1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Mijn teststreep was inderdaad veel donkerder dan de controle streep. Ik was 6 weken +1 dag. Maar goed iedereen maakt natuurlijk niet even snel HCG aan.

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Mijn test van MvM was ook niet zo extreem donker, kijk maar een aantal bladzijdes terug.

Verder ben ik op zoek naar mijn energie, heb normaal energie voor tien maar nu ben ik als ik iets gedaan heb totaal uitgeput en wil ik alleen maar liggen alles gaat nu dus in etappes. Wel fijn is dat ik nu nog maar minimaal last heb van mijn misselijkheid, het is niet helemaal weg maar nu is er mee te leven.

Welkom aan de nieuwe zwangeren!

3. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Wil iemand mij ook op de lijst zetten?
    Willemientje 27 jaar, tweede kindje. Intake 18 juni, eerste echo onbekend
    Ik kan dat niet op mn mobiel

Hier ook erg moe en met regelmaat erg beroerd.

4. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

@Sab, grappig - daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zelf werk ik in de verstandelijk gehandicaptenzorg en woon ik in Drenthe.

@Linnaea, Ik heb meerdere testen voorbij zien komen die niet zo knallend waren - maar waarbij de zwangerschap wel goed verlopen is. Dat die vrouw van MvM er verder niets over zei, zegt genoeg - denk ik. Al snap ik je onzekerheid! Is hij inmiddels wel wat donkerder opgedroogd?

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Hallo meiden,

Heb met jullie meegelezen, maar had al een tijdje niet meer gereageerd.
    Vandaag eerste echo gehad, doordat ik al weekje bruin/bloed verlies had en erge steken rechts. Gelukkig zag alles er goed uit, bbz uitgesloten. Wat toch fijn was om te weten.

@linnaea worden de testen na een tijd sowieso niet lichter? Of heb ik dat dan verkeerd begrepen?

O en ik werk met honden en katten, die tijdelijk niet meer nu natuurlijk.

6. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zie ook veel.mvm testen die niet zo donker zijn en de zwangerschap goed gaat. Heeft ze trouwens nog gezegd waarom ze niet had afgebeld?
    Nou vandaag gaat best goed. Nog geen blunders gemaakt op het werk en nog geen 'noodweer' zoals ze hadden aangekondigd.
    Hopen dat dat pas komt als ik thuis ben haha.

Fijn Niny dat het geen bbz was. Lijkt me vreselijk!

Ik ben trouwens storemanager in een kledingzaak en woon in Limburg

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Fijn Niny, dat alles er goed uitzag! Geruststelling lijkt me :)

Test hier is nog steeds licht. Valse hoop ook dat hij donkerder op zou drogen ;). Maar goed, ik voel me nog steeds giga zwanger. Net zelfs bij een leerling eerder weggegaan omdat ik bang was dat ik mijn lunch op zijn vloer zou neerleggen als ik langer bleef, zat steeds van alles weg te slikken... Nu dus maar even rusten en voorzichtig lichte dingen eten en hopen dat het vanavond beter gaat, dan moet ik naar de volgende.

Oh ik woon trouwens in Zuid-Holland, ergens ten zuiden van Rotterdam. Aangezien iedereen dat nu aan het vertellen is, kan ik niet achterblijven ;)

8. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb eventjes jullie advies nodig :)
    Over een 2-tal weken zouden wij naar een pretpark gaan. (Ik ben leerkracht en ben dus begeleider).
    Zou ik in de dingen in mogen?
    Wat denken jullie?

9. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Wat vervelend die onzekerheid linnae! Misschien kun je eens bloed prikken voor je hcg?

10. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Ik heb dus echt een buikgriepje te pakken, voel me zwaar belabberd! Gaat met moeite drinken in, bang dat het er weer uitkomt. Lig zelfs met dekentje op de bank.
    Ik woon in Amersfoort, ben arts, huisarts in opleiding en over 5,5 maand klaar!!!

11. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    MumL, volgens mij mag je niet in achtbanen en dergelijke dingen tijdens de hele zwangerschap. Andere dingen wel...

12. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Hier gisteren ook mvm langs geweest. Mag volgende week beginnen. Ze zei dat je wel een zwembad pies nodig hebt voor 1 ampul, dus is niet echt een grote bijdrage dan hè? Denk niet dat ik een heel zwembad vol plas in 10 weken ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,9 KB
      Weergaven:
      4
  13. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ik denk niet dat t al veel kwaad kan in de attracties hoor, maar weer niet hoe misselijk je bent? Misschien even de vk vragen voor de zekerheid?

14. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Mijn MvM-plassen beginnen niet echt goed ;) Eerste plas vergat ik op te vangen en herinnerde ik me pas toen ik hem al doorspoelde. Vervolgens moet ik in kannetjes piesen maar dat lukt niet dus ik pies maar in urinecontainers van kruidvat, ging het er net een keer naast dus had ik een leeg potje ;). En ik plas sowieso altijd al kleine plasjes dus de flessen vullen zich met kleine beetjes tegelijk. Dus nee, hier ook geen zwembad. Maar alle beetjes helpen.

En oja, hoe verstop je die opvallende blauwe flessen en die grote kannen voor wanneer toevallig je moeder op bezoek komt en van je toilet gebruik wil maken? :p

15. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!
    Lekker gekletst hier, heb wel gelezen maar weet niet alles meer oepsss...

Fijn niny!! Sab beterschap, wat vervelend ook met dit weer!
    Linnaea snap dat je er wat onzeker van wordt! Idd misschien bloed prikken?

Vandaag voor het eerst gevoel dat ik stuk vermoeider ben. Verder heb ik het al zo snel warm nu, maar vandaag dus helemaal hahah

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Nu gewoon voor het eerst een leerling helemaal moeten afzeggen. Voel me zo beroerd, alles komt steeds naar boven... Hopelijk morgen wat beter. Gelukkig is het tot nu toe niet elke dag zo erg, er zitten ook betere dagen tussen.

17. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Lastig die misselijkheid, he... Ik heb er deze keer geen last van. Maar wat ni is kan nog komen natuurlijk. Ik heb enorm veel energie en slaap heeeeeel weinig. Helemaal tegenovergestelde van mijn andere 2 zwangerschappen.
    Mijn buik begint al goed naar voor te komen. Zijn wel de darmen maar toch... Het valt wel al op dus! Nou ja...

Ik ben onthaalmoeder en woon in Erpe-mere, België. Tussen Gent en Brussel is dat. En voor de mensen die van carnaval houden, vlakbij Aalst, dé carnavalsstad! 😉 hehe... Ik heb wel een halve familie in Boskoop wonen en in Alphen a/d Rijn. Jaja, ik ben een halve Nederlander!! 😁

18. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Willemientje
    Niny, Wat een geruststelling! Is er nog iets gezegd hoe het bloedverlies en de steken kunnen komen?
    MumL bij de attracties staat meestal wel een bord met wie er wel of niet in mag, ook voor zwangeren is er een symbool.
    Sab5, bah wat vervelend. Beterschap.

Ik ben ZZP-er, als gastouder in Zaanstad.

Gisteren heb ik de intake gehad bij de vk en 6 juli hebben wij de termijnecho.

Ik ben moe en heb vlagen van misselijkheid, maar het is verder goed te doen. Alleen ben ik deze week niet gaan sporten, hopelijk volgende week weer.

19. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker gekletst zeg! Doordat ik de namen nog niet ken en op mijn telefoon zit is het lastig te reageren op alles.
    Las iets over een goede echo!? Dat is altijd fijn!
    Vervelend dat sommigen zich beroerd voelen. Hier niks, zou me bijna afvragen of ik wel zwanger ben ;) Had ik bij mijn dochtertje ook, dacht ik.

Heeft iemand voorkeur voor een geslacht? Of zijn jullie daar niet mee bezig?

Ik woon sinds kort net onder Nijmegen, woonde tot voor kort in omgeving Dordrecht. Ik ben woonbegeleider in een RIBW.

20. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanneer ben je vooralsnog uitgerekend Willemientje?

Voorkeur... Stiekem zo een meid wel heel erg leuk zijn, de kers op de taart. We hebben twee jongens en een meid. Maar goed, jongens zijn ook fantastisch natuurlijk. We willen het in ieder geval niet weten. Met de andere drie wisten we het ook niet.

Deel Deze Pagina