Trouwens.. zolang de vrucht/ embryo/ baby achter het schaambot zit kan je prima in de achtbaan ez, zover ik weet...
Hoi, Zou ik me hier mogen bijvoegen?? We hebben vandaag een echo gehad in het ziekenhuis vanwege vroeggeboorte en afwijking aan de baarmoeder. En we hebben onze frummel gezien. Nog geen hartje maar dat was nog te vroeg zei de gyn. Ze zagen naast het gevulde vruchtzakje nog een vruchtzakje. Hier zag ze niet 1-2-3 iets in...Had vanochtend een klein beetje bruin veegje. Ze zei al misschien kan het zijn dat het van dat is....
Tuurlijk dees, welkom! Dat klinkt spannend zeg! Bruin hoeft nog niets te betekenen.. Hebben jullie snel nog een echo? Ik woon vlak bij Amsterdam en werk met kinderen met gedragsproblematiek.
Jeeej, wat een pedagogen hier... Weer een drukke week gehad, maar onze jongens zijn dit weekend lekker met opa en oma naar zee, dus wij rusten uit. Gisteren heerlijk thais gegeten en nu nog in bed. Vandaag met de zolder bezig, want we hebben de extra kamer straks wel nodig. We hebben een nokverhoging laten doen en zijn nu zelf bezig met het afwerken. Maar het lijkt me ook wel slim als ik vandaag rapporten ga schrijven, dus ik denk dat het een combi van beiden wordt. En misschien nog wel even een filmpje pakken. Of gewoon thuis het nieuwe seizoen van Orange is the new black afkijken Wat zijn jullie plannen?
Oh ja, en ik krijg nu ontbijt op bed, hihi! Zo misselijk dat het echt noodzakelijk is Volgens de chinese kalender krijgen we nu een meisje. Kan het me niet voorstellen na 3 jongens... Ik wil het niet weten, maar mijn man wel!
Goeiemorgen Welkom dees! Bruin hoeft inderdaad niets te betekenen maar ik weet hoe spannend het kan zijn... Hier net ook ineens weer een beetje bruin na een paar dagen niks. Ik zeg het nu de hele tijd tegen mezelf: hoeft niets te betekenen, hoeft niets te betekenen, hoeft niets te betekenen... Maar het maakt je echt gek. @achtbanen, volgens mij is het zo dat je niet in achtbanen mag niet vanwege het vruchtje want dat zit inderdaad goed beschermd, maar omdat je lichaam door al die hormonen nu veel minder aankan. Dus voor je eigen veiligheid wordt het afgeraden. Ik droomde vannacht voor de tweede keer dat ik was bevallen van een jongen. De stand staat nu dus 2-1 voor een jongen, haha! Ik ben wel heel benieuwd... Volgens de Chinese kalender zou ik meisje moeten krijgen. Wel grappig dat die kalender bij mijn moeder alle keren (5 kinderen) klopte en bij mijn zusje ook. Dus ben benieuwd of hij dan bij mij ook gaat kloppen. Maar volgens mij zijn dromen betrouwbaarder Ontbijt op bed, doe ik ook. Alleen moet ik er eerst zelf uit om het te gaan maken en tegen de tijd dat ik terug lig ben ik al misselijk. En dan komt de kat nog even op mijn buik staat, precies met d'r poten op m'n mag. Zoooo fijn. Heb net mijn zusje gevraagd of ze even kan helpen in huis vandaag. Ben al zo misselijk en van alles wat met eten te maken heeft ga ik echt bijna over m'n nek (zowel eten zien als de geuren ervan). Dus als zij vandaag de prullenbak kan legen, oude dingen uit de koelkast kan weggooien en de smerigste dingen van de afwas kan doen... Dan ben ik blij.
Haha wat lekker evaaatje!! Behalve de misselijkheid dan Kan me voorstellen dat na 3 jongens een meisje wennen zou zijn haha! Wel leuk om het als verrassing te houden, al ben ik daar zelf ook te nieuwsgierig voor dus wil het wel weten. Volgens chinese kalender wordt dit een meisje, maar dat was bij mijn zoontje ook hahah
Hier aan het werk met een flinke onderbezetting. Sta nu alleen in de winkel en straks met een weekendhulp die pas voor de 3e keer komt. Kan geen kassa niks. Dus dat betekent ren en vlieg werk en geen pauze. En alleen omdat een ander filiaal in de buurt groter is en 2 ziekmeldingen heeft moet ik mijn personeel afstaan. Ben zooo boos! Gelukkig is het in de ochtend niet druk vooral niet met die regen. Ik zou een jongetje krijgen volgens de kalender. Dus ben benieuwd
Ik heb ook door die misselijkheid gewoon helemaal nergens trek in. 's Ochtends neem ik een schaaltje pap omdat dat het enige is wat erin wil. De rest van de dag leef ik op chocolade-croissantjes, zoete koekjes, brood met een hele dikke laag appelstroop anders lust ik het brood niet en sinds gisteren ook waterijsjes omdat drinken nooit lekker valt, ijsjes gaan wel redelijk. Als het maar zoet is, anders lust ik het gewoon echt niet meer. Avondeten is dus een ramp, want er is maar weinig wat zoet is en ook nog een beetje gezond...
Dees, welkom hier! Bruin verlies hoeft niks te betekenen. Maar weet dat het inderdaad super spannend is. Linnaea, helpen kleine beetjes eten niet? Hier gaat het goed zolang ik alle 2uur iets eet, ook helemaal geen trek. En zoals je zegt wat moet je altijd eten... Fijn dat je zus even komt helpen! Chantal3, ze kon geen reden aangeven voor bloed verlies. Heeft nog even uitstrijkje gedaan voor de veiligheid. Maar alles zag er goed uit. Evaatje, succes met de werken. Die moeten hier helaas ook nog gebeuren. Nog geen afgewerkt kamertje. Sab5, veel beterschap! Hier enkel nog steeds doodmoe en misselijk. En weinig dingen smaken dan nog eens ook.
Ja kleine beetjes eten helpt wel. Steeds ben ik vreselijk misselijk, dan gaat de misselijkheid over in honger en moet ik zorgen dat ik niet ineens iets groots ga eten maar dat ik blijf bij kleine dingetjes. En zelfs dan gaat na het eten de honger weer over in misselijkheid. En echt bij elke gedachte aan eten en elke geur die ik ruik voel ik alles mijn slokdarm in lopen. Mijn zusje zegt dat het met 13 weken wel over is. Nog 7 weken aftellen dus
Wat word je onzeker van al dat wachten pp de eerste echo dus heb vandaag toch maar weer een testje gedaan ☺️ Ben weer even gerustgesteld...
Heel soms willen gembercapsules helpen tegen de misselijkheid. Mijn vorige zwangerschap heeft bewezen dat bij mij niks hielp dus dat heeft geresulteerd in medicatie van de huisarts sinds deze week. Daarbij wil niet zeggen dat de misselijkheid volledig weg is maar nu is het redelijk te doen. Moet nog genoeg rust nemen en kleinere porties eten maar de misselijkheid overheerst nu in ieder geval niet! Nog een keer welkom aan alle nieuwe zwangeren. Daarbij woon ik onder Nijmegen (grof gezegd ) en werk als administratief medewerkster.
Broertje is geslaagd voor z'n Havo, krijg ik een berichtje of ik langs kom vanmiddag om het te vieren met taart. Hmm, geen taart sowieso voor mij, als ik overeind kan komen zonder te kokhalzen wil ik wel proberen langs te komen. Op momenten als dit sta ik echt op het punt het gewoon te vertellen, kan toch niet weken blijven volhouden dat ik een virusje heb...
En even een vraag voor diegene die al meerdere zwangerschappen hebben gehad...is het bij jullie ook al zo rap zichtbaar? Ik eet niet meer en niet anders maar mijn buik is zo opgezet dat mensen vragen of ik zwanger ben, natuurlijk komt dat in combinatie met de misselijkheid maar dan nog...
hier merk ik wel dat mijn broeken nu al niet lekker zitten... dus dat is wel erg snel... misselijkheid kreeg ik nog als tip om langs een homeopaat te gaan... ik wacht het nog even af, maar misschien heeft iemand er iets aan... ik woon onder eindhoven... en ben leerkracht op een SBO (school voor speciaal basisonderwijs)... hoop dat ik maandag weer gewoon kan werken, voel me wel nog steeds ontzettend moe en misselijk steeds en moet echt rustig aan blijven doen wil ik het een beetje trekken, maar goed...
Ik heb ook een erg opgezette buik na het eten! Ben ook bang dat het al opgemerkt wordt.. Vorige x was met een week of 7 a 8 dat mijn broeken niet meer lekker zaten, ben benieuwd hoe lang dat nog duurt pff haha
Dat had ik dus ook, heb het toen op het werk verteld bij de acht weken meteen naar mijn eerste echo. Nu ga ik het van de week vertellen aangezien ik de roddels op het werk voor wil zijn...mijn manager zie ik namelijk niet dagelijks en ik zou het vervelend vinden als hij via via de vermoedens te horen krijgt. Verder ging ik net op de weegschaal staan en nou staat er bijna een kilo bij al ik moet wel zeggen dat mijn borsten van groot naar enorm zijn gegaan dus ik verwacht dat het voornamelijk daar in te vinden is maar ik verschoot er wel van, heb geen zin in die 19 kilo van de vorige keer