1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Nee die vrouw van MvM zei nou meid je bent zwanger gefeliciteerd... Als ik hem zo op de foto zie dan denk ik hij staat er zeker wel duidelijk maar de laatste van de action was de teststreep donkerder dan de controlestreep
    image.jpg

2. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vind hem echt wel netjes hoor!
    Wou dat mijn testjes zo uit zagen haha.
    En misschien je urine niet zo geconcentreerd geweest?
    Mvm heeft sowieso meer hcg nodig zover ik weet.

3. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een onzekerheid he? Wij hebben in totaal drie testjes gedaan: 1 net voor mijn nod, die was negatief (dacht ik), toen ik een paar dagen later las dat de test van de Action iets langer kon duren voor die resultaat gaf, heb ik hem uit de prullenbak gevist: zwanger! Die telde natuurlijk niet echt, want je hoort het dan niet meer af te lezen. Afgelopen zaterdagavond en zondagochtend een kV test gedaan: zwanger! Nu hoeven we niet meer te testen. We blijven positief. Zo snel hadden we niet verwacht: bij nummer 2 en 3 heeft het bijna een jaar geduurd en nu binnen drie maanden! Maar o, wat zijn we blij, hoewel ik wel "bang" ben voor sommige reacties (het zijn er wel vier he).

4. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland

Het is toch echt zwanger hoor! Gefeliciteerd! Geniet er maar van, de ene test is de andere niet.

5. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Wat zijn jullie allemaal gezellig aan het schrijven! Leuk!
    Ik merk dat jullie het allemaal spannend vinden. Hoort er dus allemaal bij denk ik! Maar positief proberen te blijven denken. Als het echt mis gaat denk ik dat je het snel genoeg merkt (denk ik). Hier in ieder geval alles weer helemaal 100% rustig. We bekijken het dag voor dag, maar geen bloed, geen vreemde krampen oid. Dis we gaan gewoon door!
    Pumba: ik vind de test mooi hoor! Mag je echt wel blij mee zijn!

6. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Er wordt hier lekker gekletst!

Veel dames in onzekerheid, ik duim en ga er vanuit dat alles gewoon goed is!

Mijn maag is vandaag een beetje van slag. beetje weeïg en aan de ene kant honger maar aan de andere kant licht misselijk/maagzuur
    Ben benieuwd of dit gaat doorzetten of dat het eenmalig is haha!

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik voel me zo slecht nu :( Ik ben hoogsensitief en nam altijd passiebloemtabletjes tegen de overprikkeling als ik dat nodig had. Nu ik zwanger ben kan ik dat niet meer nemen en nu merk ik pas hoe weer hoe moeilijk het is om uit de overprikkeling te komen zonder passiebloem. Drukke dagen achter de rug, vooral gisteren met een drukke verjaardag. En nog drukke dagen voor de boeg waar ik een beetje tegenop zie. Daar komt de spanning van een prille zwangerschap bij. En dan kapt mijn lichaam ermee omdat ik teveel overprikkeld raak.
    Nu ook mijn neefje weer om op te passen en vanmiddag/vanavond moet ik naar drie leerlingen toe.

Weet even niet hoe ik hier nu zonder medicatie uit moet gaan komen.

8. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Voor wie aan mvm mee wil doen, hebben jullie je nu al aangemeld of wachten julie nog even?

9. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik heb me aangemeld op de dag dat ik 4 weken was, ze is dinsdag geweest.

10. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bij het aanmelden bij de verloskundige werd mij gevraagd of ik mee wil doen met mvm. Ik heb gezegd dat ik mee wil doen dus als het goed is wordt er gauw contact met mij opgenomen.

11. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties, jullie ook gefeliciteerd allemaal

Die eerste maanden blijven toch spannend he:)
    Ik neem het advies aan ga niet meer testen kopen
    Je merkt het inderdaad toch vanzelf al is wachteb zoooo moeilijk

Ik mag 18 juni op intakegesprek bij vk maar ze doen pas tussen 10 en 12 wk de eerste echo dus ik moet helaas nog eventjes wachten

Ga denk ik alvast stiekem iemand vertellen;) zodat ik een kletsbuddie heb haha

12. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

@pumba; mooie test hoor! Niet onzeker over zijn!

@linneae; zijn er geen andere middeltjes die je kunt gebruiken icm zwangerschap? Lastig dat het nu ontzettend zwaar is...

Hier behoorlijke buikpijn gehad. Na veel ontlasting gehad te hebben is het gelukkig jets minder. Vanavond cb digitaal doen (denk zonder week indicatie). Ben benieuwd of deze positief uitslaat met middagurine. Als dat het geval is meld ik me morgen ook aan bij de verloskundige. Vanavond naar mjjn moeder om het te vertellen. Spannend!

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi allemaal

Ik ben ook net zwanger (maandag posi test) en ben dacht ik 7 feb uitgerekend. Ik hoop zo erg dat het goed blijft gaan! Voor iedereen natuurlijk hoor.

Donderdag 18 juni mag ik naar de gyn en krijg wrsch een inwendige echo. Ben een hoogrisico zw zoals je n.a.v. mijn onderschrift wel zult begrijpen.
    Toch heb ik besloten toch weer gaan te genieten ook!

Ik las dat iemand hier ook hooggevoelig is. Ben ik ook!
    Daarom rust ik ook veel en doe ik niet te veel drukke dingen. Alleen als ze me energie geven.

Succes allemaal!

Liefs, C

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Dit dus! Ik heb ze niet meer in huis gelukkig en ga ze ook niet meer bestellen. Bij de apotheek zijn ze hier een tientje dus ik wacht "rustig" af ;)

15. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Pfff ben op... Drukke dag gehad en het lontje is op het momend erg kort. Zo meiden mooi naar bed en ik op de bank.

Ik heb gebeld naar de fertiliteitskliniek en ik mag 1 juli erheen voor een zwangerschaps echo..

Spannend...

Ik wil nog wel een keer testen morgen denk ik, ik heb een clearblue met week indicator gekocht dat lijkt me leuk (heb ik nog nooit eerder gebruikt.)

16. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben ook bekaf. Heb nu even m'n afschakel momentje in de trein.
    Straks direct verder naar de prenetal want wil voor m'n ouders wat kopen. Ga het ze zaterdag of zondag vertellen.
    Morgenochtend nog die cb en dan test ik helemaal niet meer.
    Word er toch alleen maar kriebelig van en aan m'n borsten te zien ben ik hartstikke zwanger hoor hahaha

Gefeliciteerd conejita!
    Begrijp het wat heftig zeg, respect dat je er met goede moed weer voor gaat.
    Ga voor je duimen hoor :D

17. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wow, gefeliciteerd! Heel wat meegemaakt zo te lezen. Heerlijk dat je weer zwanger bent. Lekker van genieten!!
    Allemaal gewoon lekker positief blijven:D

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Conejita gefeliciteerd! Heel heftig zeg, wat je hebt meegemaakt. Hoop voor je op een goede zwangerschap!

Hier net 3 leerlingen langsgegaan nu moe in bed met laptop (en kat, haha!). Straks warme douche, lekker ontspannen en uitrusten en dan op tijd slapen. Kan ik er morgen weer tegenaan :)

19. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Jeetje, wat hebben sommigen toch al wat mee moeten maken! Ik duim zo hard dat het dit keer goed mag gaan, voor ons allen.

Ik vind het écht vreselijk spannend. Ben zo bang dat het mis gaat - als je de verhalen op internet leest, is daar een best grote kans toe. Ik moet me niet zo druk maken, maar toch doe ik het. Morgen maar even de verloskundigepraktijk bellen om me aan te melden - ben benieuwd wanneer ik komen mag.

Heb overigens vanavond nog een digitale test van CB gedaan. De zwanger / niet-zwanger. Zie resultaat: :D

IMG_20150604_181119[1].jpg

Zijn jullie ook nog zo bang? Of kunnen jullie het redelijk goed naast je neerleggen (en hoe dan??)

Fijne avond allemaal!

20. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Onzekere dames met lichtere testen en een beetje bloedverlies: geen paniek, kan heel normaal zijn allemaal en die testen zijn misschien met minder geconcentreerde urine genomen, een positieve test is een positieve test, jullie zijn zwanger!
    Hier ook veel krampjes, lage rugpijn en zwaar onderbuik gevoel.
    Drukke dag gehad, van half 7 tot 2 gewerkt, daarna met mijn moeder naar babypark gereden om een kinderwagen uit te zoeken en nog wat kleine dingetjes gekocht, kon het niet laten!
    Ik probeer gewoon te genieten van mijn zwangerschap, ga er vanuit dat het goed zit, als het misgaat, zal dat met een reden zijn, weet nu in ieder geval dat we het wel kunnen!
    Dikke x

Deel Deze Pagina