1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memke83

Memke83 Lid

15 jun 2015
    45
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik sluit me ook aan, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet alle 60 pagina's ga terug lezen.... sorry 😳
    Even in het kort iets over mezelf:
    Ik ben 32 jaar en moeder van 2 schatten van kinderen.
    Een zoon van 7 en een dochter van 5.
    Na een vervelende scheiding nu weer gelukkig met mijn vriend zonder kinderen maar met een grote kinderwens. Poosje geprobeerd, vorige week negatieve test, maar gisteren positief getest! Volgens Internet zou ik 14 februari uitgerekend moeten zijn....
    Ik hoop veel leuke berichten te kunnen lezen en gezellig met iedereen mee te kunnen kletsen.

Groetjes memke83

2. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom memke en gefeliciteerd!!

3. Memke83

Memke83 Lid

15 jun 2015
    45
    0
    0
    1 t/m 15 februari 2016

1.
    Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje
    Puk2015, 29 jaar, 1e kindje
    Muml, 23 jaar, 1e kindje
    Es89, 26 jaar, 1e kindje
    Deebje, 32 jaar, 1ste kindje (MMM)
    Sab5, 29 jaar, 1e kindje

2.
    Vlin17, 26 jaar, 2e kindje
    MrsP, 27 jaar, 2e kindje
    Willemientje, 27 jaar, 2e kindje

3.
    Fiona1983, 31 jaar, 2e kindje (MMM)
    Niny, 23 jaar, 1e kindje (IUI)
    Chantal3, 36 jaar, 4e kindje

4.
    Pumbaa, 34 jaar, 2e kindje

5.
    Linnaea, 24 jaar, 1e kindje
    Doornstruikje, 41 jaar, 3e kindje

6.
    Pluisje30, 32 jaar, 2e kindje
    Lizette16591, 24 jaar, 1e kindje
    Riemke, 31 jaar, 2e kindje

7.
    Friesin, 29 jaar, 1e kindje (MMM)

8.
    Denise, 24 jaar, 1e kindje
    Mariposa1986, 29 jaar, 1e kindje

9.
    Debbie91, 23 jaar, 1e kindje

10.
    Laana, 28 jaar, 2e kindje
    Teletubbie, 21 jaar, 1e kindje

11.
    Bianca, 31 jaar, 3e kindje

12.
    Fran88, 26 jaar, 2e kindje
    Lexi, 29 jaar, 1e kindje
    Luna, 31 jaar, 3e kindje

13.

14.
    Petrsj, 27 jaar, 1e kindje
    SANne, 27 jaar, 1e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 1e kindje
    Memke83, 32 jaar, 3e kindje

15.
    Thea23, 29 jaar, 4e kindje

Afspraken:
    Vlin17: 18 juni echo - 15 juli intake vk
    Es89: 18 juni echo - 22 juni intake VK
    Muml: 18 juni echo - 17 juli nekplooimeting - 25 augustus echo
    Laana: 18 juni echo bij gyn
    Willemientje: 18 juni intake vk
    Puk2015: 19 juni echo
    Doornstruikje: 22 juni echo en intake VK
    Petrsj: 22 juni echo
    Mariposa1986: 23 juni echo en intake vk zkh
    Fiona1983: 24 juni echo
    Bianca: 24 juni echo
    MrsP: 25 juni echo
    Debbie91: 26 juni echo - 30 juni intake VK
    Teletubbie: 26 juni echo
    Linnaea: 29 juni intake vk en eerste echo
    Sab5: 30 juni intake VK
    MrsP: 1 juli intake VK
    SANne:1 juli echo
    Evaaatje: 2 juli intake vk
    Pumbaa: 3 juli intake VK
    Chantal3: 6 juli echo
    LadyLien: 9 juli echo
    Lizette16591: 14 juli intake vk en echo
    Riemke: 7 juli intake en echo

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    - Lieflief, 31 jaar, 2e kindje
    - Fabace, 30 jaar, 2e kindje (IVF)

4. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0

Oh wat leuk..
    De twee meiden heb ik samen met mijn ex. Na de tweede bevalling was ik er dan ook altijd van overtuigd dat ik nooit meer zwanger wilde zijn twee kids was genoeg. Maar toen ontmoete ik mijn a.s. man en die heeft nog geen kinderen en hoe mooi is het om dan nog een kindje van ons samen te mogen krijgen.
    Dus na mijn overwonnen ziekte afgelopen jaar zijn we ervoor gegaan, wel met hulp van een fertiliteitskliniek dus echt een bewuste keuze waar we beide 100% achter staan..

Nu heel erg benieuwd word het nu wel een jongen of toch een meid en lijkt die dan ook op haar zussen.. Ach ja nog even wachten en nu gaat het ook heel anders want we willen niet weten wat het word en dat wist ik bij de meiden wel.

De bedoeling is dat ik ongeveer 16 tot 20 uur ga werken straks het moet namelijk goed te combineren zijn met het gezin en kinderopvang word voor drie echt te veel..

5. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    En dank jullie wel voor jullie gelukswensen en felicitaties. Gaat helemaal goed komen zaterdag.. :) :D

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Welkom memke!

Hier even en klaagbericht. Ik ben zooooo moe. Maar zodra de temperatuur hier boven de 15 graden lijkt te komen komt de hele buurt tot leven en slaapt er niemand voor middernacht. Herrie overal. Ben het zat, als ik kan ontdekken waar voor niet al te veel geld goede oordoppen worden verkocht ga ik ze morgen halen.

7. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van de Hema! Die gebruik ik ook tegen de ganzen uit het park hierachter die om 5.00 hun feestje houden...

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Och man hier ook en eet je niet rap genoeg dan komt Mister misselijkheid weer om de hoek! Gisteravond was ik het even helemaal beu!

Vanmiddag ben ik vrij, dan wil ik even dweilen en daarna ga ik lekker even slapen totdat manlief thuis is. We krijgen morgen kopers voor het huis en het dweilen is het laatste wat nog even moet. Hopelijk morgen een goede dag want dat zou wel leuk zijn. Ik verkoop het huis zelf dus ga mijn beste beentje voor zetten.

9. Memke83

Memke83 Lid

15 jun 2015
    45
    0
    0
    Succes met de verkoop van het huis! Hier morgen open huizen route, dus ik moet ook aan het opruimen. ... (mijn favoriete bezigheid......NOT! ;P )

10. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes met de verkoop!

11. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Pff hier vannacht die enorme (.)(.) ingepakt, scheelt weer een beetje in de pijn als ik slaap met een sportbh.

Vandaag ga ik de dosis van de medicatie ophogen, ondanks het pilletje ben ik nog enorm misselijk, gelukkig mogen de pilletjes nog opgehoogd worden. Verder heb ik een blaasontsteking en dus al antibiotica :( ik baal als een stekker, vorige zwangerschap negen maanden lang antibiotica gehad voor de blaasontsteking.
    Maar ach we blijven positief, we zijn de helft al over van de eerste periode dus ben al over de helft van mijn misselijkheid (hopen we ;))

Verder welkom aan de nieuwe dames en de dames die hun huis aan het verkopen zijn succes!

12. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Succes puk!

Geslapen van 0:00 tot 4:00 en van 4:15 tot 6:30. Veel te weinig, zooo moe nu. Maar niet misselijk... al begin ik me nu wel wat zorgen te maken dat ik na een week zo vreselijk misselijk nu al voor de derde dag op rij amper misselijk wakker word. Wie weet helpen de sea bands en ben ik daarom niet misselijk maar ik ben er ook niet gerust op. En zo is het dus nooit goed... Misselijk zijn is niet leuk, maar niet meer misselijk zijn ook niet.

13. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das een kort nachtje linnaea!
    Hier ook een paar keer wakker geweest, wordt nu voor de 2de nacht wakker met hoofdpijn! Niet zo lekker...
    Ik zou me proberen niet al te druk te maken over je klachten, ik ben ook de ene dag wel misselijk en dan weer een paar dagen niet.
    Probeer te genieten, je bent zwanger! Stress is heel slecht en kan van alles met je lichaam doen...

14. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden,

Het is inderdaad een gekke regeling in Belgiƫ qua werk.
    Ach ja, ik word uiteindelijk gewoon doorbetaald, dus echt klagen kan ik niet. Maar het zullen wel lange 8 maanden worden.. Het is bijna zomervakantie en dan zijn er veel mensen thuis, dus dan zal het wel meevallen, maar na de zomervakantie :/

Hier ook misselijk.. Maar eerder tegen de middag en avond. Ik mag niet te laat eten, want het ligt echt op mijn maag.
    Gisteren avond had ik het ook ff helemaal gehad! En mijn vriend maar lachen wanneer ik zei, kan jij niet gewoon zwanger zijn? Hehe!

Vandaag nog een dagje poetsen en mijn huisje helemaal proper krijgen! (Alle kasten uitkuisen, onnodige rommel weggooien, ...)

15. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ondanks een goede nacht zooo moe.
    Nu niet erg misselijk, maar kan geen hap door mijn keel krijgen.
    Pfff wat kost opstaan een moeite, vanavond nog maar vroeger naar bed..

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Jeetje, het grote plassen is ook begonnen...

Weet dat je tijdens de zwangerschap vaker moet plassen. Maar ik heb een erg prikkelbare blaas dus ik moet altijd al vaak, ieder uur. Nu sinds gisteren ineens soms alweer na een half uur en net zat gewoon heel dat potje waar ik voor mvm in plas tot bovenaan vol! De afgelopen week was het steeds niet meer dan een laagje.

Toch weer een symptoom erbij dus, weer een geruststelling :)

17. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Welkom nieuwe dames en andere veel succes met de huizen verkoop!

De misselijkheid komt en gaat hier ook. Eergisteren was echt vreselijk en dan gisteren plots niet. Hangt beetje samen met moe zijn heb ik de indruk?
    Oh en inderdaad dat plassen, hoevaak kan je gaan :$heeeel erg veel dus!

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik heb niks gezegd. Hallo misselijkheid.

19. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    ik nog steeds niet misselijk! als ik al die verhalen zo hoor ben ik daar ook blij mee!!

mijn laatste 3 nachten zijn alleen een hell.. vannacht met stipt als ergste.. gewoon tot 4 uur wakker gelegen en gedraaid.. en 5:45 ging de wekker.. dus ik zit met ernstige wallen achter de PC. Verder mijn borsten nog steeds een hell.

Toch nog steeds blij, dit betekend alleen maar dat de zwangerschap zich nog steeds voort zet !!!!!!!!!

20. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meiden die misselijkheid bah zeg!! Ik heb er gelukkig geen last van. Nu wel sochtends vooral echt geen trek, ik heb wel een hongergevoel maar wil niks eten! Mn ontbijt was vandaag een komkommer hahah om dan toch maar wat gegeten te hebben..

Deel Deze Pagina