1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de kinderwagen die ik heb uitgezocht, nog niet gekocht hoor. En pakje van me moeder gekregen hihi...

2. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wagen

3. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goeienacht ladies.
    Ja het is weer zover krampen dat ik er alweer wakker van word auw! En ik begin misschien een link te leggen zodra ik naar de wc ben geweest houd het op. Zouden dit nu al m'n darmen kunnen zijn wat zo'n pijn doen? Weet dat ze heel gevoelig zijn merk het bijvoorbeeld al als ik pittig eet dat ze van slag zijn.
    Dat word nog leuk dan als dit elke nacht zo moet gaan haha. ;)
    Voor nu probeer ik maar weer te slapen.

Slaap lekker! X

4. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Bij de eerste had ik ook enorme krampen snachts. Was zelfs bang dat het misging maar bleek er inderdaad bij te kunnen horen dat je buik moet wennen aan het oprekken e.d. Uiteindelijk ging namelijk alles goed!

5. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Mn allerlaatste test vanmorgen toch nog gedaan omdat ïk hem toch had liggen. Gisteren nl onzeker doordat ik opeens eisprongachtig slijm had... Vaag

Maar de test is zeer overtuigend. Teststreep was er meteen, nog eerder dan de controlestreep haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      1
  6. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Mooie test hoor! Die van mij knalt écht nog niet. Zou dat nog lang duren? Lijkt wel heel langzaam op te lopen....

Debbie; mooie wagen!

7. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfoee je stelt me gerust! Als het er bij hoort moet ik er maar aan wennen. Of heb je toevallig de tip voor me :p
    En wat een mooie knaltest! Jaloers!!

@debbie ja die wagen heb ik ook gezien vind die ook heel leuk!

8. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Ik had snachts een warme kruik tegen mijn buik en dat hielp heel goed! Denk wel 2 a 3 weken elke nacht gedaan

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Mooie test Willemientje! Slijm schijnt er overigens bij te horen, tijdens de gehele zwangerschap. Dus dat is juist een goed teken ;)

Debbie91 wat een leuk setje is dat zeg, heel schattig!

Ik heb nu volgens mij vreselijk last van obstipatie... Ben geloof ik al 3 dagen niet meer naar de wc geweest. Dus vandaag maar extra veel drinken (moet toch met deze warmte) en ik heb net een hele zak kiwi's ingeslagen (en schrok van de prijs, wat zijn die dingen duur!)
    Was vanmorgen ook om 5 uur al wakker en ben om 6 uur maar uit bed gegaan omdat ik echt niet meer kon slapen. Om 9 uur had ik het hele huis opgeruimd, gestofzuigd, gedweild, gesopt en de voortuin netjes gemaakt en inmiddels heb ik ook de boodschappen in huis. Weet niet waar mijn dufheid is gebleven, die zal vanmiddag wel terugkomen. Maar ik heb ineens even heel veel energie!

10. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend dat jullie die krampen 's nachts hebben! Dat heb ik niet, alleen overdag, maar zijn ook me darmen denk ik heb echt last van me darmen sinds ik zwanger ben...
    Ik heb zonet het leukste nieuws gekregen: mijn nichtje is ook zwanger! Vorig jaar samen op vakantie in september kwamen we er achter dat we allebei al precies een half jaar aan het proberen waren, en nu een paar maanden later zijn wij precies dezelfde tijd zwanger geworden! Zij is ook in februari uitgerekend! Ongelofelijk gewoon! En super leuk!

11. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik heb dit dus ook, terwijl ik er helemaal geen last meer van had. Lijkt wel of mijn darmen nu al hoger zitten ofzo al ruimte aan het maken zijn! Zo gek...

12. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Nou. Het laat me niet helemaal los. Het kleine beetje bloedverlies en gisteren voelde ik eigenlijk niks meer, geen kleine steekjes meer. Vandaag voelde ik wel weer veel. Toch nog maar een testje gedaan.... Geeft me toch weer moed, ook al zegt het niet veel natuurlijk!
    Maar t is wel een fijne knaller! Hopelijk blijft dit ook zo! Maak me zo druk! Zo bang dat het hartje niet klopt en ik met een dood vruchtje rondloop.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7 KB
      Weergaven:
      2
  13. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wow nou dat is echt een knaller! Wat fijn! We moeten er maar vanuit gaan dat alles goed zit hè;)

14. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie test! Inderdaad, we moeten er gewoon van uit gaan dat het goed zit, stress is ook niet goed. Ik snap het hoor, hier hetzelfde, soms zo'n kramp ik me buik, dat ik denk en nu gaat het doorzetten en begin ik te bloeden. Maar dan is het weer even weg. Maakt me ook wel bang... Heb de hele tijd honger! Maar ben maar 162 en weeg al 61 kilo. Vind het echt niet leuk als ik nog dikker wordt, behalve een mooie dikke buik dan... Net me vriend de deur uit gestuurd om haring te halen, heb ik trek in!

15. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb ineens zo ontzettend veel trek in ongezonde dingen... Ik eet altijd gezond. Geen snoep, zo weinig mogelijk suiker, als tussendoortjes fruit, kaas, tomaatjes of crackers. Drinken water of puur fruitsap (meestal zelfgemaakt).

En nu: cola, chocola, trek in chips (maar dat lukte me gelukkig nog om in de winkel te laten liggen), wafels, chocoladekoekjes, vruchtensap met een hoop suiker erin... Aargh!

16. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Haring? Ieder voor zich, maar dit is niet echt heel verstandig toch?

17. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Als het verse haring is, dat je bij de visboer koopt, is er niks mis mee hoor.

Je moet alleen geen (gevacumeerde) verpakkingen kopen die onder beschermde atmosfeer verpakt worden(die van de supermarkt), daar zit een stofje in die niet goed is voor zwangere vrouwen, maar dat geldt voor alles(makreel, zalm, vlees, salades, enzo) wat onder beschermde atmosfeer is verpakt en wat niet meer verhit wordt.

18. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zo veel gekletst weer dames!

Ik zag een mooie wagen en heel lief pakje voorbij komen, leuk!

Ook nog een aantal knaltesten, super!

En nog steeds veel onzekere dames. Hier is er nog 1! Zeker nu ik eind van de middag ineens een dikke veeg bruin bloed had bij t afvegen. Ik probeer me in te praten dat zolang het bruin is en ik geen heftige kramp krijg het nog goed zit, maar ik ben wel flink geschrokken! Vandaag wel weer met vlagen misselijk geweest, eten helpt redelijk! Ik heb ook veel zin in vet en ongezond eten, en mn normale ontbijt kreeg ik zowat niet meer weg vanochtend dus daar moet ik maar even een alternatief voor verzinnen.

Heb lekker radler 0.0 gekocht vandaag, heerlijk met dit warme weer!

19. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Lopen mijn testen wel (genoeg) op?

IMG_20150605_191450[1].jpg

20. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haring is juist heel gezond tijdens je zwangerschap! Hij moet inderdaad wel vers gesneden zijn. Rauwe vis mag niet, zwaardvis niet, koningsmakreel niet en verse tonijn niet. Gevacumeerde gerookte vis mag ook niet.

Mom2be bruin bloed is oud bloed en dat kan als het goed is geen kwaad toch?

En Teletubbie: vind je testen wel oplopen hoor! De een maakt minder snel hormonen aan dan de ander toch? Zou om de 2 dagen een test doen...

Deel Deze Pagina