1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

De clearblue die ik bij de apotheek gehaald heb, kost 16,95 EUR voor 1 :$ en ie werkte dan nog niet! Ga met de ingeruilde test voor de 3+ dus volgende week ergens.

Wat fijn Puk, op naar de volgende echo!

Hier menstruatie-achtige krampjes en ontzettend moe/woelen in bed, maar super slecht in slaap geraken en 's morgens klaar wakker lang voor de wekker :(. En ik was zo'n goeie slaper...

Maar hé this is what I wanted super blij om zwanger te mogen zijn!

2. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Puk!! Snel naar de volgende echo, deze is iig positief!
    Ik denk dat ik nu ook vlagen misselijkheid krijg, maar gelukkig nog niet zo dat ik moet kokhalzen of spugen. Uit verveling een clearblue gedaan, dacht dat het nog wel te vroeg zou zijn voor 3+ maar nee hoor, hier issie! Super trots!
    Ik heb ze trouwens bij bol.com vandaan, 2 voor 15 euro dacht ik, de goedkoopste site.

3. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Circuleert hier nog ergens een lijst met due date en afspraken?

4. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debbie: die is ook zeker duidelijk :) mooi al 3+ top
    @ladylien, volgens mij moet je daarvoor nogal stukje terug. sta er volgens mij nog niet eens op ;) ( wou toen niet ivm mobiel.)

5. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Mooi Debbie!

Ik vind die clearblue dingen toch wel ontzettend duur hoor... Dus ik laat het maar zitten. Nog 19 dagen tot de echo uitzitten.

6. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Hey meiden,

Mag ik meeschrijven? Mijn uitgerekende datum zaal ongeveer 4 februari zijn.

Groetjes An

7. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga ook geen cb meer doen heb ik besloten. Maakt me alleen maar onzeker.
    Heb wel echt een opgezette buik. Heb de hele tijd het idee dat ik hem in moet houden haha.
    Tot nu toe totaal geen kwaaltjes meer behalve dat ik snel moe ben en om 5 uur 's ochtends weer wakker ben.
    *puk wat fijn! Op naar de volgende mooie echo!
    *Debbie heel netjes door jou ga ik twijfelen of ik toch niet stiekem een test haal haha. ;)

Welkom An! :D

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Nou je wilt absoluut niet jaloers op mij zijn! Heb al 3 miskramen achter de rug hoor, dat geen ik niemand!

Maar begrijp goed dat je zenuwachtig bent, ben ik de volgende keer ook weer.

Ik weet even niet meer waar de lijst staat en heb ook even geen zin om hem op te zoeken, te ver terug dus haha...

9. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik doe het liefst elke dag een test, ben steeds zo blij! Jaaaa! Ik ben zwanger!
    Net ook een knaller bij moeders voor moeders, alleen ik mag helaas niet mee doen want heb op mijn 18e bloedtransfusie gehad helaas! Nooit geweten dat je dan niet mee mag doen. Die vrouw vond het zo jammer voor me, ik wou zo graag helpen. Heb toch een wikkeldoek en 2 tijdschriften van haar gekregen, echt lief...

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Shit :( Sorry voor mijn woordkeuze. Kom net terug van werken, ga naar de wc en zie oranje/rood bij het afvegen. Dit was echt niet bruin meer...

Had al een vermoeden dus op de onderweg al kruidvat 2v5 testjes gehaald. Dit is het resultaat. Zou dat niet veel donkerder moeten zijn voor 5.5 weken?

Bah hier word ik echt niet blij van :( Als ik morgen nog steeds zooi blijf verliezen bel ik de vk.

11. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Onee Linnaea wat rot!
    Heb je ook echt krampen of dat niet?
    Qua testjes durf ik het niet te zeggen. Mijn k2v5 was lichter als de dag ervoor maar de cb digitaal was juist omhoog gegaan .
    Ik vertrouw de kv testjes niet meer.
    Hoop zo voor je dat het eenmalig was en het zometeen stopt!

12. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ow linnaea wat een onzekerheid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze testen ook niet echt vertrouw. Heb met die testen nooit een eerlijke test gehad! Morgen even bellen met de vk of misschien hebben ze ook avondspreekuur, ze zouden kunnen echoën maar dat is dan alleen inwendig.

13. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ja ik ga morgen bellen, nu is het te laat. Tenzij het morgen gestopt is, dat hoop ik maar.

Het lijkt of die zeurende menstruatie-achtige pijn die ik al die tijd al had en normaal was nu erger aan het worden is. Maar ik weet het niet zeker, kan het me ook inbeelden omdat ik zo bang ben dat ik het ga voelen en constant pijn aan het beoordelen ben.

Vind het gewoon zo griezelig... Gisteren niets aan de hand, zelfs enorm misselijk geweest de hele dag, echt op een toppunt van wat het de dagen ervoor was. Vandaag minder misselijk maar op de heenweg naar mijn leerling nog wel een paar keer op het punt gestaan te stoppen omdat ik het gevoel had dat de inhoud van mijn maag naar boven kwam... Dus kwaaltjes zijn er nog wel.
    Gisterenmiddag ineens zo'n voorgevoel dat het mis was... In het verleden kwam vrijwel altijd mijn voorgevoel uit. En ik ben zo'n nuchter type wat niet gelooft in zulk soort dingen (voorspellingen, voorgevoelens, etc.) maar dit is bijna te apart, eerst dat voorgevoel en enkele uren later begin ik bloed te verliezen.

14. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Linnaea: wat spannend en vervelend. Hopelijk blijft het gewoon goed

Hier vandaag weer erg misselijk. Vooral zoete dingen zijn vreselijk

15. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Linnaea, sterkte meis! Het kan ook zijn dat er niks aan de hand is, hou je daaraan vast. En mocht het misgaan, dan is dat waarschijnlijk niet voor niets. Dan is er vaak ook iets mis met het vruchtje... Nogmaals sterkte!

Ik merk dat de dooierzak er is nu. De misselijkheid zet nog niet helemaal door, maar is er wel. Verder heeeeeeeel moe. Komt lekker uit zo de laatste weekjes van het schooljaar...

Over het geslacht. Na drie keer een jongetje gedragen te hebben, kan ik me nu bijna niet voorstellen dat het anders is. Ben het zo gewend... Volgens de chinese geslachtskalender zou het een meisje zijn. Lijkt me ook erg leuk! Maar het liefst blijft het een verassing tot aan de geboorte :)

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Net was het weer gewoon heel licht bruin. Hoop maar dat het hierbij blijft. Doodeng dit...

Die vrouw van moeders voor moeders belde net! Lekker op tijd ;) En ik heb geprobeerd positief te blijven en een nieuwe afspraak met haar gemaakt voor vrijdag om 9:30. Van het positieve uitgaan maar...

17. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Linnaea wat een onzekerheid voor je! Morgen meteen je VK bellen misschien kan ze iets voor je doen, hele vroege echo??
    Hoop voor je dat 't goed zit ik duim voor je!

18. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Sterkte Linnaea!! Hopen dat het alleen een gesprongen bloedvaatje is.

19. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linnaea hopelijk blijft het hierbij!!!! Is allemaal zo onzeker dan he, zou ook bellen morgen als je nog iets merkt maar hopelijk niet nodig ;)

Ik heb ook meer moeite met in slaap komen maar als ik slaap dan ben ik dieepp in slaap!! Verder borsten wel wat voller maar nog steeds geen vermoeidheid of misselijkheid. Morgen ochtend echo.. ergens heb ik het gevoel dat het niet goed zit, maar is ook gewoon mn angst. Pffff spannend

20. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Facebook heb ik trouwens wel leuke ervaringen mee, kan een besloten geheime groep zijn, niemand die het kan zien!

Deel Deze Pagina