Ik vind het echt zo afschuwelijk dat ik zo futloos ben. Normaal ben ik aan een stuk door bezig in huis maar op dit moment ben ik niet van de bank af te branden. Voel me best schuldig naar de kleine aangezien ik nu zo weinig met haar doe. Verder vind ik de rugpijn ook erg vervelend. Nu bijna de hele tijd aanwezig. Ben bang voor mijn bekken hoor. Mis het roken ben meteen gestopt en dat blijf ik ook doen maar tjee wat zou ik er graag eentje opsteken nu . Zo en nu ben ik klaar met het gemopper we moeten tenslotte echt blij zijn dat we als het goed blijft gaan zo'n wondertje mogen krijgen. Welkom nieuwe dames!
Goeiemorgen meiden ! Pumbaaa, wat bijzonder van jouw dochter. Ik ga duimen dat ze het nog gewoon voor haar kan houden. De meeste mensen zijn hier dus moe en futloos. Oef, dan ben ik niet alleen ! Maar langer slapen lukt me dan weer niet Om 7 uur lig ik klaarwakker. Morgen ga ik men werknemer inlichten ivm met verplichte zwangerschapsrust. Spannend hoor!
Ik ben bang dat ik binnenkort deze lijst moet verlaten. De testen blijven licht en lopen niet op, blijven gelijk. Vandaag of morgen zou ik NOD hebben en had nu wel een duidelijkere test verwacht, maar niet dus.
Hoeft niets te zeggen hoor, Lieflief. Niet iedereen maakt even snel hcg aan. Houd nog even de moed erin Pumbaa wat bijzonder! Dat soort dingen hoor je inderdaad vaker, dat kleine kinderen het gewoon weten. Ik ben zelf ook hartstikke futloos. En heb al twee nachten mijn neefje van bijna 1 te logeren die alleen maar bovenop me wil slapen vanaf een uur of 1 's nachts en dan doe ik geen oog dicht. Dus echt uitrusten zit er ook niet in. Zegt mijn zusje doodleuk: kun je er alvast aan wennen Verder snap ik niet wat mijn lichaam nu wel, misselijk zijn of honger hebben? De eerste dagen na de test had ik constant hoger, eergisteren en gisteren ineens vlagen misselijkheid en vandaag ben ik alweer de hele ochtend aan het eten.
oo lieflief, zie nu jouw berichtje pas... sorry dat ik mijn test er meteen opknal... inderdaad hoeft niet persé iets te betekenen... even afwachten meid en om de dag testen... pumba, heel speciaal inderdaad! hier ook vooral vrij moe en voel mijn borsten bijna continu... dat had ik de vorige keer helemaal niet...
Ik zit nu op 13 of 14 dpo. Ik weet het niet precies. Ik test morgen nog een keer en dan houd ik ermee op, denk ik....
Had je vandaag getest Lieflief? Want dan zou ik morgen even overslaan, ik heb ook steeds een dag er tussen gelaten.
Morgen is de eerste week sinds ik het weet alweer om! Nog geen enkel kwaaltje hier, maar het is natuurlijk ook nog erg vroeg... Desalniettemin zit ik vanavond wel vol aan de chocola, want IK BEN TOCH ZWANGER!! Volgens mij werd ik de vorige keren misselijk na zes weken, dus dat komt vast nog. Morgen komt MvM langs, dus dat is ook wel weer leuk En ik denk dat ik de vk bel nadat ik de 6 weken gepasseerd ben. Hoop zo dat het deze keer allemaal goed gaat!
Het gaat inderdaad snel Evaaatje! Hier weten we het ook al 1 week(hadden zondag getest). Nog 9 dagen en we hebben de eerste echo al! Ben erg benieuwd of wij begin juli de groep weer gaan verlaten omdat we weer een missed abortion moeten opwekken of dat we nu eens door moeten gaan. Gisteren een erg verdrietige dag gehad, we vinden het zo spannend, ik ben nog wel redelijk relaxt, maar manlief staat stijf van de spanning. We hebben gisteren gehuild en geknuffeld en nu is het weer rustig. Wij hebben ons huis te koop gehad (2 jaar lang) en op een gegeven moment was het klaar voor ons en hebben we het teruggetrokken en besloten om er te blijven wonen tot de economie beter werd. Nu is hij er een jaar uit geweest en kunnen we hem tegen een klein bedrag terug online te koop zetten en anders is hij definitief van de markt moet je nogmaals de volle pont betalen als je hem wel weer te koop wilt hebben. We hebben dan ook besloten om hem weer te koop te zetten. Daarbij hebben we ook een leuk huisje op het oog dus ben erg benieuwd en ach we hebben lekker afleiding. We wonen nu in een appartement in de stad en willen na een vrijstaand huisje in een dorp. Ben het hier zat, al die geluiden.
Voor diegene die zich nog niet aangemeld hebben bij de verloskundige, naast de foliumzuur word er ook geadviseerd om 10 Mg vit D te nemen. Misschien dat jullie het allemaal al weten, ik wist het niet dus denk zet het hier maar even neer. Puk2015, ik denk dat het ook elke keer weer spannend is en op een gegeven moment is de koek dan op zoals ze zeggen. Dan moet het er even uit en als jullie dat saampjes hebben kunnen doen met knuffelen en huilen is dat alleen maar super goed! Hier bang voor het dikker worden voor de 12 weken. Bij de eerste zetten ik binnen no time uit, met acht weken moest ik het wel vertellen op het werk aangezien ze het zagen inmiddels heb ik ander werk en best strakke bedrijfskleding waar ik het met geen mogelijkheid in kan verstoppen. Ik denk dat ik dus de verloskundige ga bellen of ze de echo eerder wil maken en als ik dan het hartje heb gezien ik het maar gewoon ga vertellen op het werk...
Ik verlaat deze groep. De test was hard en duidelijk vanmorgen: NIET zwanger. Nu wachten tot ik ha vloeien. Ik heb al lichte buikpijn
Ow lieflief wat ongelooflijk balen! Zo de hoop dat je zwanger zou zijn. Heel veel succes voor de volgende ronde dikke knuffel van mij!
Ook ik mag van de lijst, testen liepen ook niet op en vrijdag bloedafname 0, gisteren beginnen vloeien met enorme krampen. Dikke knuffel lieflief!!