1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Mrsp, ik vind het echt een heel leuk boek, maar ken ook (nog) niets anders!! Het helpt mij dingen op te schrijven dmv vragen, ipv in het wilde weg wat te schrijven. Ben meteen begonnen :)!

2. Dominique2

20 jan 2011
    71
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden!
    Mag ik ook meeschrijven? Ik ben 25 jaar en zwanger van me 3rde kindje! Zoals ik heb berekend ben ik 13 februari uitgerekend.. nu 6,3 weken! 30 juni de eerste echo, erg spannend!
    Qua kwaaltjes, met vlagen misselijk en moe en qua eten is het anders... Ik drink veel gemberthee, dat helpt wel wat bij de misselijkheid!
    Ik heb de laatste 15 pagina's gelezen dus ben een beetje op de hoogte haha

Liefs..

3. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer goede echo's, super fijn!!! :D

Saartje, herkenbaar!! Ik voel me soms ook erg moe maar hier is zoontje van 1 ook aan het spoken in de nachten. En vannacht sliep hij weer eens door en toen lag ik zelf wakker pff haha

4. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Owwww voelde me deze avond redelijk goed dus ik kreeg een zwak momentje en zei tegen mijn vriend een frietje stoofvlees zou er wel in gaan dus die schat die rijd aan om dat te halen (natuurlijk voor zichzelf ook;)) die heb ik met smaak op zitten eten maar nu ben ik me d'r toch misselijk van en maar hikken en opboeren :( zo jammer...

5. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    1 t/m 15 februari 2016

1.
    Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje
    Puk2015, 29 jaar, 1e kindje
    Es89, 26 jaar, 1e kindje
    Deebje, 32 jaar, 1ste kindje (MMM)
    Sab5, 29 jaar, 1e kindje

2.
    Vlin17, 26 jaar, 2e kindje
    MrsP, 27 jaar, 2e kindje
    Willemientje, 27 jaar, 2e kindje

3.
    Fiona1983, 31 jaar, 2e kindje (MMM)
    Niny, 23 jaar, 1e kindje (IUI)
    Chantal3, 36 jaar, 4e kindje
    CSI, ... jaar, 2e kindje

4.
    Pumbaa, 34 jaar, 2e kindje
    Muml, 23 jaar, 1e kindje
    Mom2be21, 24 jaar, 1e kindje
    Dees, 34 jaar, 2e kindje

5.
    Linnaea, 24 jaar, 1e kindje
    Doornstruikje, 41 jaar, 3e kindje

6.
    Pluisje30, 32 jaar, 2e kindje
    Lizette16591, 24 jaar, 1e kindje
    Riemke, 31 jaar, 2e kindje
    DDucky, 24 jaar, 1e kindje

7.
    Friesin, 29 jaar, 1e kindje (MMM)

8.
    Denise, 24 jaar, 1e kindje
    Mariposa1986, 29 jaar, 1e kindje

9.
    Debbie91, 23 jaar, 1e kindje

10.
    Laana, 28 jaar, 2e kindje
    Teletubbie, 21 jaar, 1e kindje

11.
    Bianca, 31 jaar, 3e kindje
    Lizzy1985, 30 jaar, 1e kindje

12.
    Fran88, 26 jaar, 2e kindje
    Lexi, 29 jaar, 1e kindje
    Luna, 31 jaar, 3e kindje
    Saartje5, 33 jaar, 2e kindje

13.
    Dominique, 25 jaar, 3e kindje

14.
    Petrsj, 27 jaar, 1e kindje
    SANne, 27 jaar, 1e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 1e kindje
    Memke83, 32 jaar, 3e kindje

15.
    Thea23, 29 jaar, 4e kindje

Afspraken:
    Fiona1983: 24 juni echo
    Bianca: 24 juni echo
    CSI: 24 juni 1e echo
    MrsP: 25 juni echo
    Debbie91: 26 juni echo - 30 juni intake VK
    Teletubbie: 26 juni echo
    Puk2015: 26 juni echo
    Linnaea: 29 juni intake vk en eerste echo
    Saartje5: 29 juni eerste echo
    Denise001: 29 juni intake vk en eerste echo
    Dees: 29 juni 3e echo + controle gynaecoloog
    Sab5: 30 juni intake VK
    Dominique: 30 juni 1e echo
    MrsP: 1 juli intake VK
    SANne:1 juli echo
    Evaaatje: 2 juli intake vk
    Pumbaa: 3 juli intake VK
    DDucky: 3 juli 2e echo + bloed prikken
    Chantal3: 6 juli echo
    Saartje5: 6 juli intake VK
    Riemke: 7 juli intake en echo
    Mom2be21 : 7 juli termijnecho
    Mom2be21 : 8 juli intake vkLizzy1985: 8 juli intake vk en echo
    LadyLien: 9 juli echo Laana: 13 juli termijn echo + intake vk
    Lizette16591: 14 juli intake vk en echo
    Vlin17: 15 juli intake vk
    Mariposa1986: 16 juli termijnecho
    Muml: 17 juli nekplooimeting - 25 augustus echo

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    - Lieflief, 31 jaar, 2e kindje
    - Fabace, 30 jaar, 2e kindje (IVF)

6. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Dominique en CSI jullie staan op de lijst :)
    Alleen jou leeftijd niet CSI ;)
    Heb ook even de afspraken van de 22e weg gehaald.

Wat fijn dat er weer goede echo's zijn geweest!
    Voor degene die vandaag allemaal een afspraak hebben voor een echo: veel succes!
    Hopelijk hebben we morgen nog meer goed nieuws!

7. Dominique2

20 jan 2011
    71
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt! :)

Ow vervelend he pumbaa, dan denk je dat het goed gaat dus je neemt lekker dat patatje... heb ik ook met avondeten, op dat moment gaat het goed en eet ik genoeg, tot een uurtje daarna haha..
    Wat hebben jullie voorderest voor kwaaltjes? Ik zweet onwijs veel, snacht voornamelijk...

iedereen succes vandaag die een echo krijgen!

8. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Ik moet zeggen dat de kwalen bij mij minder worden. Ik voel me wel echt zwanger.. in mijn buik gebeurd van alles! maar hier en daar een beetje hoofdpijn en wat extra uurtjes slaap en dat was het eigenlijk!

Mijn huid ziet er erg goed uit! (ik heb ene probleemhuid) en dat verbaasd me echt!

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Mijn huid wordt steeds meer gebobbeld ;) In mijn gezicht maar ook op mijn armen en in mijn nek o.a. Gelukkig niet zichtbaar. Wel duidelijk voelbaar. Hoop toch niet dat ik straks weer als een puber onder de puisten kom te zitten ;)

Zweten geen last van. Ik heb het wel de hele tijd koud... En nooit ergens zin in. Heb gisteren de hele dag niets gedaan.

10. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh dducky ik ben 26 jaar thnx!

Mijn huid word heel slecht krijg weer allemaal exceem overal dus helaas ook in mn gezicht..

Misselijk weer heel erg vandaag... maar vandaag echo😊

Succes voor iedereen die ook vandaag mag!

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Vanmorgen een angstaanval gehad, heb helemaal geen klachten meer en dat baart me enorme zorgen. Ben bang dat ik na vrijdag deze lijst ga verlaten en weer overnieuw moet beginnen!

We hadden al besloten dat dit de laatste keer voor ons was op de natuurlijke manier en dat we dan voor IVF-PGD gaan in verband met de chromosoomafwijking.

12. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb hier een prima nacht gehad, maar ben nog steeds zo moe.. Fijn ook, deze week staat bomvol gepland terwijl ik het liefst mn bed weer in duik haha. Net zoontje weggebracht naar de opvang, nu naar mn werk en daarna uiteten.. Gaat de tijd wel snel voor de echo morgen :D
    Heb het ook vaak koud maar kan ook zo weer erg heet hebben. Heb nog steeds weinig eetlust, wel veel dorst al drink ik nu alleen melk en water haha

13. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje puk ik begrijp het hoor!! Het is zo onzeker en kan me voorstellen na lezen van je onderschrift dat je bang bent dat het mis is. Probeer nog wat hoop te houden, hopelijk gaat de tijd snel tot vrijdag en krijgen jullie een goede echo, duim voor jullie!

14. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Puk, hoop echt met heel mijn hart dat het gewoon goed blijft gaan en de ivf niet nodig zal zijn. Heb je wel verdiend denk ik zo. Snap je angst heel goed helemaal met je verleden. Heb er zelf ook een beetje last van, mijn enige symptoom, menstruatie-achtige krampen, is ook verdwenen en voel me dr niet helemaal prettig bij. Iig sterkte tot vrijdag en hopelijk goed nieuws!

15. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Sodeju, er wordt veel geschreven en wat een gezellige, grote groep!

Fijn dat er al mooie echo's zijn en voor Dees (uit mijn hoofd) is het wel heel spannend. Ik hoop dat je geen keuze hoeft te maken.

In mijn omgeving weet iedereen het al. We hebben een foto gebruikt. Ik probeer hem bij te voegen.

Gisteren weer gesport. De afgelopen twee weken had ik er de puf niet voor en was ik ' s avonds misselijk. Gelukkig lijkt dat nu over te zijn.

Verder is er weinig tijd om echt stil te staan bij het zwanger zijn. Zeker onze jongste van 16 maanden is momenteel erg bewerkelijk. Hij is ontzettend ondernemend en klimt en klautert overal op. Ook wil hij nu lekker lopen en niet meer in de buggy (tja soms moet dat toch gewoon). Het hoort er allemaal bij, het is ook een grappenmaker en charmeur, maar soms zou het weleens fijn zijn als hij gewoon even op de grond rustig kon spelen en 's nachts door zou slapen 😬.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      53,9 KB
      Weergaven:
      1
  16. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ow puk ik snap je gevoel helemaal, houd hoop!

Hier vandaag de eerste echo gehad en het zag er allemaal perfect uit, precies op het termijn dat ik zelf had uitgerekend een mooi sterk kloppend hartje wat ze als eerste riep nog voordat ze het kleintje in beeld had, ze wist dat ik zo enorm zenuwachtig was door meerdere oorzaken. Nu wat meer lucht gelukkig :)

17. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte, hopelijk blijf je gewoon bij ons en is alles toch goed. Kan je niet eerder komen? Stress is ook niet goed!

18. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Leuke foto Chantal:D

19. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

He puk, wat naar he die onzekerheid! Hoop dat je vrijdag een goede echo mag hebben! Gun het je enorm!

Hier overigens ook vrijwel geen symptomen meer, enkel heel licht gevoelige borsten. Is dit dan een teken dat het fout gaat? Of nemen kwaaltjes wel vaker drastisch af? Overmorgen de echo - dan hopelijk toch een beetje duidelijkheid.

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ja ik mag uiteraard eerder komen, maar ik heb 2 taarten in bestelling staan. Eentje voor zaterdag en eentje voor donderdag. Daarbij wil ik nog ff met Poes na de dierenarts voor de jaarlijkse inenting. Dus het gaat wel snel.

Vanmiddag ga ik eerst een piemel taart maken, echt hilarisch, nooit verwacht dat iemand die bij mij zou bestellen:D

Deel Deze Pagina