebt heftige (verloop van) zwangerschap gehad zeg. Hoe voel je je nu? Hoe is die fb pagina te vinden? Ik heb vandaag contact gehad met de vk maar helaas mag ik pas met 8 weken voor een echo. Dat lijkt een eeuw te duren, ik vind het zo spannend. De vorige keer had ik ook een echo met 8 weken (eigen initiatief) gewoon omdat we het zo leuk vonden. Toen bleek 1 vanishing twin en 1 mooi kloppend hartje. Helaas is het hartje kort daarna gestopt, daar kwamen we achter bij de termijnecho van 11 weken. Hoop zo (voor ons allemaal) dat het goed gaat
Ja het gaat nu wel weer! Denk dat deze zwangerschap ons ook helpt bij het verwerken van onze mooie dochters Faye heeft hier een mooi plaatsje op de kast gekregen en we hopen dat deze zwangerschap minder zorgen met zich mee zal brengen en vooral veel vreugde! Wel ben ik heeeeeel onzeker in deze zwangerschap dus ik hoop dat we snel op de roze wolk mogen springen al denk ik wel dat dat er niet van zal komen maar ik zou t graag willen. Voor nu overheerst de onzekerheid! Als je me even een Pb bericht wil sturen met je fb account en liefste ook even woonplaats ( dat zoekt wat makkelijker ) dan voeg ik je even toe op mijn fb en dan kan ik je zo uitnodigen voor de groep! Erna verwijder ik je weer gewoon van mijn account hoor Groetjes
Wat heftig zeg! Ook nog maar zo kort geleden! Fijn dat je snel weer zwanger bent, maar kan me indenken dat deze zwangerschap niet echt zorgeloos is. Hopelijk kun je wel van het kleine frummeltje in je buik genieten!
Balen dat je 'pas' met 8 wkn mag komen. Hier bij de vk is het tussen de 9 en 10 wkn dus vind 8 wkn al snel Wat naar om dat mee te maken zeg! Hopelijk nu wel een mooi kloppend hartje en blijft dit beebje plakken!
Wat een prachtige naam Faye. En wat ontzettend gegund om weer zwanger te mogen zijn. Spring maar lekker op de wolk, we hebben niks aan die onzekerheid (heb het ook tegen mezelf ) Ik stuur je een pb