Dank jullie wel voor jullie bemoedigende reacties! Het is inmiddels opgehouden. Voel verder geen krampen. Gewoon kleine steekjes, niets anders dan vanaf begin NOD. Ik probeer positief te blijven, maar wil ook geen valse hoop. Maar geen rode/ roze meer gezien. Dus ben nu weer iets kalmer.
es, weet niet in hoeverre dit je ook nog gerust kan stellen... maar bij mijn zoontje heb ik van week 5-8 ongeveer en daarna rond 12 weken zeer regelmatig bloed en bruinverlies gehad... ik maakte me er ook heel veel zorgen om, zeker later rond die 12 weken... maar het was helemaal niks! heb hier nu een kerngezond jongetje van 16 maanden rondwandelen
Bij mij betekend bloedverlies dat het mis is. Zolang ik geen bloed verlies heb is het goed. Maar je hoort heel vaak in de wandelgangen dat het niks ernstigs hoeft te zijn.
Ooh dames ik schrik me dood. Net een testje gedaan en die is gewoon lichter als die van eergisteren. Ben vannacht wel naar de wc geweest heb geen idee hoe laat dat was. Ik maak me nu zo'n zorgen. Ook had ik gisterenavond echt zeurende pijn daardoor was ik ook wakker geworden. De clearblue gaf gisteren zwanger 1-2 aan. Bah voel me even helemaal overdonderd. *edit controlestreep is wel echt scheef is dit dan een foute test?
Hey Denise, wat kun je jezelf gek maken met die testen hè? Heb je t zelfde merk gebruikt als gisteren? Hoeft allemaal niets te betekenen, dikke knuffel. Ik gebruik zelf hele cheape testen en ze lijken niet echt meer op te lopen Dus toch maar een cb digitaal gedaan, die geeft wel 2-3. Maar blijft zooooo spannend, durf totaal niet blij te zijn
Hoe gaat het vandaag esje? Je mag altijd de vk bellen als je jezelf onzeker voelt dan kunnen ze extra kijken. Geeft nog geen garantie maar misschien net een wat zekerder gevoel voor je. Hier nog steeds wat klachten maar veel minder dan bij mijn eerste zwangerschap. Wel heb ik een enorme onrust, ben er van overtuigd dat het mis gaat, misschien dat dit ook komt doordat het de laatste tijd zo vaak is mis gegaan bij mijn zusje ik weet het niet. Kan nog niet echt genieten nu... Bij mijn vorige zwangerschap heb ik weinig tot niks gesmeerd en geen straie overgehouden, ik denk dat het ook aan je huid ligt of je er gevoelig voor bent. Zo MvM op visite, ben benieuwd of de test goed uitslaat, weer een spannend moment!
Hee pluisje. Ja de dagen ervoor heb ik de k2v5 testjes gebruikt. Gisteren een cb digitaal en vandaag weer van de kruidvat. Ooh gelukkig dat de cb bij jou dan wel oploopt! Ga er vandaag ook 1 halen voor morgenochtend. Mocht het echt zijn mis gegaan geeft de cb tenminste niet zwanger aan. Bah wat een onzekerheid :x
Dus de Kruidvat van vandaag was lichter dan de Kruidvat van twee dagen terug? Veel lichter? Ik zou morgenochtend gewoon nog een testje doen met Kruidvat. Bij mij was ie vanmorgen net zo licht als eergisteren dat zit me ook niet lekker.. Ik ga vandaag even vragen om bloedtest bij de dokter denk ik..
Ja was toch lichter als eergisteren. Snap er niks van. Heb zo verder geen krampjes of bloedverlies. Ik weet dat mocht het fout gaan je het toch niet kan tegenhouden maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Gebruik jij ook die van kv?
Ja.. Ik wou straks ook een cb kopen om zondag mee te testen. Mijn Kv was vanmorgen zo (12dpo). Is dat beetje okee? Ik had donkerdere streep gehoopt.. Misschien was het wel gewoon lichter doordat je eerst geplast had.. Wat een onzekerheid he? Es; blij dat het bloedverlies gestopt is!!
Mag ik met jullie mee schrijven/lezen ? Ik ben Luna mama van twee mooie meiden en zwanger.. Ik heb vanmorgen weer getest met eentje van de action en een van Kruidvat en de streepjes lopen al mooi op. Bijna een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik baarmoederhalskanker had en toen dacht ik toen ik ook wist dat niet levensbedreigend was, daar gaat onze kinderwens maar gelukkig ben ik weer gezond en mag ik weer zwanger zijn... Helemaal blij Vanmiddag de fertiliteitskliniek maar bellen met het goede nieuws. Oja en over twee weken gaan we trouwen.. 😀 Hier een foto van de test van gisteren en de twee van vanmorgen...
Dames mag ik me bij jullie voegen? Ik weet niet precies mijn uitgerekende datum maar ik gok rond 1 februari! Hier ook best wat onzekerheid want had last van misselijkheid maar dat lijkt sinds paar dagen voorbij Ik wil eigenlijk nog een clearblue dodn maar vind ze zo duur Wanneer mogen jullie allemaal voor de eerste echo?
Denise, wat een onzekerheid. Hoeft nog niets te zeggen hoor, maar leuk is anders. Hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan en dat je morgen gewoon weer een mooie positieve test hebt. ZazaM die ziet er voor 12dpo mooi uit hoor! Hij hoeft dan nog niet te knallen Ik ben officieel gestopt met testen. Kon vanmorgen al makkelijker de verleiding weerstaan om een test te pakken. Denk dat ik ze de deur uit ga doen, naar iemand die nog zwanger moet worden. Ben bang dat ik ook een lichter streepje ga krijgen en dat ik mezelf dan helemaal onzeker zit te maken. Als het mis gaat doe je er toch niets aan. En het hoeft ook allemaal niets te zeggen, het kan ook gewoon goed blijven gaan. Dus hier geen testjes meer, behalve dan die maandag van MvM.
Welkom Luna! Wat fijn dat je weer gezond bent en weer zwanger mag zijn Gefeliciteerd! Willemientje jij ook welkom en gefeliciteerd! Mijn eerste echo is op 29 juni. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen.
Ja zo was die bij mij ook op 13 dpo dus denk dat dat wel goed is! Van m'n vriend mag ik geen kv testjes meer halen haha dus ik ga gewoon voor de cb digitaal. @linnaea ja hoop het ook! Inderdaad wat je zegt als het mis gaat doe je er toch niks aan. Knap van je dat je je kan beheersen! Had ik dat nu ook maar gedaan haha
Welkom Willemientje en Luna26! Gefeliciteerd beide! Fijn om te horen dat je weer helemaal beter bent Luna, heftig hoor. Ik heb me net online ingeschreven bij verloskundige, dus ik wacht hun telefoontje af. Ik hoop op een echo met 6-8 weken. Even afwachten. 6 weken moet toch nog inwendig, of niet?
Meiden, ik denk niet dat het heel veel zin heeft om zoveel te blijven testen? Luister naar je eigen lichaam. En positief getest is positief! En stel dat het toch mis gaat (ben ik zelf ook wel bang voor hoor...) blijft er nog zo'n 2 weken hcg in je urine. Ik denk zelf nog wel eens na om zo'n clearblue digital te kopen om te zien of t oploopt, maar stel dat t niet oploopt? Dan word ik alleen maar onzekerder en moet toch nog 1,5 wk wachten op de echo! Dus heb besloten niet nog een keer te testen!
Nou mijn MvM test is veel lichter dan al die testen die ik hier voorbij zie komen, zelfs lichter dan mijn laatste knaller van de action. Maak me alweer helemaal zorgen
Je hebt gelijk. Toevallig net een cb gekocht dus die doe ik morgenochtend nog En dan is het klaar. Blijf positief en was het gewoon een slechte stomme test. Pumbaa is het niet zo dat die mvm testen sowieso niet zo snel knallen? Tenminste dat zie ik echt vaak langskomen. Wat zei diegene van mvm? Of niks erover gezegd?