wat wordt het hier al druk, gezellig!! hier ook mvm ingeschreven, maar nog niks gehoord... dus ben benieuwd... hier ook wat misselijk, pijnlijke, gespannen borsten en snel moe... morgen weer een testje en dan maandag de laatste (ja goed en dan met mvm nog eentje) maar dan is het wel mooi geweest haha..
Gister nog een testje gedaan en nu is het genoeg, ik denk dat het wel duidelijk is zo... Hier met tijden heeeeel misselijk, verder gespannen borsten en moe zo ontzettend moe...maar we klagen niet en hopen maar dat alles goed blijft gaan!
Hier nu dus echt flink misselijk, lukt me niet meer om overeind te komen van de bank. Tegelijk ook ergens achter de misselijkheid een licht hongergevoel dus ik ga zo eens voorzichtig proberen of eten wat helpt. Maar laat ik het er maar op houden dat die misselijkheid betekent dat mijn lijf iets heel nuttigs aan het doen is en dat is ook wat het hoort te doen, dus super! Als dat erbij hoort, dan is het welkom
Niny, leuk! Ik ben ook 23 jaar en van Belgiƫ. Toevallig! Hier ook gevoelige borsten, steekjes in mijn buik en soms mijn rug en me gewoon anders voelen. Ik kan niet zeggen dat ik echt misselijk ben, maar soms heb ik zoveeeeel honger en dan eet ik iets en dan ligt het weer op men maag. Allemaal heel raar wat die hormonen doen met je lichaam.
O dames echt gezellig dit. Hier kan ik lekker van me afschrijven. Voel me goed, af en toe krampjes steekjes (doet geen zeer) in mijn liezen, lage rugpijn, dat heb ik nu een week en last van mijn maag ook een week. Ook extreem veel honger, en ben al afgevallen, 1 kilo. Mijn tetten doen geen zeer, zijn wel groter dan voorheen (denk ik haha). Maar bovenal, ik voel me goed... Geniet echt van dit.
Ik voel eigenlijk niet zo heel erg veel. Heel af en toe wat lichte steekjes in mn baarmoeder. Maar meer eigenlijk ook niet. Maandag ga ik het vertellen in de teamvergadering op het werk. Zal per woensdag stoppen met het werk. Vind het spannend! het is nog zo pril. Doodeng allemaal
♥ 1 t/m 15 februari 2016 ♥ 1. Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje Puk2015, 29 jaar, 1e kindje Muml, 23 jaar, 1e kindje Es89, 26 jaar, 1e kindje Deebje, 32 jaar, 1ste kindje (MMM) 2. Vlin17, 26 jaar, 2e kindje 3. Fiona1983, 31 jaar, 2e kindje (MMM) Fabace, 30 jaar, 2e kindje (IVF) Niny, 23 jaar, 1e kindje (IUI) 4. Pumbaa, 34 jaar , 2e kindje 5. Linnaea, 24 jaar, 1e kindje Doornstruikje, 41 jaar, 3e kindje 6. 7. 8. Lieflief, 31 jaar, 2e kindje 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken: Fabace: 29 mei bloedafname - Puk2015: 10 juni echo - Pumbaa: 3 juli intake VK - Es89: 18 juni echo - 22 juni intake VK Muml: 18 juni echo - 17 juli nekplooimeting - 25 augustus echo Deebje: 15 juni echo -
Die kleine van mij zat vandaag samen met me in bad toen ze in een keer stopte met spelen en naar mijn buik ging zitten kijken, uit het niks kwam er Oohhh mama een baby...dus ik zeg een baby waar dan, daar in jouw buik ze heeft dit al vaker gedaan bij mensen die net zwanger waren maar tot nu toe niet bij mij, nu maar hopen dat ze het niet overal gaat roepen en anders dat ik glashard kan liegen op zo'n moment
Pumbaa, wat bijzonder zeg. Ik ben vandaag hondsberoerd geweest. Misselijk, niet spugen, maar wel flink diarree. Gisteren ook al. Vandaag had ik het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus. Voelde me soms zo ellendig, maar ik kon niet weg, want ik organiseerde het. Ik vind het zo raar. Ik had er bij zl totaal geen last van en nu. Pffff. En dan hoef ik niet over te geven. Hoe hou ik dit vol? Haha
Hallo dames, van harte allemaal! Wij hebben ook een positieve test in handen. Straks nog maar een testje doen. Dit wordt ons vierde kindje. Bij nummer twee en drie duurde het resp. 9 en 11 maanden, dus nu in ronde 3 waren we ook blij verrast! Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik ben 3 februari dan uitgerekend vooralsnog.
♥ 1 t/m 15 februari 2016 ♥ 1. Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje Puk2015, 29 jaar, 1e kindje Muml, 23 jaar, 1e kindje Es89, 26 jaar, 1e kindje Deebje, 32 jaar, 1ste kindje (MMM) 2. Vlin17, 26 jaar, 2e kindje 3. Fiona1983, 31 jaar, 2e kindje (MMM) Fabace, 30 jaar, 2e kindje (IVF) Niny, 23 jaar, 1e kindje (IUI) Chantal3, 36 jaar, 4e kindje 4. Pumbaa, 34 jaar , 2e kindje 5. Linnaea, 24 jaar, 1e kindje Doornstruikje, 41 jaar, 3e kindje 6. 7. 8. Lieflief, 31 jaar, 2e kindje 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken: Fabace: 29 mei bloedafname - Puk2015: 10 juni echo - Pumbaa: 3 juli intake VK - Es89: 18 juni echo - 22 juni intake VK Muml: 18 juni echo - 17 juli nekplooimeting - 25 augustus echo Deebje: 15 juni echo -
Doornstruikje jij ook hier, gezellig!!! Hopen dat het nu goed mag blijven gaan! Hier gisteren een slechte dag, erg moe, misselijk(niet overgeven) en ik voel me zo futloos!! Ik ben een enorme bezige bij maar kan nu niet veel doen... Zelfs het trainen van de paarden is soms zwaar!
Bedankt voor het toevoegen Puk2015. Vervelend dat je je zo futloos voelt. Hier heerst nog een onwerkelijk gevoel, net een tweede test gedaan, maar het is echt zeker!! We zijn echt weer zwanger! Wat bijzonder om nu nog een keer mee te mogen maken. Het laatste blaadje aan ons klavertje vier!
Hoi meiden, Ik zat met een aantal van jullie in hetzelfde NOD clubje. Vind het erg lastig om te bepalen in welke lijst ik hoor. Zwangerschapspagina zegt deze (6 februari) maar mn app zegt 31 januari. Eerste dag laatste ongesteldheid was 26 april en dit was mn test op 29 mei NOD (cd34)
Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb erg last van gespannen borsten en ben snel moe val bijna elke avond in slaap voor de tv. En heb ook buikpijn ook ik heb de hele tijd het idee dat ik ongesteld word. Daardoor ben ik de hele tijd aan het controleren of mijn zwangerschapskwaaltjes niet afnemen en wil de hele tijd testen dus maak mezelf lekker gek