1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Meiden wat blijven jullie veel testen doen, waarom? Het zegt allemaal niets, fout positieve of negatieve ideeen wekt het alleen maar op denk ik! Stel dat je een mk hebt blijft het hcg nog lang positief, en linnaea je urine zou wat wateriger kunnen zijn door veel drinken en dus minder geconcentreerd hcg!
    Het blijft een spannende tijd tot 12 wk en daarna tot we het ki dje voelen denk ik!
    Hier alles ok, erg moe en gevoelige borsten. Af en toe misselijk momentje, maar die zijn er niet veel en goed te doen, vraag me telkens af wanneer het erger wordt maar dat hoeft natuurlijk niet denk ik?

2. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ja, het blijft spannend tot de 12 weken, daarna tot je het kindje voelt, daarna raak je in de stress als je het kindje een keer niet voelt en blijft het dus spannend tot het geboren is, na de geboorte blijft het spannend of ze het wel goed doen, dan worden ze ouder, gaan ze naar de opvang/psz/school, is ook weer spannend want je laat ze bij iemand anders achter, daarna gaan ze zelfstandig buiten spelen, ook weer vreselijk spannend. Daarna worden het pubers, sta je doodsangsten uit als ze 's ochtends in het donker naar school moeten fietsen en vervolgens als ze op zaterdagavond uit willen gaan. Daarna worden ze volwassen, maak je je zorgen of ze wel goed terecht komen, of hun man/vrouw wel goed voor hem/haar is, en dan worden ze zelf zwanger en ga je je zorgen maken om die zwangerschap en vervolgens om het hele leven van je kleinkind.

Oftewel: de zorgen beginnen nu al, en houden nooit meer op :D

3. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes morgen fran met de echo! Dat je maar een mooi kloppend hartje mag zien :D
    Mijn borsten zijn ook een cupmaat groter en een stuk gevoeliger.
    Dat ze groter zijn vind meneer natuurlijk geweldig. ;)
    M'n libido is wel een stuk lager. Hebben jullie dat ook?
    Had vandaag ook echt zin in een latte macchiato maar bah wat smaakte die vies! Ben er toch van overtuigd dat ik zwanger ben haha.

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Haha, ben het met je eens!

Hoe is het nu met je? Nog bloedverlies gehad? Ik vond je test wel matig, maar wellicht dat dit door de test kwam?

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    linnaea wat spannend zeg... ik hoop voor je dat het bloeden stopt, of in elk geval niks betekend... bij mijn vorige zwangerschap heb ik heel regelmatig bloedverlies (met name bruin/roze) gehad... gaf ook veel onzekerheid, maar gelukkig geen probleem geweest, dat hoorde er bij mij gewoon bij.

Deze keer helemaal geen bloedverlies, maar wel zo misselijk, niet leuk meer! Ik blijf vandaag zelfs thuis van het werk, gisteren wel gewerkt, maar bijna onderuit gegaan.. van de duizeligheid en misselijkheid... en heb er eigenlijk al een week last van op deze manier... pfffffffffff niet fijn! :(

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Dat is ook rot fiona, als je zo misselijk en duizelig ben. Hier helaas ook veel last van, al is het nu minder (en dan maak ik me weer zorgen, het is nooit goed).

Hier vannacht en net geen bloedverlies gezien, maar dat zegt nog niet veel. Ben erop voorbereid dat het weer terugkomt zodra ik ga lopen e.d. Voel echt een rottige buikpijn waar ik me flink zorgen over maak. Maar zolang ik niet leegloop... Probeer ik een beetje hoop te houden.

7. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Mag ik me nog aansluiten? Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben. Volgens eigen berekening 2 februari uitgerekend.
    Jullie zijn al lekker aan de klets geweest, ietsss teveel om terug te lezen.

Hoe gaat het met iedereen?

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Welkom MrsP, gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Duim voor je Linnaea hopelijk heb je het ergste gehad en kun je de rest van de tijd genieten.
    Hier is er een oorlog op m'n gezicht gaande. Ineens puistjes op m'n gezicht en niet van die kleintjes nee direct kraters.. En heb nooit last van puistjes dus het valt lekker op :x

Gefeliciteerd MrsP en welkom!

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey hallo, mag ik er ook bij? Ik heb 7 juni een heel licht positieve test gehad en maandag was de bloedtest ook positief.
    Gisteren bij de gyn geweest (afspraak stond al voor gewone controle) en hij heeft een echo gedaan maar er was buiten een vergrote baarmoeder en dik slijmvlies nog niets te zien. Maar dat klopt wel volgens mijn termijn zei de gyn.
    Ik ben uitgerekend op 11 februari en mag binnen 2 weken opnieuw op controle. 😉
    Het wordt ons 3de kindje en het laatste ook! 😉 hehe...

Grtz

11. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Bianca, gezellig zeg 3 kinderen! 2 jongens zie ik? Wil je weten wat het wordt?

12. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Welkom nieuwe dames! hoop dat we allemaal een goede zwangerschap mogen hebben en dat we lekker kunnen genieten van onze wondertjes over 8 maandjes!

13. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Debbie91; idd 2 jongens zetten de boel hier al op stelten! Zalig gewoon... Hehe. Ja, we willen zeker weten wat het wordt maar hebben niet direct een voorkeur ofzo... De namen hebben we al en het meeste gerief ook dus ja. Is meer om goed voorbereid te zijn! 😉
    Maak me nu juist wat zorgen omdat we gisteren nog niets hebben kunnen zien bij de gyn... Dat worden lange 14 dagen... 😁 hihi!

14. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd!

15. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe zwangeren! Wat leuk!
    Vanmorgen nog een testje gedaan (had m nog)..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,5 KB
      Weergaven:
      14
  16. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echo was goed tot zover ik ben!! Het zit gelukkig op de goede plek en al duidelijk vruchtzakje te zien. Mag over twee weken nog keer terugkomen om te kijken of het hartje dan klopt!
    Gyn schatte op ongeveer 5 weken! Als k gewoon mn laatste menstruatie aanhoud dan ben ik 12 februari uitgerekend.

Welkom nieuwe dames!

17. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Wat voel ik me ontzettend verrot. Stond op punt om naar mijn werk te gaan toen alles in eens begon te draaien. Terug rustig gaan zitten, werd niet beter, liggend ook niet beter. Uur verder en nig steeds licht in me hoofd dus net maar mijn werk gebeld dat ik vandaag niet kom werken. Gelukkig weet mijn baas al dat ik zwanger ben en had hij zelf al vervanging geregeld toen ik al liet weten dat helemaal niet goed gaat.

Nu dus maar terug op bed en mijn gemak houden!

18. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat wordt er gezellig geschreven!

Welkom nieuwe dames en van harte gefeliciteerd!

Ik schrijf nu op mijn smartphone, klein en uit mijn hoofd, dus sorry als ik de namen niet helemaal goed heb.

Linnae, gelukkig is het nu rustig qua bloedverlies, ik hoop voor je dat het niks raars betekent. Wel vervelend dat je buikpijn hebt.

Fran, wat fijn, een goede echo.

Hier gaat het ook goed. Heel moe en vlagen van misselijkheid, maar verder geen lastige klachten. Wel een gevoel in mijn buik dat er hard gewerkt wordt. Klopt natuurlijk ook.
    Vanavond hebben we de intake bij de verloskundige, spannend hoor!

Fijne dag verder dames!

19. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Fijn Fran, goede echo!

Ai Mariposa je zo rot voelen is ook niks :(

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!

Ik ga zo op naar werk... Voel me ineens zoveel beter. Amper nog misselijk, veel meer energie. Niet erg prettig in combinatie met buikpijn en gisteren bloedverlies. Maar goed, life goes on...

20. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Oh, werk wordt net verplaatst naar zondag. Niet weg dus.

Wel leuk, even totaal off topic maar ik ben zo enthousiast: mijn boek is uit! Net het allereerste exemplaar thuis gekregen, heel blij mee en stiekem toch wel erg trots op :)

Deel Deze Pagina