1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Wat mij betreft kom je er gezellig bij hoor Thea23 :).

2. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk Thea.. vermoed wel dat het daar misschien wat drukker wordt als iedereen wat verder is. Het is nu allemaal zo pril. En daar weten sommigen nog greneens dat ze zwanger zijn. Zitten nu in de test periode toch?
    Je bent van harte welkom hoor!

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hier ook een mega opgezette buik!
    Maar wat hebben er enkelen enorme last van misselijkheid! Lastig zo, he. Ik had het de vorige 2 keren ook maar deze keer gekgenoeg helemaal niet. Ben totaal niet moe ofzo... Zalig zo. Maar ik twijfel wel enoooorm aan het zwanger zijn en of alles goed zit omdat ik zo weinig last heb. Mijn buik is echt al dik en gevoelig, pijnlijke borsten maar that's it!!

Spannend allemaal, he!
    Hey Thea, ook welkom hier. Maar idd, de meesten zullen zich nog moeten aanmelden omdat de 1-15 feb zwangeren ook nog maar net weten dat we zwanger zijn. Dus de drukte komt nog wel in die groep! 😉 maar ondertussen zeker welkom hier voor mij, hoor.

4. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer gezellig gekletst hier!!
    Wat rot dat sommigen zo misselijk zijn!! Heb nog steeds amper klachten, probeer er maar wat van te genieten omdat ik toch niet anders kan doen! Maar vind dat soms lastig, bedenk ik me weer van alles.. afwachten tot volgende echo!!

Vandaag super leuke verjaardag gehad van ons zoontje en we hebben toch gekozen het familie en goede vrienden te vertellen! Hele leuke reacties gehad!

Kan iemand mij op de lijst zetten? Denk steeds doe t ff op de laptop maar zit daar nooit op haha.
    12 feb. Tweede kindje, 26 jaar.

5. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Wil er ook wel graag bij:) 12 feb, 29 jaar. Binnenkort de pijnlijke dertig haha. Zie veel bekende namen hier, hoe wel ik betwijfel dat ze mij kennen maar goed;) Heb mijn eerste echo er alweer opzitten en dat was echt nagelbijten! De 19e nog een om te kijken of alles zich goed ontwikkeld. Hoop dan wat meer te kunnen zien, het hartje zou prachtig zijn. Verder eigenlijk geen klachten behalve zere borsten.

6. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat hebben jullie gekletst en een hoop nieuwe zwangere erbij, gefeliciteerd dames en welkom!
    Hele weekend niet op zp gezeten, had een door mijzelf georganiseerde vrijgezellenfeest van mijn nichtje. Hebben voor dit weekend iedereen verteld dat we zwanger zijn, om praatjes te voorkomen, mensen kennen mij alleen met een borrel en een sigaretje, meeste weten dat we zwanger willen worden, dus zou toch wel uitkomen...
    Weekend was vermoeiend maar wel heel leuk...
    Voelt heerlijk om te vertellen dat ik zwanger ben maar voelt ook wel heel eng, nu hoop ik helemaal dat alles goed is... Volgende week vrijdag eerste echo, kan niet wachten!!!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Morgen dames,

Hier een futloos weekend gehad. Zaterdag was ik slecht en zondag beter te doen, maar heb totaal geen zin om te computeren. Mijn concentratie is echt 0. Alleen met sudoku en een goed boek red ik het wel.

Nou ja we gaan weer rustig door en zijn erg benieuwd of het vrijdag nog allemaal goed gaat. Ben best wel ziek deze zwangerschap.

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Welkom Lexi, gefeliciteerd!

Hier een betere dag! Twee laatste mogelijke tips uitgeprobeerd en die lijken toch ineens te helpen... Nog steeds misselijk maar ik kan in ieder geval weer fatsoenlijk rechtop op mijn benen staan. Hoop dat het zo blijft vandaag, want vanmiddag weer werken.

9. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames! En proficiat voor de nieuwe dames!

Nou net bloeduitslag gehad en alles was perfect in orde! Ben alleen rhesus negatief. Dus moet rond de 27 weken nog eens bloedprikken en na de bevalling een spuit. Over 2 weken kan ik bellen naar de verloskundige en krijg ik rond de 10 weken m'n eerste echo. Of er moet iets gebeuren waardoor het eerder moet maar daar gaan we niet van uit.
    En pilletjes voor de hooikoorts gekregen nu kan ik het huis weer uit :D

10. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    @puk alles op je eigen tempo hoor :) waarschijnlijk komt de energie wel terug als je over je cruciale weken heen bent :) tenminste ik hoop het voor je.
    @linnaea: gelukkig dat je je weer wat beter voelt! Hoop dat wat je gebruikt gaat helpen de komende tijd!
    Mag ik misschien vragen waarom je de keuze hebt gemaakt om een BAMer te worden? :)

11. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Fijn Denise, een goede bloeduitslag :)

Petrsj, kort gezegd omdat ik niet op mannen val en korte tijd gedacht heb dat ik dan op vrouwen val, maar dat is toch ook niet wat voor mij. Dus dan blijft er weinig over dan maar alleen verder gaan ;)

12. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok op die manier :) was even nieuwsgierig. Ik zag dat je (pas) 24 bent en dacht goh vanwaar (nu al) deze keuze, maar begrijp het :)

13. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Twordt lekker druk hier, gezellig!
    Donderdag de intake maar helaas zonder echo

Vind wel dat je lang moet wachten hoor. Wil zelf zekerheid voor ik het iedereen vertel maar nu zit je daar gewoon bijna 3 maanden op te wachten

14. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Zo dames, net eerste echo gehad, geschat 6 weken, maar het was zo klein dat ze er makkelijk een mm en dus een paar dg naast zaten. We zagen een hartje kloppen, maar ze had het over dat t ook mijn hartslag kon zijn? Dus collega erbij gevraagd en die feliciteerde meteen met duidelijk kloppend hartje. Het was overigens heel duidelijk te zien (de hartslag) en t zou gek zijn dat mijn hartslag op die plek zou zitten... Maar ja, heel fijn om t hartje te hebben gezien, maar aan de andere kant ben ik waarschijnlijk toch iets minder ver dan ik dacht (5-6 dg). Dus we wachten het maar af... Over 4 weekjes terug voor termijn echo, over 2 wkjes co bij VK.

15. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh fijn zeg kloppend hartje al gezien!! Das goed nieuws!

16. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd! Klinkt goed! Heb je je echo laten maken bij een fertiliteitskliniek of gewoon bij de verkoskundige?

17. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Dat is fijn sab5, een kloppend hartje! :)

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    fijn een kloppend hartje sab5! geruststelling denk ik!

hier vandaag een goede dag gehad! Fijn om gewoon te kunnen functioneren zonder de hele tijd zo'n ellendig gevoel te hebben!

19. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Ja geruststelling, maar tegelijkertijd denk ik; had t vruchtje niet al groter moeten zijn! Maar ja, haha zo is er altijd wat zoals je eerder zei linnaea!
    Bij prenataal screeningscentrum, VK werkt samen met hen, officieel moet daar de termijn echo en 20wk echo daar gedaan worden. VK zou zelf vitaliteits en liggingsecho einde zwschap doen. Vanwege ziekte is er bij vk een echoscopist minder dus vandaar deze echo ook al daar!!

20. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Fijn Sab5 een goede echo, hier nog iets meer dan een weekje wachten, spannend hoor.

Vandaag toch mijn manager ingelicht, voornamelijk omdat ik me niet zo best voel en daarbij een blaasontsteking heb :( hij was helemaal blij terwijl ik door mijn ziek zijn niet zo blij kon reageren, was best wel een rare situatie ;) toch was het wel een opluchting mede omdat hij zei dat hij het verstandig vond dat ik even zou gaan aansterken thuis. Ben naar huis gegaan en heb twee uur geslapen...

Deel Deze Pagina