1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb al 2 dagen niks meer gevoeld. Voel me er echt niet prettig bij.
    Word ook niet meer wakker on te plassen dus maak me wel een beetje zorgen.
    Ik heb wel last van moodswings haha.

Hihi Pumbaa schaakbord :D moest stiekem een beetje lachen.
    Maar jij hebt bij je vorige zwangerschap dus bijna niks gevoeld?

Linnaea dat meen je niet! Nu wel wat gehoord? Dat is inderdaad behoorlijk onprofessioneel!

2. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb helemaal niets meer gehoord van moeders voor moeders. De andere optie die ze gaf bij het verzetten van de afspraak was 19:30 uur vanavond. Hoopte dan nog dat ze me misschien verkeerd had begrepen toen ik zei dat ik om 14:30 wel kon en om 19:30 niet en dan om 19:30 op de stoep zou staan. Maar nee, ook niet.

Hoop dat ze morgen nog iets van zich laat horen. Zal wel netjes zijn. Als ze dan een nieuwe afspraak wil maken wil ik het nog wel een kans geven.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Hahaha en ik dacht bij het lezen van jouw tekst: heb ik bij biologie iets gemist? Waar zit je schaakbord? :p Ah, je schaambeen dus. Dat onderdeel ken ik wel ;)

4. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Nee hoor bij de eerste kreeg ik op een geegeven moment last van mijn borsten en misselijk maar heb helemaal geen last gehad van mijn buik of wat dan ook toen.

5. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toch raar Linnaea, dat ben ik niet gewend van MvM tot nu toe.
    Nu had ik me zondags aangemeld en maandag was ze er al... Maar dat was ook wel een hele snelle actie. Je adres klopt wel enzo? (Vast wel, maar even voor de zekerheid... :))

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ja hoor, en ik neem aan dat ze anders wel even gebeld had als ze voor de verkeerde deur stond?

7. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Wel grappig zoveel verschil tussen wanneer de echo plaatsvind

Ik was vandaag echt zoooo misselijk
    Zit in het onderwijs en was echt bang dat ik over mn nek zou gaan voor de klas. Vreselijk

Hopelijk wordt dat niet nog erger

Anderen ook kwaaltjes?

8. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker gekletst hier meiden! Gezellig!

Wat raar van mvm zeg!! Wie weet gaan ze nog bellen..

Hahaha moest ook lachen om schaakbord😂

Ik ben ook wat onzeker.. werk met kinderen, zaten we aan tafel en krijg opeens onwijs buikpijn :( gelukkig zakte het daarna wel weer af maar ben paar x gaan kijken of ik geen bloed verlies maar niks gelukkig!

9. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat lax zeg van mvm! Ik wordt binnenkort terug gebeld voor een afspraak, hoop dat ze niet zoals bij jou zijn linnaea, dan ben ik er ook gauw klaar mee!
    Ik las iemand die zei zijn jullie ook zo benieuwd naar het geslacht? Ja! Ikke! Ik dacht altijd dat ik 2 of 3 meiden zou krijgen, weet niet waarom... Maar nu ik zwanger ben krijg ik sterk het gevoel van een jongetje... Echt gek! Zou me trouwens geen fluit uitmaken hoor, ik hoop gewoon een gezond kind te krijgen. Maar ben wel heel benieuwd en heb ook zin om alle spulletjes te kopen!!

10. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh lijkt me idd zo rot willemientje!! Hopelijk wordt dat niet veel erger!

11. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Jullie al gedroomd over het geslacht? ;)

Toen mijn zusje zwanger was was echt iedereen, inclusief zijzelf en haar vriend, ervan overtuigd dat ze een meisje zou krijgen. Iedereen vond haar echt een typische meisjesmoeder. Ik droomde echter al die tijd dat ze een jongen kreeg, heb dat echt heel vaak gedroomd. En als enige had ik gelijk, ze kreeg inderdaad een jongen.

Nu was ik heel benieuwd of mijn dromen ook bij mij gelijk zouden hebben. Maar ik heb vorige week over een meisje gedroomd en afgelopen nacht over een jongen, dus nu is het echt een verrassing, haha!

Heb overigens voor beide geslachten een voorkeur. Voor een jongen omdat hij dan de enige zal zijn en grote kans ook zal blijven die de familienaam nog kan doorgeven, anders sterft de familielijn van mijn vader hier uit. Voor een meisje omdat mijn zusje twee bigshoppers hele leuke meisjeskleding heeft die ik zooooo graag wil, zitten echt hele leuke dingen bij.

Dus ik zeg: kom maar op met die geslachtsecho met een week of 16. Heb een voorkeur voor beide geslachten dus ik ben sowieso heel erg blij, haha! Maar mijn nieuwsgierigheid vreet me nu al op.

12. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier willen we het ook weten, veeeel te nieuwsgierig!! Niet over gedroomd maar heel stom, ik denk eigenlijk dat ik een jongen mama ben dus nog een jongen maar ik heb steeds een roze kamertje in gedachte haha... vorige keer hebben we tot de 20 weken echo gewacht maar nu misschien toch maar de geslachtsbepaling met 16 w!

13. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik ben echt een type voor beiden denk ik. Ben gek op roze en bloemetjes en mijn huis is lila geverfd (en dat ondanks mijn vrij richting gothic-neigende kledingstijl, vinden mensen altijd vrij onverwacht, haha!), dus een meisje zodat ik eindelijk al die schattige gebloemde roze jurkjes die ik overal zie hangen kan kopen zou ik natuurlijk heel leuk vinden ;)

Tegelijkertijd heb ik één hele grote mannenhobby: vliegtuigspotten. Dus ik zie mezelf al helemaal staan met een zoon op Schiphol.

Kortom: wat het geslacht is maakt me echt helemaal niets uit. Allebei zou leuk zijn maar dan moet ik hierna nog een keer ;)

14. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Wat een gezellig forum inderdaad!
    Ik zei altijd dat ik het heel leuk zou vinden als t geslacht nog een geheim bleef, dan is er nog iets een verrassing, maar ben stiekem ook wel een beetje benieuwd! Niet voor babykamer oid, heb al bedacht welke kleuren ik die wil nl olijf- mint groen! Maar mer zo van je kunt het bepalen, en het is ook wel leuk om te weten, gelukkig hebben we nog ruim de tijd om er over na te denken. Over 1 weekje de echo, super spannend!

15. Jaloow

Jaloow Lid

8 jun 2015
    15
    0
    0
    Terneuzen
    Vroeger ooit al lid hier geweest en me aangemeld op de lijst dus ik dacht nu weer nu we ons 3e kindje gaan verwachten rond 4 februari 2016, juist erg leuk om te kletsen met andere aankomende mama's die dezelfde tijd uitgerekend zijn :D

16. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zie mezelf als een meisjesmama dus heb een lichte voorkeur naar een meisje hoewel ik een jongetje ook heel leuk vind! Het maakt niet uit wat het word als ze maar een beetje aan mama gaan hangen ;)
    M'n vriend zou graag als eerste kindje een meisje willen en de tweede een jongetje. Geen idee waarom hij kon meer zelf geen antwoord op geven :)
    Ik vind trouwens de jongensnamen wel een stuk moeilijker! Kom er niet over uit.

Welkom nieuwe dames ! Het word hier echt lekker druk :D

17. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Welkom Jaloow, gefeliciteerd met je zwangerschap!

18. Jaloow

Jaloow Lid

8 jun 2015
    15
    0
    0
    Terneuzen
    Dank je :D

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook ontzettend misselijk en moe... krijg echt niks gedaan, maar dat moet wel... pfff :(

hier vorige keer al meteen het gevoel dat het een jongetje was, terwijl mijn man heilig overtuigd was dat het een meisje was... vervolgens heb ik altijd gedacht dat ik vast alleen jongetjes zou krijgen, maar sinds ik zwanger ben heb ik toch een gevoel dat het een meisje is... ben wel heel benieuwd, we gaan ook weer een geslachtsbepaling doen... denk met 15 of 16 weken... :)

20. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Deze ochtend wou ik een clearblue doen met weekindicator, maar na de zandloper kwam er een leeg scherm, wat een teleurstelling :(! Heb deze inmiddels ingeruild bij de apotheek, morgenochtend opnieuw proberen!

Heb ook een bloedtest laten doen deze middag, vanavond bellen ze mij of Hcg voldoende is opgelopen om van een zwangerschap te spreken en donderdag moet ik bij de huisarts om alle resultaten te bespreken.

Spannend!

Deel Deze Pagina