ik ga het halverwege week 11 aan de wijde wereld bekend maken. Mij was verteld dat wanneer de termijn echo goed is, je echt wel adem mag halen. En de kans van zo'n 1-5% blijft tot de laatste dag van week 40. Ik kan gewoon niet meer wachten haha
Wij hebben het vandaag bekend gemaakt via Facebook. Idd ook omdat de termijnecho van gisteren helemaal goed was! 😉 Veel succes voor de termijnecho's vandaag! Geniet ervan. X
@ Bianca hoe waren de reacties ? Heb echt zo'n zin om het kenbaar te maken.. dan hoef je het niet meer te verbergen.. en smoesjes voor te verzinnen etc. pff.. lijkt me heel relaxed haha
Ook hier opgelucht adem halen! Onze kleine mini is flink gegroeid en kon niet stil liggen dus ze heeft flink moeite moeten doen om te kunnen meten. Hartje gezien en gehoord (en opgenomen dus kan nog heel vaak luisteren)
Oh meiden ik ben heel jaloers haha ik moet nog tot 6 augustus wachten voor termijn echo!! Ben dan al 13 weken.. Dat duurt nog super lang! Tot die tijd vertellen we het nog niet openbaar. Hebben jullie allemaal leuke reacties gehad?
Ze zeggen dat wanneer je zwanger bent je weerstand lager is dan normaal. Nou, dat is te merken. Dit is al de derde dag van verkoudheid inclusief zulke erge keelpijn dat ik van water drinken al verkramp van de pijn. Hoop echt dat het morgen een keer minder gaat worden want ik ben het na drie dagen spuugzat met die keel. Verkouden tot daaraan toe, maar altijd als ik verkouden word is mijn keel de sjaak en raakt ontstoken. Zo, even klagen
Ik kom ook even klagen hoor. Word echt gek, heb van de misselijkheid nauwelijks last van behalve 's avonds. Ik ben echt niet te genieten weet niet hoe ik moet liggen in bed om het te laten zakken. Lust geen cola meer wat voorheen nog wel eens hielp. Ga nog maar een rondje door het huis sloffen. Ben wel blij dat iedereen zo'n goede echo heeft. Dat stelt me toch wel een beetje gerust haha. Slaap lekker dames!
Wat rot zeg Denise, uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen? Ik belde net de huisarts voor die keelpijn. Maar nee, hoefde volgens de assistente niet te komen. Tuurlijk niet, al voor de vierde dag op rij amper kunnen drinken, eten is al helemaal hopeloos, koorts erbij, maar is allemaal heel normaal. Soms snap ik niets van huisartsassistentes, als iemand al vier dagen niet kan eten en drinken mag diegene toch wel eens langskomen? Maar goed, even doorgezeurd en ik mag uiteindelijk toch komen vandaag. Huisarts kan inderdaad de keelpijn niet wegtoveren, maar ze kan op z'n minst beoordelen of het een ontsteking is, of antibiotica nodig is, misschien is er een pijnstiller mogelijk die beter werkt dan paracetamol (want die werkt helemaal niks). Zodat ik in ieder geval kan drinken. Het wordt warm vandaag, lijkt me belangrijk dat ik op z'n minst water door m'n keel kan krijgen...
Pfff wat een ellende voor jullie dames. Ik merk inderdaad dat de misselijkheid in de nacht op de een of andere manier nog erger word. Gewoon zo jammer dat een zwangerschap meestal dit soort ellende met zich meebrengt. Laten we hopen dat ook bij ons de grens bij 12 weken ligt en we ons daarna stukken beter gaan voelen!
ik moet zeggen dat ik echt niets te klagen heb. alleen moe.. maar als je op tijd naar bed gaat.. komt dat goed.. en ik denk dat ik dan niet mag klagen toch ?
Hier ook geen misselijkheid deze keer maar weet wel nog goed hoe enorm vervelend het is van bij mij jongens... Veel goeie moed meiden!! Ik ben ook alleen maar erg moe en soms tril ik door suikertekort... Heel gek. Hier is mijn verlof net gestart!!! Woehoeeeeee... 🎉 haha
Wat fijn, CSI! Hier ook misselijker dan voorheen. 's Ochtends uit bed is het eerste wat ik doe braken. En dan vaak alleen maar gal - heel naar. Gedurende de dag gaat het wel goed als ik me rustig hou, bij teveel inspanning word ik misselijk. 's Avonds slaat de misselijkheid vaak weer toe. Slaap er slecht door. Maar, alles voor een goed doel! Volgende week donderdag eerste termijnecho. Spannend. Zou dan 10 week en 4 dagen zijn.
Fijn die mooie echo's de afgelopen dagen, hier ook een hele mooie termijnecho achter de rug. Half uur lang mogen kijken, hij/zij liet zich niet opmeten, draaide zelfs met tijden recht naar het echoapparaat dus ik zei tegen de vk ziet daar hij/zij kijkt je recht aan en het lijkt wel of het je nu al uitlacht verloskundige moest er ook echt om lachen.
Zoo, het is hier stilletjes! Pumbaa, fijn van de goeie echo. Wij hebben gisteren ook een prima echo gehad. Nu begint het toch wel echt door te dringen dat er echt een kindje aankomt!
Het is hier idd stil! Zelf druk geweest met werken en Ag zo weer tot 9 uur gaan werken. Ook hier steeds meer besef dat er in een kindje in mijn buik zit. Heel raar eigenlijk nog hihi.
Raar he dat het besef nu eigenlijk pas echt komt. Ik zei gister tegen de vk eigenlijk is het zo vreemd want je probeert alles wat er in je lijf komt en leeft eruit te krijgen met antibiotica en noem het maar op en dit accepteert je lichaam zonder problemen. Blijft een ontzettend bijzonder iets!
Gefeliciteerd met de goede echo's! Ik nog een paar dagen wachten heb er zo'n zin in! Linnaea ja uurtje daarna in slaap gevallen gelukkig Hoe is het met de keelpijn? Dokter nog iets gegeven ervoor? Ik besef het ook nog niet helemaal dat er een kindje in me groeit. Helaas denken mijn ouders en vriend dat ik nu van suiker gemaakt ben sinds ik zwanger ben dus mag geen zware dingen dragen enz moet er stiekem wel om lachen