Hier is iemand heel blij! een goede echo en het nieuws aan mijn vriendinnen kunnen vertellen!! als lokkertje hebben we afgesproken om de voorbereidingen van mijn (inmiddels uitgestelde) bruiloft te bespreken! GOUD WAARD deze reacties!
Whiiiii vandaag de 10 weken echo. Hij gaat ook proberen de exacte termijn vast te stellen zodat we goed zitten daarmee... Linnaea; ik hoor het ook niet altijd hoor, maar toch meestal al is het soms effe zoeken... 😉 het kriebelt zo om te weten wat we mogen verwachten en het duurt nog zo lang naar mijn gevoel eer we dat weten. Deze namiddag ga ik de stad in met een vriendin om kleren voor mijn jongens... Mss vind ik wel iets neutraals dat ik mooi vind.. Hehe. 😉
Wat leuk al die echo's dames! Wauw echte baby's al he! Tijd gaat best wel snel hoor! Ik heb morgen mijn termijnecho, de zenuwen slaan weer toe! Hoop zo dat ons kindje goed gegroeid is en alles goed gaat, moet er niet aan denken dat er iets mis is, zit al in zo'n achtbaan van emoties... HORMONEN!!! Jullie ook zo'n last van hormonen (demonen)?
Gaat helemaal goed komen!!! Ikzelf vind dat ik er nog geen last van heb.. mijn vriend daarintegen heeft geklaagd bij mijn vader.. hahahahhaha OEPS
Ja ik geef het ook eerlijk toe.. Ben een wandelende tijdbom. Niet dat ik agressief ofzo word maar ik kan om letterlijk alles huilen. Gisteren schop ik per ongeluk de voetbal tegen de hond aan (niet eens hard) nou ik huilen en de hond speelt vrolijk door haha. M'n vriend vind het alleen maar grappig waar ik natuurlijk weer boos om word Mooie echo's dames hopen dat we allemaal zo'n mooie krijgen
Hormonen? Wat zijn dat? Nee echt, hier ook vreselijk! Ik moet mezelf soms echt inhouden want anders krijg ik de neiging die arme kat een tik te verkopen als ze voor m'n voeten loopt... Kan zo weinig hebben nu, raak heel snel geïrriteerd. En inderdaad, overal om janken.
Hormonen... Mijn vriend heeft het er ook maar zwaar mee.. Arme schat hihi! Daarnaast verspreek ik me echt zoveel vaker. Zo vaag; kan soms niet eens meer uit me woorden komen of in een keer niet meer op een woord komen voor de meest simpele dingen 😀 Hier nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk mijn termijnecho! Kijk er zooooo naar uit maar vind het ook zo spannend. Als alles goed is mag iedereen het weten. Kan echt niet meer wachten hihi
Pumba, je hebt nog netjes gereageerd - ik weet niet hoe ik zou reageren, haha! Zou in ieder geval zwaar duidelijk maken dat ik het niet op prijs stel. Vind dat ronduit brutaal. Wat spannend, Mariposa! Veel plezier morgen! Ik lees dat veel het al vertellen / verteld hebben rond de 10 a 11 weken. Is het niet dat tot 12 weken de kans op een miskraam nog aanwezig is? Dat is tenminste wat ik lees op internet. Ik zou het ook dolgraag willen vertellen, maar de angst dat het nog misgaat - is toch groter. Volgende week donderdag echo met 10.4 Vervolgens na 2 weken nog een keer. Dan willen wij het pas de wereld ingooien.
Ik wilde het graag meteen na een goede echo bekend maken want dan weet ik tenminste zeker dat het op dat moment goed is. Over twee weken is dat weer zo onzeker... de eerstvolgende officiële echo is pas met 20 weken weer en mijn eerstvolgende afspraak bij de vk pas op 24 augustus. Dus vandaar nu bekendgemaakt. Vond ik het meest zekere moment.
Ik wilde het in eerste instantie ook pas bij 12 weken vertellen. Mijn schoonmoeder en ouders wisten het al wel eerder maar mijn ouders hebben in hun enthousiasme een mailtje naar de hele familie gestuurd toen ik het hun met 8 weken verteld heb. Vond het in eerste instantie niet zo fijn maar aangezien nu iedereen het toch al weet voor mijn gevoel, maak ik het morgen ook bekend op fb..
En na 12 weken heb je ook geen garanties hoor! Natuurlijk wordt de kans dat het mis gaat steeds kleiner, maar zekerheid heb je niet.
Wij hadden de vorige keer bijvoorbeeld een super nekplooimeting, maar 2 dagen later was het hartje gestopt...
Ik zeg het inderdaad ook met dezelfde rede als hierboven. Mis gaan kan het altijd en ik denk dan maar zo dat ik mijn verhaal ook kwijt wil als dat zo is. Heb te vaak meegemaakt dat het na de twaalf weken nog gewoon mis ging!
De echo was heel goed met een stevig hartslagje!! Helemaal goedgekeurd en de termijn blijft staan op zo goed als 10 weken... Nu is het pas op 12 augustus terug gaan! Lijkt zo ellendig lang... Haha. De nekplooi was in orde dus zorgeloos verder genieten. 😉
Wij wilden ook wachten tot 12 weken (heb echo met 11+4) maar volgende week een zeer intensieve week wat ik niet ga kunnen volhouden. Dus komend weekend tegen mijn grootouders en beste vrienden zeggen met vraag stil te houden.
Wat ben ik zenuwachtig! Om 9 uur termijnecho maar mijn maag draait alle kanten op. Mijn vriend kan helaas niet mee omdat die geen vrij kon krijgen maar gelukkig heeft mijn broer tijd. Moet er niet aan denken om alleen te moeten gaan!