1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Van mij mag de warmte echt wel weer wat minder worden! Ben erg misselijk en wiebelig er door. (#klaagmodusuit)

Hier laten we geen combinatietest doen. Een kindje is hier meer dan welkom - ongeacht of het (meerdere) beperkingen heeft. Daarnaast zijn de wonderen de wereld nog niet uit, dus wil ik me niet teveel vast pinnen op hetgeen doktoren verwachten / voorspellen.

2. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij doen ook enkel de 20 weken echo.
    Wij vallen niet in de risicogroep en willen ons vooral richten op het positieve!

Een zwangere vriendin vroeg net of ze wat positie kleding van me mag lenen, heb nog niet vertelt dat ik het binnenkort zelf weer aan mag.. :D

3. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen de combinatie test wel ondanks dat wij geen risico groep zijn.

4. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doornstruiken wat erg! Heel veel sterkte.

5. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met alle misselijke onder ons?

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Misselijkheid gaat goed! Nog wel met medicatie, ik durf nog niet zonder. Maar ik kan steeds meer eten, avondmaaltijd wordt ook iedere dag weer wat groter. Dus ik heb goede hoop dat ik misschien het ergste gehad heb.

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Pff te vroeg gejuicht... zo misselijk ineens :(

8. Teletubbie

Vervelend, Linnaea - hoe gaat het vandaag?

En hoe is het met de rest? 't Is hier zo lekker stil - waarschijnlijk door het warme weer, haha. Wie heeft er allemaal al vakantie? Ik inmiddels wel! Even lekker uitrusten en genieten.

Nog 4 daagjes tot de intake en volgende echo. Spannend! Gelukkig is het dan niet zo warm meer - ik heb écht een hekel aan zweten haha.

Fijne zondag, dames!

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Het is hier inderdaad stil. Iedereen op pad? ;)

Hier de misselijkheid vandaag gewoon weer weg. Had gisterenavond paprikachips gegeten, eerst ging dat er goed in en hielp het zelfs maar blijkbaar viel het toch niet goed gisteren. Dus dat doe ik maar niet meer.

10. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier sinds vandaag vakantie!
    Zitten nu te bbqen. Hier is het nog steeds behoorlijk warm begint wel te waaien en de lucht word donkerder. Maar als het goed is hebben we net geen last van de regen en onweersbuien.
    Hoe is het weer bij jullie?

11. Teletubbie

Vervelend, Linnaea. Hoop écht dat het gauw wat beter gaat. Denk je er om genoeg te drinken? Voor zover je dat wel binnen kunt houden.

En, is het droog gebleven, Denise? Ik hoop het voor jullie! Ga je nog weg - of blijven jullie lekker thuis? Fijne vakantie in ieder geval!

Hier wel een flinke regenbui gehad. Heerlijk alles tegen elkaar open gezet en het is 5 graden frisser geworden binnen. Echt super fijn.

12. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Genoeg drinken is nog om een andere reden lastig. Mijn blaas is op hol geslagen. Een grotere hoeveelheid dan een paar slokjes tegelijk drinken betekent een doorlopende voorstelling en wonen op de wc :p. Moeders voor moeders zal er blij mee zijn. Ik iets minder...

13. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes meiden! Ik heb morgen de termijnecho, om 14.15...

14. Anoniemous

22 mei 2015
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Geniet ervan evaaatje!

Ik heb de hele dag al een steek links zo'n tien cm boven m'n schaambot maak me wel een beetje zorgen hierom.. Hoop dat het morgen weg is anders de echo van dinsdag afwachten..
    Iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn??

15. Teletubbie

#1075 Teletubbie, 5 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2015
    Lastig, Linnaea!

Heel veel succes morgen, Evaatje! Hopen op een goede echo en een mooi beweeglijk kindje! Wel pas in de middag, dus dat wordt vast nog even nagelbijten haha.

Anoniemous, rond deze termijn is 'buikpijn' normaal heb ik begrepen. Dit omdat je baarmoeder begint te groeien. Altijd verstandig om het wel even bij de vk aan te geven.

Hier net even een berekening gemaakt voor de uitzet. Gebaseerd op deze uitzet denk ik, ruim aangehouden, €5000,- kwijt te zijn.
    De ideale babyuitzet - Zwanger zijn - 15 weken | Ouders van Nu

Wat is jullie ervaring hierin? (Dames die al moeder zijn.... :))

16. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    @teletubbie: ik heb de uitzetlijst net bekeken en wij hebben zelf al erg veel van wat erop staat maar zijn daar alles bij elkaar nog geen 1000 euro voor kwijt geweest. Denk dat we daar zelfs nog onder zitten. Nu moet ik er wel bijzetten dat wij tweedehands het bedje en de commode hebben kunnen overkopen en de maxi cosi maar de rest is wel nieuw. Ik heb nu dus ook een lekker grote XXl commode en ledikant van Bopita voor maar 150 euro dus dat scheelt een grote uitgave maar ik denk dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt.

Persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee om dingen tweedehands te kopen als het om badje en kruiken en dat soort dingen gaat. Flessen, kleertjes, beddengoed en dat soort dingen kopen we wel nieuw omdat ik dat schoner vindt maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

Ik denk in ieder geval dat je met 5000 euro er zeker wel moet komen.

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij waren ook minder kwijt, maar konden de hele inboedel van mijn schoonzus overnemen, dat scheelde behoorlijk.
    Hebben we het kamertje moeten behangen, schilderen, vloerbedekking moeten leggen... dus dat waren weer wat meer kosten.

Pff hier de misselijkheid echt spuugzat! BAH! en dan kan ik ook nog eens niet goed naar de wc... BLEGH

18. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    €5000 leek mij wat veel.. maar heb zelf even een lijst gemaakt.. en dan wel de "verbouwing" (verven, vloertje, behangetje, lampje, aankleding etc.) er bij gerekend en kwam toch wel op de €8500 !!! dat gaan we dus even anders doen.. moet zeggen dat ik ook veel gulle vriendinnen heb, hele gulle ouders.. en een schoonmoeder die je nooit ziet, maar graag met geld smijt.. dus misschien kom ik er nog goed vanaf haha

19. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Morgen dames!

Wat een hitte ik was compleet van de wereld! Wat kan ik daar slecht tegen. Mijn (6weken) vakantie is inmiddels begonnen.

Ik twijfel heel erg of ik de combinatietest wil gaan doen. Eerst was ik er zeker van dat we hebben gingen doen en mijn man wil hem juist niet laten doen. Nu begin ik te twijfelen of ik het wel wil.

Vrijdag hebben we de termijnecho(voor de 4de keer). Hopelijk klopt dat hartje nog steeds mooi en geeft de kleine weer een leuke show. Leuk hoor al die wekelijkse echo's maar ben er ook wel een beetje klaar mee, haha..

Verder niet echt nieuws. Misselijkheid neemt af, maar kokhals nog steeds wel.

20. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames! Heb er zin in!

In mijn beleving kost het echt niet zoveel hoor! Wij kregen ook heel veel tweedehands en daar hebben we ontzettend van genoten!

Deel Deze Pagina