Het zal wel per persoon verschillen. Maar dat banaan algemeen stoppend werkt is een fabel. Sluit niet uit dat het bij een enkeling wel stoppend werkt natuurlijk, iedereen reageert anders. Maar het is geen algemeen vaststaan feit. "Fabel of feit: van bananen krijg je verstopping In bananen zitten veel vezels. Vezels zitten vooral in groente, fruit, volkorenbrood en peulvruchten. Vezels worden niet verteerd in de dunne darm; ze komen onveranderd aan in de dikke darm. Daar worden ze door de darmbacteriën bewerkt. Hierbij komen stoffen vrij die de darmbeweging stimuleren. Bananen zijn dus, net als andere soorten fruit, goed voor de spijsvertering en stoelgang. Het is een hardnekkige fabel dat bananen verstopping veroorzaken."
Linnaea, proficiat hoor ! Anoniemous, leuk dat de echo's goed zijn! Denise, de echo zal er snel zijn!
Anoniemous, gefeliciteerd met de mooie echo, ziet er goed uit! Mom2be - vervelend dat je niet echt afleiding hebt... Misschien een leuke serie zoeken? Hier de laatste dagen behoorlijk duizelig, met name als ik ga staan etc. Denk een te lage bloeddruk, gelukkig nog genoeg bouillonsoep. Is er op het forum ook een mogelijkheid tot een besloten gedeelte? Las er wel eens over, maar zou niet weten hoe. Denk dat ik dat zelf wel prettiger vindt, met name als de omgeving het allemaal weet --> Zie bepaalde mensen nog wel forums bij langs gaan om achter details te komen, en daar zit ik zelf niet zo op te wachten - haha. Lekker genoten van het weer? Hier wel, lekker buiten gezeten. Dadelijk BBQ-en. Edit: Ik heb een (besloten) club aangemaakt. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Oooooh die echo's zijn mooi om te zien hoe snel zo'n kleintje groeit, he. Ik mag woensdag terug gaan, ben zoooo benieuwd. Hoop toch deze keer een kloppend hartje te zien!! Ik heb geen last van bananen, ik stop al op door het zwanger zijn op zich! Haha... 😉
Wat mooi om te lezen over de goeie berichten en de mooie echo's. Gefeliciteerd ladies ! Dinsdag 7 juli mogen wij terug voor de volgende echo. Ben ook al aan het aftellen. Straks richting Primark, er is volop sale. Ik pas mijn broeken niet meer (pas 8 wk) dus wilde kijken naar wijde tuniekjes en leggings.
Gefeliciteerd alle dames met groeiende baby's en goeie echo's! Wij hebben vrijdag ons kindje ook mogen bewonderen, en ook een kloppend hartje gezien! Klopte precies met mijn eigen berekeningen. Nu 7,5 week zwanger, 9 februari uitgerekend... Straks met 10 weken nog wat de Termijnecho. Dit was in ieder geval goed, heerlijk gevoel! Kan er nu echt lekker van genieten! Fijne dag allemaal!
Hier nog drie nachtjes volhouden... En dan de echo Duimen dat we nu een mooi kloppend hartje mogen zien. Vraag: willen jullie al tijdens de zwangerschap weten wat het geslacht van het kindje is? Ik aan de ene kant wel maar mijn man wil het liever niet weten. Nou wist ik het bij de meiden al wel dus misschien is het wel leuk om me een keer te laten verassen (alleen een beetje lastig dat ik een heel erg nieuwsgierig persoon ben.)
Spannend, komende week staan er weer echo's op de planning, leuk! Teletubbie er is al een februari 2016 besloten groep,die heet februari 2016 mama's Wij willen voor alsnog het geslacht niet weten, maar misschien bedenken we ons nog. Ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig aangelegd haha!
Jaaa wij willen het geslacht ook weten. Bij onze zoon wisten we het niet. Ik ben nu al zooo nieuwsgierig!
Ik wil zeker het geslacht weten. Voor de naam, voor het aanschaffen van spulletjes (ik vind unisex echt niet leuk) en ook gewoon omdat ik heel nieuwsgierig ben
Linneae, veel plezier morgen! Hoe laat mag je? Wij willen ook graag het geslacht weten - meer omdat het gewoon erg praktisch is qua aanschaf van spullen. Anders zou ik het liever niet willen weten. We willen het overigens niet aan de omgeving vertellen.
Ja dat zei ik vanmiddag ook nog tegen mijn man want zat even te kijken naar unisex kleding maar er is maar weinig leuks te vinden. En dan zou ik ook maar heel weinig willen hebben zodat we dan echte jongens of meisjes kleding kunnen kopen. Maar toch echt handig is het niet om het niet te weten. Wij moeten het er nog maar eens goed over hebben. duurt nog even voor de mogelijkheid er is om het überhaupt te kunnen weten. Eerst maar een kloppend hartje is veel belangrijker.
Bij mij mag echt iedereen alles weten van tevoren. Geslacht, naam... Meisjesnaam is sowieso al lang geen geheim meer want ik roep al maanden dat ik een toekomstige dochter Ivy zal noemen. Dus dat weet toch al mijn hele omgeving Tenzij ik onder invloed van hormonen iets geks doe en toch van naam ga veranderen. Teletubbie, ik mag om 9:30 morgen dus gelukkig lekker vroeg, hoef ik niet lang meer in spanning te zitten
Ooh Linnaea heb jij geluk! Ik pas om 3 uur haha. Hier mag ook iedereen alles weten behalve de naam die houden we even voor ons. M'n vriend heeft een voorgevoel dat het een tweeling is dus ben heel erg benieuwd of hij gelijk heeft
Hoi meiden, Ik wil het geslacht niet weten, maar mijn vriend wel. Dus we zijn er nog niet uit... Bij de eerste wisten we het niet en bij de tweede wel. Het is allebei leuk vind ik! Nu heb ik heel sterk een meisjesgevoel. Het is een hele andere zwangerschap dan de drie hiervoor en dat waren jongens. Ook de eerste keer dat ik zelfs tabletjes slik tegen de misselijkheid... Maargoed, dat zegt natuurlijk allemaal niks Dit weekend was heerlijk. De jongens waren uit logeren en wij hebben behangen, zijn uit eten geweest en hebben een filmpje gepakt. Nu weer flink beroerd, maar nog wel even wat werk gedaan vanuit huis en zo even lekker een serietje kijken. Succes morgen Linnaea!
Ik vind sommige unisex pakjes best leuk. Wil voor de geboorte een echt jongens pakje en een meisjes pakje nee, wat we niet gebruiken is voor een evt volgende baby of voor een baby in de omgeving als t zo uitkomt Daarbij kunnen bijna alle kleuren wel voor n meisje, alleen roze is voor een jongetje niet zo leuk. Iig 2 meiden morgen een echo, veel plezier alvast!