1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend morgen de echo's, succes!!

Hier is de vermoeidheid echt goed toegeslagen, kan de hele dag wel slapen haha dat doe ik natuurlijk niet maar soms wel ff liggen. En savonds lig ik er op tijd weer in, echt tv kijken ofzo ben ik te moe voor. Verder nog weinig eetlust, zit ook na 3 happen vol. Maar ach als dit het enige blijft, dan komen we de komende weken wel door!

Wij willen het geslacht weten! Ik dacht eerst een jongetje maar ik weet het eigenlijk echt niet, geen duidelijk voorgevoel! Het maakt ons niks uit, maar vinden het super leuk om te weten!

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hier ook enorm vermoeid en honger als een paard maar als ik eet zit ik ook al snel vol! Hehe... Maar mag niet klagen. Alleen de nachten zijn vreselijk, ik kan dus niet rustig slapen. Kan niet op mijn buik slapen ofzo... Pfffff. Slaap ook enorm licht. Ach ja, effe doorbijten.

Hier willen wij het beiden heeeel graag weten wat het wordt. Ik heb ook een helemaal andere zwangerschap dan bij mijn jongens dus ergens denk ik ook dat het een meisje is. Maar dat is nog effe afwachten... Zooooo spannend!! Kunnen we eindelijk de naam gebruiken want die hebben we al, kamertje inrichten, spulletjes kopen,.... Ooooooh wat zalig lijkt me dat! 😉

Meiden die echo hebben morgen, veel succes en geniet ervan. Hier is het woensdag tussen 4 en 6 als mijn man thuis is. Gyn heeft vrije raadpleging. Is lekker makkelijk zo! 😉

3. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Wij willen zeker het geslacht weten! Vind het veel te leuk om gericht te kunnen shoppen. In mijn hoofd altijd een plaatje gezeten met een meisje maar mijn gevoel zegt nu heel sterk een jongetje! Beide is meer dan van harte welkom, trots ben ik sowieso

Wij hebben het vanavond mijn ouders en broers verteld. Hier zag ik enorm tegen op omdat de band met mijn ouders niet heel erg goed is en ik mijn broers ook maar heel weinig zie. Tegen verwachting reageerde ze gelukkig allemaal wel heel erg leuk en enthousiast. Dit is toch wel een hele opluchting! Ga zo dus ook met een gerust hart weer lekker slapen.

16 juli krijg ik termijnecho maar dat duurt voor me gevoel echt nog veel te lang!

4. Anoniemous

22 mei 2015
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    wij willen ook het geslacht weten gewoon omdat het makkelijk is ivm spulletjes aanschaffen duurt alleen nog even helaas haha.

heel veel suc6 en geluk morgen voor degene die de echo hebben!

5. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Pfff nooit gedacht dat zo'n intake en echo zo spannend zouden zijn... Amper geslapen, vijf uur uiteindelijk klaarwakker en nu misselijk... Laat het maar snel tijd zijn.

6. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog heel even Linnaea! Heel veel plezier, ik duim voor een mooie echo!

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Succes linnaea

8. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Succes met de echos vandaag!

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik was altijd een vuilnisbak, kon alles eten. Nu helaas alleen zin in fruit en crackers met kaas. En na een paar happen ben ik vol. Zo vervelend! Afgelopen weekend gingen we met collega's van mij uit eten & bowlen, heb maar heel weinig gehad... Zo niet mij!

Meiden die een echo hebben, succes!!

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Precies mijn dieet! Wat drink je dan, want daar heb ik echt moeite mee. Spa rood gaat af en toe wel.

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook eentje in spanning, de vorige zwangerschappen had ik dat helemaal niet maar nu dat ik heb meegemaakt hoe het is als het niet goed gaat sta ik er toch anders in.

Geslacht, ik wil het liever niet weten. We hebben best veel spul, ook neutraal, en ik ben nu 3 weken voor mijn zoontje's verjaardag uitgerekend dus het zelfde seizoen.

Mijn zus heeft een meisje en een jongen en ik mag heel veel van haar lenen dus kopen hoeft niet.

Als het een meisje is ga ik wel los als ik weer op de been ben!

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Om mijn suikers op pijl te houden chocomel.
    Voor calcium optimel of vifit.
    En wil ik verder drinken, crystal clear.

Drinken is wel heel belangrijk. Ik dronk voorheen veel water, maar dat krijg ik momenteel moeilijker weg. (ik lust geen koffie, thee en koolzuur houdende dranken).

13. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Oh dat is handig!

ik zou echt willen weten wat het wordt.. ik ga eind aug naar turkye en daar heb je altijd van die foute adidas trainingspakjes.. ook voor baby's .. ik ga voor die vakantie voor de geslachtsbepaling een echo laten maken. .dan kan ik van die pakjes mee naar huis nemen.. haha

14. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Goede echo met kloppend hartje! Geschat op 8+6 voor nu maar dat kan niet want dan ben ik zwanger geworden voor m'n eisprong ;). Maar goed, veel beter dit dan dat het te klein is. 14 juli termijnecho.

Bijgevoegde bestanden:

15. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aah fijn Linnaea! Proficiat :D
    Ja denk dat het voor dit termijn ook moeilijk te berekenen is. Geen sprake van een eerdere eisprong?

16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Fijn linneae! Is ook maar net hoe snel de innesteling was denk ik, en die meting is inderdaad ook weer niet zo nauwkeurig

17. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super Linnaea, heel fijn dat alles goed is :) Mooie foto!

Ik heb net vanochtend met mn baas afgesproken vanmiddag even op t werk te verschijnen, moet ik net toch weer spugen. Nu maar weer wat gegeten, zetpil erin en even plat. Dan douchen en dan toch die kant maar op proberen te gaan.

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Het kan in ieder geval niet eerder zijn geweest. Als ik nu 8+6 zou zijn zou de bevruchting op 12 mei zijn geweest. Ik had op 14 mei pas een positieve ovulatietest. Dus een meetfoutje.

Maar in ieder geval geen twijfel over mogelijk dat hij niet te klein is :) En na het zien van de foto heb ik zo'n vaag gevoel dat het een jongen is. Slaat nergens op natuurlijk maar ik vind het een jongen...

19. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi linnaea!! Zeker spannend als je naar zoiets toe gaat, zal eerst ook wel zo blijven ;) hihi
    Volgens mij bij een millimeter afwijking kan je al verschillen met dagen.. Zal bij de volgende echo wel duidelijker zijn :) ben heel benieuwd of het klopt dat het een jongentje is :)

Zijn er nog meer die een echo hebben vandaag? Geloof nog iemand om 3 uur toch?

@mom2be21 pfff heftig dat je je zo voelt zeg! Je kunt ook niet forceren he.. Denk goed om jezelf !

20. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja klopt ik om 3 uur. Ben best wel zenuwachtig.
    En dat m'n vriend zenuwachtig is helpt ook niet echt hahaha.
    Ach nog 2 uurtjes uitzingen. Ben heel benieuwd

Deel Deze Pagina