Ah weer een goede echo, fijn! Wat betreft testen op ziektes: ik test alleen dat waar de vk standaard op test. Ben na heel wat lezen niet meer bang voor ziektes dus ga me niet overal op laten testen.
Ik hou me ook nog even afzijdig qua fb. Ga ook geen extra testen doen, is geen aanleiding voor. Heb zo'n bizarre dromen he door dat geklets over bv hier hahaha, Ik ben dan aan het bevallen 2 weken te vroeg van een meisje, en zodra ze aan de borst wil komt er niks meer uit want ze is 2 weken te vroeg dus m'n borsten willen nog niet. Dan begint het huilen en ik heb geen flesvoeding in huis dus paniek paniek! En dan ben ik weer wakker haha. Zo'n onzin waar je over droomt he. M'n vriend kwam gisteren aan dat hij misschien toch de combinatietest wil laten doen. Zodat mocht er wat mis zijn we er op voorbereid zijn. Ik weet het nog niet.. Gefeliciteerd met de goede echo!
Wij hebben gisteren ook informatie gehad over de combinatie-test. Op dit moment denken wij dat we het wel gaan doen. Onze overweging is dat we de zwangerschap niet willen afbreken wanneer het een kindje met down is, maar er dan wel op voorbereid willen zijn. We kunnen dan alvast informatie ophalen bij instanties en gezinnen met ervaring met down-kindjes. Over bv heb ik ook al een duidelijk idee. Ik wil er zeker mee gaan beginnen. maar ga me niet enorm druk maken wanneer het niet wil lukken.
Jeetje wat is er een boel gekletst! Zag erg verdrietig nieuws voorbij komen, veel sterkte! Ook goede echo's en intake, gefeliciteerd! PB aan Linnaea gestuurd voor Facebook Hier dinsdag de termijn echo gehad, alles was goed en was toen 10+2 en dus uitgerekend op 31 januari. Wil wel graag in deze groep blijven kletsen Gisteren de intake bij de vk gehad en was eigenlijk alleen ingevulde vragenlijst doornemen. Bloedprikken doen ze niet zelf dus daarvoor formulier meegekregen. Ga morgen als ik me ok voel naar priklocatie hier in de buurt Verder nog steeds erg beroerd, sinds dinsdag medicatie aangepast. Zit nu op 4x emesafene zetpil per dag, eens zien hoe dat gaat.
Haha, hebben wij hier weer. Gisteren kregen we een bezichtigings aanvraag omdat ons huis te koop staat, maar meneer reageerde niet. Dus zojuist nogmaals gebeld. Of hij direct langs mocht komen. Inmiddels is hij al geweest en denken ze er even over na. Als ze een bod gaan doen zouden ze er over een paar weken al in willen. Dat gaat lachen worden. Ben erg benieuwd. Hebben vaker van dat soort lui gehad en vervolgens hoor je er niks van weer, hihi..
Heel herkenbaar.. wij hebben ook veeeeeel van dit soort kijkers gehad.. sommige maakten het zelfs zó bond dat ze vroegen het te reserveren.. HAHA.. uh nee
hahaha, alsof je borsten ook meteen volstromen na de bevalling. Je kraamhulp staat straks enthousiast te juichen als er 3 druppels uit komen met kolven. Ga je nu een pak flesvoeding op je lijstje zetten? Ik droom wel heel bizar en levendig, maar t gaat eigenlijk zelden over de zwangerschap
Haha, ik denk dat ik mijn lach in ga trekken. Meneer belde me net en hij wil een bod uit brengen mits hij toestemming krijgt van het bestuur van onze VVE om het te verhuren. Tja en als hij dan een goed bod neer legt dan staan we op straat, oepsie!
We hebben een huisje op het oog gelukkig, maar moeten hem nog gaan bekijken. Dat willen we de eerste dag van de vakantie van mijn man gaan doen. Hij heeft al veel vrij moeten vragen voor de zwangerschappen en miskramen.
Zoo dat gaat ineens snel puk! Wel fijn denk ik toch als hij een goed bod doet? Ik zal t hier ook nog even delen; goede termijn-echo gehad vanmiddag, ben nu 10+2, 2-2 uitgerekend! Zooo fijn! Nu 10 weken wachten tot de volgende 😁
Zo Puk, dat zou dan snel gaan idd zeg! Zou wel fijn zijn als je huis verkocht is toch? Sab super mooie echo Hier nu ook 10 weken wachten op de volgende haha, duurt lang!
Oh, spannend Puk! Wanneer heeft je man vakantie? Mooie echo's vandaag! Wij hebben er ook weer één gehad + intake vk. Alles zag er prachtig uit, nog steeds geschat op 8.4 week - het was al flink aan het bewegen en het hartje klopte nog mooi en regelmatig. Over 2 weken mag ik weer, en dan over 4 weken ook weer - waarbij de termijn definitief wordt vastgesteld. Hebben het vanmiddag tegen onze opa en oma's verteld. Reageerden erg leuk. Beetje bij beetje wordt het steeds echter
Na een slapeloze nacht nog steeds niet echt bekomen van het feit dat we in verwachting zijn van een tweeling!!! Ene was 8w+2 en ander 8w+4, beide in een eigen vruchtzak en met een sterke hartslag!
Wow wat leuk!! Dat moet even schrikken zijn van harte! Neem de tijd om bij te komen van de schrik en daarna dubbel genieten
Ow wow, wat leuk. Van harte gefeliciteerd! Lijkt me erg leuk, maar ook zwaar qua zwangerschap... Hoe voel je je?
Wow! ik ben en blijf zwanger, ik moet het nu echt gaan geloven. Mijn uitgerekende datum is 31 januari en we hebben besloten om voorlopig geen echo's meer te doen. Heb er echt de zenuwen van. Nu pas 14 september weer een echo en in tussen tijd naar de verloskundige. Mijn man moet nog een week werken. Hebben nog geen bod gekregen.