1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook durf ook niet zo goed blij te zijn.
    Heb steeds minder krampjes. Hoop zo dat het goed blijft gaan.
    Ik wil het eigenlijk vertellen met vaderdag :) dan zou ik bijna 7 weken zijn.
    Gisteren viel ik wel na het eten zomaar in slaap :)
    En daarna hup direct door naar bed haha.

2. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Hoi dames,

Allereerst, van harte gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, en dat dit zo mag blijven gaan!

Ik denk dat ik me bij jullie mag voegen. Ik denk zelf ongeveer 2 dagen voor NOD te zitten, maar zeker weten doe ik het niet omdat ik deze ronde geen ovu-testen heb gebruikt.

Het voelt zo onwerkelijk, spannend en onzeker. Nu begint het wachten voor mijn gevoel pas echt - wachten tot de eerste 12 a 16 weken voorbij zijn. Ben zó bang dat het misgaat, doordat je dat zo vaak leest..

IMG_20150603_123223[1].jpg

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom Teletubbie!
    Ik hoop ook zooo dat het hartje klopt met 8 weken én dat alles goed zit. Tot die tijd probeer ik mijn gevoel en blijdschap een beetje onder controle te houden.

4. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd Teletubbie!

Hier ook met vlagen flink onzeker, niks aan! Ik hoop ook zo dat met 8 weken het hartje klopt en alles er goed uitziet. Nog 3 weken geduld!

5. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Doodeng! Ben beetje ziekig aan het worden hier. Iedere keer dat ik nies voel ik pijn in mn baarmoeder. Doodeng! Maar ik heb vertrouwen. Positief denken! Anders wordt ik knettertje gek! Nog 15 nachtjes slapen tot de echo. Op vaderdag vertellen we het de familie

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Welkom Teletubbie, en gefeliciteerd!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Zooooo hier een heel vermoeide dag achter de rug, nu doe ik ook niks meer. Straks lekker vroeg slapen!

Volgende week de eerst echo alweer, ben erg benieuwd wat we gaan zien!!!

8. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Hier net licht bloedverlies. Ga maar uit van het ergste...

9. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat wordt het hier gezellig druk! Ik lees wel alles, maar hopelijk vinden jullie het niet erg als ik niet overal op reageer...
    Sterkte Es, heb vertrouwen want bloed kan er gewoon bij horen terwijl het wel goed zit!
    Gisteren voelde ik een flinke vlaag misselijkheid, maar vandaag helemaal niks. Al is het nog maar kort geleden, toch weet ik niet wanneer het vorige keer begon. Dacht van 6 tot 13 weken... Wie weet sla ik dit keer over :) Of misschien wel teken van een ander geslacht dan de vorige keren?

10. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hoeft echt helemaal niks te betekenen meis.
    Je bent veel aan het niezen zei je al, je baarmoeder is beter doorbloed en gevoeliger dus daar kan best wat bloedverlies bij komen kijken.
    Heb je er ook heftige krampen bij?
    Eventueel morgen of overmorgen opnieuw testen.

11. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig ben ik niet de enige die het zo eng vind!
    Pffff... Als die weken maar snel om zijn. Liefst gaat het eerste trimester snel om en zit ik op 13 weken. Vlak voor de geslachtsbepaling hihi... Ben nie ongeduldig...

12. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Willen jullie het geslacht weten?
    Bij onze zoon wisten we het niet. Nu willen we het wel weten..
    Ik kan niet wachten!!!

13. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Es, ik heb op veel plekken gelezen dat dat heel normaal is, dat je van hoesten en niezen wat bloed kan verliezen. Geen zorgen maken hoor, kans is heel groot dat het gewoon goed blijft gaan nu :)

Debbie91, hier nog één! Zou het liefst de tijd een week of 8 vooruitspoelen. Tot uit dat eerste trimester, echo achter de rug, bijna geslachtsbepaling, en nog het meest belangrijke: eindelijk kunnen vertellen dat ik zwanger ben! Want dat geheimhouden is zooooo moeilijk!

Laana ik wil zeker het geslacht weten. Ik ben gek op typische jongens- of meisjesdingetjes (lekker stoer of juist lekker schattig roze met bloemetjes en strikjes ;) ). Dus wil graag weten welke richting ik op moet shoppen, haha!

14. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt he!!! Nooit verwacht dat ik dit allemaal zo moeilijk zou vinden en de dagen gaan ook zoooo langzaam!
    Inderdaad lekker aan iedereen vertellen, en een mooi buikje krijgen, contact met je kindje. 'T voelt nu nep, als iets wat er niet hoort, heel raar...
    Wij willen het geslacht wel weten, voor het kamertje, spulletjes, en vooral om er vast een soort band mee te krijgen, je je kunt voorstellen hoe hij/zij zal zijn...

15. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik wil het geslacht ook wel weten voor de naam. Als het een jongetje is kan ik die moeilijke meisjesnamen lekker aan de kant gooien, haha! En als het een meisje is weet ik dat ik heeeel hard moet gaan nadenken wat nu echt de beste optie is. Dat is nog zo ver weg, de naam kiezen, maar het houdt me echt bezig.

Voor mij voelt het momenteel ook helemaal nog niet echt. "Ik ben zwanger" zeggen of typen voelt ook heel raar, dan ben ik bijna geneigd om tegen mezelf te zeggen: doe toch niet zo raar! Maar ja, dan voel ik die misselijkheid, en die pijnlijke borsten, en beland ik weer in een huilbui om niets, en dan weet ik: jup, toch echt zwanger. Haha!

16. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Jaa wij willen het ook wel weten! Meisjesnamen vind ik juist makkelijk, jongens zooo moeilijk:D
    De 20 weken echo is ook wel spannend, of alles in orde is.
    Ik las nu weer een artikel dat het foliumzuur wat wij slikken misschien helemaal niet zo goed voor ons is (sommigen nemen het niet goed op of het wordt niet goed omgezet wat zelfs schadelijk kan zijn) en dat het beter is om natuurlijk folaat supplementen te slikken. Ben dus blij om te horen dat alles er op en er aan zit met 20 weken:)

17. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij de eerste wisten we het niet, bij de tweede wel. Nu wil ik het weer niet weten, maar mijn man juist wel... Gaan we nog even uitvechten! Zeker sinds wat ons is overkomen, maakt het geslacht ons echt niks uit. Zolang het maar gezond en wel ter wereld komt. Heel cliché I know, maar zo waar!

18. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gelukkig kunnen we onze onzekerheden hier met elkaar delen, fijn!

Es, dat is niet leuk, maar schijnt zolang je er geen heftige krampen bij hebt normaal te zijn. Voor geruststelling kun je altijd de vk bellen!

Ik denk dat wij t geslacht niet willen weten. Ik wil dat t heel gauw 23 juni is, dan 7 juli voor de termijn echo en ik denk dat we het, als daarbij alles goed lijkt, aan de familie en vrienden gaan vertellen.

19. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Es, hopelijk ben je inmiddels al een beetje gerustgesteld door de vorige reacties - ik kan me enkel bij die woorden aansluiten. Het hoeft écht niets te betekenen. Snap overigens wel dat het je ontzettend onzeker en bang maakt!

Wij willen wel graag het geslacht weten, maar zeggen niet tegen de omgeving dat we het weten - willen het graag voor ons houden.

Hebben jullie het al aan ouders verteld? Wij zijn van plan het morgenavond tegen onze moeder te gaan zeggen... Maar toch twijfel ik ook, stel je voor dat het mis gaat......... Maar goed, dan vind ik haar steun ook wel weer fijn.

20. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij willen het geslacht wel heel graag weten.
    Kan ook echt niet wachten totdat je het echt gaat zien en voelen!

Onee Es wat vervelend! Hoop voor je dat het snel stopt is niet leuk dat onzeker zijn.

Ben zo aan het twijfelen wanneer ik het m'n ouders ga vertellen, het plan was met vaderdag maar dan is mijn zusje er niet bij. Kan niet met iedereen rekening houden maar voel me nu al ontzettend schuldig

Deel Deze Pagina