Hoi allemaal, Ik sluit me ook aan, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet alle 60 pagina's ga terug lezen.... sorry 😳 Even in het kort iets over mezelf: Ik ben 32 jaar en moeder van 2 schatten van kinderen. Een zoon van 7 en een dochter van 5. Na een vervelende scheiding nu weer gelukkig met mijn vriend zonder kinderen maar met een grote kinderwens. Poosje geprobeerd, vorige week negatieve test, maar gisteren positief getest! Volgens Internet zou ik 14 februari uitgerekend moeten zijn.... Ik hoop veel leuke berichten te kunnen lezen en gezellig met iedereen mee te kunnen kletsen. Groetjes memke83
1 t/m 15 februari 2016 1. Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje Puk2015, 29 jaar, 1e kindje Muml, 23 jaar, 1e kindje Es89, 26 jaar, 1e kindje Deebje, 32 jaar, 1ste kindje (MMM) Sab5, 29 jaar, 1e kindje 2. Vlin17, 26 jaar, 2e kindje MrsP, 27 jaar, 2e kindje Willemientje, 27 jaar, 2e kindje 3. Fiona1983, 31 jaar, 2e kindje (MMM) Niny, 23 jaar, 1e kindje (IUI) Chantal3, 36 jaar, 4e kindje 4. Pumbaa, 34 jaar, 2e kindje 5. Linnaea, 24 jaar, 1e kindje Doornstruikje, 41 jaar, 3e kindje 6. Pluisje30, 32 jaar, 2e kindje Lizette16591, 24 jaar, 1e kindje Riemke, 31 jaar, 2e kindje 7. Friesin, 29 jaar, 1e kindje (MMM) 8. Denise, 24 jaar, 1e kindje Mariposa1986, 29 jaar, 1e kindje 9. Debbie91, 23 jaar, 1e kindje 10. Laana, 28 jaar, 2e kindje Teletubbie, 21 jaar, 1e kindje 11. Bianca, 31 jaar, 3e kindje 12. Fran88, 26 jaar, 2e kindje Lexi, 29 jaar, 1e kindje Luna, 31 jaar, 3e kindje 13. 14. Petrsj, 27 jaar, 1e kindje SANne, 27 jaar, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 1e kindje Memke83, 32 jaar, 3e kindje 15. Thea23, 29 jaar, 4e kindje Afspraken: Vlin17: 18 juni echo - 15 juli intake vk Es89: 18 juni echo - 22 juni intake VK Muml: 18 juni echo - 17 juli nekplooimeting - 25 augustus echo Laana: 18 juni echo bij gyn Willemientje: 18 juni intake vk Puk2015: 19 juni echo Doornstruikje: 22 juni echo en intake VK Petrsj: 22 juni echo Mariposa1986: 23 juni echo en intake vk zkh Fiona1983: 24 juni echo Bianca: 24 juni echo MrsP: 25 juni echo Debbie91: 26 juni echo - 30 juni intake VK Teletubbie: 26 juni echo Linnaea: 29 juni intake vk en eerste echo Sab5: 30 juni intake VK MrsP: 1 juli intake VK SANne:1 juli echo Evaaatje: 2 juli intake vk Pumbaa: 3 juli intake VK Chantal3: 6 juli echo LadyLien: 9 juli echo Lizette16591: 14 juli intake vk en echo Riemke: 7 juli intake en echo Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... - Lieflief, 31 jaar, 2e kindje - Fabace, 30 jaar, 2e kindje (IVF)
Oh wat leuk.. De twee meiden heb ik samen met mijn ex. Na de tweede bevalling was ik er dan ook altijd van overtuigd dat ik nooit meer zwanger wilde zijn twee kids was genoeg. Maar toen ontmoete ik mijn a.s. man en die heeft nog geen kinderen en hoe mooi is het om dan nog een kindje van ons samen te mogen krijgen. Dus na mijn overwonnen ziekte afgelopen jaar zijn we ervoor gegaan, wel met hulp van een fertiliteitskliniek dus echt een bewuste keuze waar we beide 100% achter staan.. Nu heel erg benieuwd word het nu wel een jongen of toch een meid en lijkt die dan ook op haar zussen.. Ach ja nog even wachten en nu gaat het ook heel anders want we willen niet weten wat het word en dat wist ik bij de meiden wel. De bedoeling is dat ik ongeveer 16 tot 20 uur ga werken straks het moet namelijk goed te combineren zijn met het gezin en kinderopvang word voor drie echt te veel..
Welkom memke! Hier even en klaagbericht. Ik ben zooooo moe. Maar zodra de temperatuur hier boven de 15 graden lijkt te komen komt de hele buurt tot leven en slaapt er niemand voor middernacht. Herrie overal. Ben het zat, als ik kan ontdekken waar voor niet al te veel geld goede oordoppen worden verkocht ga ik ze morgen halen.
Van de Hema! Die gebruik ik ook tegen de ganzen uit het park hierachter die om 5.00 hun feestje houden...
Och man hier ook en eet je niet rap genoeg dan komt Mister misselijkheid weer om de hoek! Gisteravond was ik het even helemaal beu! Vanmiddag ben ik vrij, dan wil ik even dweilen en daarna ga ik lekker even slapen totdat manlief thuis is. We krijgen morgen kopers voor het huis en het dweilen is het laatste wat nog even moet. Hopelijk morgen een goede dag want dat zou wel leuk zijn. Ik verkoop het huis zelf dus ga mijn beste beentje voor zetten.
Succes met de verkoop van het huis! Hier morgen open huizen route, dus ik moet ook aan het opruimen. ... (mijn favoriete bezigheid......NOT! ;P )
Pff hier vannacht die enorme (.)(.) ingepakt, scheelt weer een beetje in de pijn als ik slaap met een sportbh. Vandaag ga ik de dosis van de medicatie ophogen, ondanks het pilletje ben ik nog enorm misselijk, gelukkig mogen de pilletjes nog opgehoogd worden. Verder heb ik een blaasontsteking en dus al antibiotica ik baal als een stekker, vorige zwangerschap negen maanden lang antibiotica gehad voor de blaasontsteking. Maar ach we blijven positief, we zijn de helft al over van de eerste periode dus ben al over de helft van mijn misselijkheid (hopen we ) Verder welkom aan de nieuwe dames en de dames die hun huis aan het verkopen zijn succes!
Succes puk! Geslapen van 0:00 tot 4:00 en van 4:15 tot 6:30. Veel te weinig, zooo moe nu. Maar niet misselijk... al begin ik me nu wel wat zorgen te maken dat ik na een week zo vreselijk misselijk nu al voor de derde dag op rij amper misselijk wakker word. Wie weet helpen de sea bands en ben ik daarom niet misselijk maar ik ben er ook niet gerust op. En zo is het dus nooit goed... Misselijk zijn is niet leuk, maar niet meer misselijk zijn ook niet.
Das een kort nachtje linnaea! Hier ook een paar keer wakker geweest, wordt nu voor de 2de nacht wakker met hoofdpijn! Niet zo lekker... Ik zou me proberen niet al te druk te maken over je klachten, ik ben ook de ene dag wel misselijk en dan weer een paar dagen niet. Probeer te genieten, je bent zwanger! Stress is heel slecht en kan van alles met je lichaam doen...
Goeiemorgen meiden, Het is inderdaad een gekke regeling in Belgiƫ qua werk. Ach ja, ik word uiteindelijk gewoon doorbetaald, dus echt klagen kan ik niet. Maar het zullen wel lange 8 maanden worden.. Het is bijna zomervakantie en dan zijn er veel mensen thuis, dus dan zal het wel meevallen, maar na de zomervakantie :/ Hier ook misselijk.. Maar eerder tegen de middag en avond. Ik mag niet te laat eten, want het ligt echt op mijn maag. Gisteren avond had ik het ook ff helemaal gehad! En mijn vriend maar lachen wanneer ik zei, kan jij niet gewoon zwanger zijn? Hehe! Vandaag nog een dagje poetsen en mijn huisje helemaal proper krijgen! (Alle kasten uitkuisen, onnodige rommel weggooien, ...)
Hier ondanks een goede nacht zooo moe. Nu niet erg misselijk, maar kan geen hap door mijn keel krijgen. Pfff wat kost opstaan een moeite, vanavond nog maar vroeger naar bed..
Jeetje, het grote plassen is ook begonnen... Weet dat je tijdens de zwangerschap vaker moet plassen. Maar ik heb een erg prikkelbare blaas dus ik moet altijd al vaak, ieder uur. Nu sinds gisteren ineens soms alweer na een half uur en net zat gewoon heel dat potje waar ik voor mvm in plas tot bovenaan vol! De afgelopen week was het steeds niet meer dan een laagje. Toch weer een symptoom erbij dus, weer een geruststelling
Welkom nieuwe dames en andere veel succes met de huizen verkoop! De misselijkheid komt en gaat hier ook. Eergisteren was echt vreselijk en dan gisteren plots niet. Hangt beetje samen met moe zijn heb ik de indruk? Oh en inderdaad dat plassen, hoevaak kan je gaan heeeel erg veel dus!
ik nog steeds niet misselijk! als ik al die verhalen zo hoor ben ik daar ook blij mee!! mijn laatste 3 nachten zijn alleen een hell.. vannacht met stipt als ergste.. gewoon tot 4 uur wakker gelegen en gedraaid.. en 5:45 ging de wekker.. dus ik zit met ernstige wallen achter de PC. Verder mijn borsten nog steeds een hell. Toch nog steeds blij, dit betekend alleen maar dat de zwangerschap zich nog steeds voort zet !!!!!!!!!
Oh meiden die misselijkheid bah zeg!! Ik heb er gelukkig geen last van. Nu wel sochtends vooral echt geen trek, ik heb wel een hongergevoel maar wil niks eten! Mn ontbijt was vandaag een komkommer hahah om dan toch maar wat gegeten te hebben..