1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Fotootje 3;

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,7 KB
      Weergaven:
      2
  2. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Wat leuk! Weer even genieten van jullie kleintje... Hier nog 3 weken tot geslachtsbepaling.... Aftellen dus!

3. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Wij hebben een wiegje gekocht via Mp.
    Voor 25 euro dus heel blij mee..
    Vind het heel ideaal voor de eerste weken/maanden met de borstvoeding en dus nachtvoedingen.

Ik heb een draagdoek van bykay gehad. Heel mooi en fijn alleen vond ik het knopen echt heel lastig waardoor ik toen sneller de kinderwagen pakte.
    Maar wil er nu wel weer eentje aanschaffen, een vergelijkbare maar iets makkelijker te knopen.

Even klagen, heb de afgelopen weken echt zo vaak en erge hoofdpijn.
    Heb nu een afspraak gemaakt bij een chiropractor gemaakt maar kan daar volgende week pas terecht. Als ik morgen vroeg nog zo'n pijn heb dan toch maar naar de huisarts gaan.

4. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ach we zien wel hoe hij reageert als hij terug is van vakantie. Kan me er niet erg druk om maken..
    Gisteren is me voor het eerst gevraagd of ik zwanger was door een klant nota bene. Dus het begint goed zichtbaar te worden haha stiekem wel heel blij om:D

@bianca mooie foto's! Vind je het niet lang duren tot de volgende echo? Ik tel de dagen af haha

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Goh, binnen 14 dagen hebben we de geslachtsbepaling en in de namiddag bij de gyn voor echo en bloedonderzoek! Dus dat valt goed mee denk ik zo! Ben helemaal verliefd op ons kleintje... Zeker nu we het geslacht voor 85% zeker weten is het toch terug een stapje echter. Maar met kopen wachten we tot de geslachtsbepaling. 😁 ben enorm blij en gelukkig. Vandaag de wandelwagen van de zolder gehaald... Dat wordt een nieuwe vrees ik aangezien er een gaatje inzit en hij wat verschenen is door de zon... Maar echt erg vind ik dat natuurlijk niet! Haha... 😉 de namen staan vast dus nu wordt het genieten... ❤️❤️

6. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heeft iemand van jullie ook enorm last van je liezen en onderbuik/rug? Vooral als ik loop. Vandaag geen pauze kunnen pakken omdat ik alleen in de winkel stond. Loop naar station toe en krijg me onderweg toch last van steken.. schrok er behoorlijk van. Zal niks ernstigs zijn toch?

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Dat heb ik ook heel erg Denise. Ik voel het vooral met bukken, tillen en traplopen. Vrees dat het mijn bekken is...

8. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Jep, hier ook!! Is doordat de buik groeit dat je 'bandenpijn' krijgt. De spieren en je huid rekken uit wat een stekend gevoel kan geven. Is heel erg normaal vanaf deze termijn. Het wilt maar zeggen dat je lichaam aan het veranderen is en alles goed aan het groeien is!! 😉 geen zorgen...

9. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat leuk! En wil je dit met ons delen?☺

Lineae bedankt voor de uitleg het gaat om een half jaar ongeveer dus ik ga maar voor de geweven doek dan onwijs bedankt!

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Haha... Benieuwd dan, CSI? 😁 hoh, ja hoor. Tenslotte houden we het geen geheim! We zagen tussen de beentjes iets duidelijk omhoog steken dat wat oplichtte... We zeiden voor dat de gyn iets zei dat het terug een jongen was en de gyn zei dat het wel wat groot was om van een melsje te zijn!! 😁😉 Kan nog steeds veranderen maar de kans is groot dat het hier een derde jongetje wordt! 😁 het maakte ons werkelijk niets uit dus we zijn in de wolken voorzichtig! Hehe... De naam is gekozen en we spreken soms al eens met de naam. Maar als blijkt dat het een meisje toch is dan is dat ook geen enkel probleem! Dan gebruiken we de meisjesnaam en zijn we nog steeds even gelukkig!! Haha... Wat een zalig gevoel toch... 😉

11. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Jongens zijn echt geweldig!!! 😀
    Vanochtend naar de vk, hartje proberen te luisteren. Vind het erg spannend en sliep er onrustig van...
    Voor woensdag een afspraak voor een geslachtsbepaling gemaakt! Het is een verrassing voor mijn mans verjaardag. Hij verwacht dit totaal niet, want ik wil het eigenlijk helemaal niet weten ☺️
    Vandaag lekker met een vriendin de sauna in (bakken in de tuin denk ik) en daarna een hotelletje. Zin in!!!!

12. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    De gyn vroeg ook of de niet liever een meisje hadden gehad... We zeiden allebei samen in koor dat het ons echt niets uitmaakte. Onze zoontjes zijn super leuk dus nog eentje erbij kan het alleen maar leuker maken!! Als de volgende keer toch nog zou blijken dat het een meisje is ja dan is is dat ook goed! Het maakt ons echt helemaal niets uit. Haha... Leuk toch zo!!! Ben al helemaal verliefd op dat kleintje wat het ook is. 😉 ga jij vertellen wat het is hier? En de naam ook of houden we dat geheim? Hehe... 😁

Oew jij vandaag hartje horen!! Spannend elke keer, he! Ik kan het thuis horen dus als ik even geruststelling wel... Heel handig! Je man zal verschieten!! Geniet ervan enneuh... Hou je mij op de hoogte? 😁😁

13. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Zo hier ben ik ook weer even, zit meer op onze facebook pagina, is veel makkelijker. Ik heb gisteren een goede controle gehad bij de vk! Alle bloeduitslagen mooi, bloeddruk mooi ennnn voor het eerst het hartje gehoord! Helemaal in de wolken. Ben heel erg op zoek naar bevestiging of het wel allemaal goed gaat hier van binnen. Kwaaltjes zijn afgenomen. En je leest die verhalen... Nu weer helemaal gerust gesteld.
    Ik las bij iemand over hoofdpijn; hoort er helaas bij (progesteron). Ik heb er ook meer last van de laatste 2 weken, is sowieso een gevoelig punt bij mij. Je kunt veilig paracetamol nemen he? Helpt bij mij heel goed. Het is wel even belangrijk dat je je bloeddruk laat controleren!

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, nog een potentiële doekverslaafde erbij!! Kijk op facebook maar eens bij Draagpraat en Draagdoekenmarkt voor inspiratie. Je kan ervoor kiezen om een tweedehands doek te kopen, die zijn vaak al wat zachter. Mijn eerste was een ByKay denim maar dat duurde heel lang voordat hij lekker zacht was en makkelijk knoopte.

Ik heb gisteren mijn bloedresultaten gekregen en mijn hb is alweer aan de lage kant. Nog niet te laag maar omdat ik al een groot risico heb op bloedingen zal ik wel actie moeten ondernemen om te zorgen dat het niet verder daalt.

15. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL

Geweldig! Super leuk!

Weet niet meer wie t zei maar bedankt voor de tips vd doeken ik ga eens kijken☺

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier al 2 controles bij de verloskundige gehad, omdat ik teveel
    spanning had. Erg attent van hun. Ook bloedonderzoek gehad,
    hier kwam uit dat ik resus negatief heb. Met 13 weken moet ik
    dan opnieuw bloed prikken.

We hebben ook al wat keuzes gemaakt. Zo gaan we voor de
    Joolz day kinderwagen en de trip trap stoel voor aan tafel.
    Moet nu eens op zoek naar een lijst voor wat we verder allemaal
    nodig zijn.

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohoh, ik heb weer mazzel (not).
    Twee attente collega's zijn gaan terugrekenen wanneer ik dan zwanger zou zijn geworden en ja, ik had mijn ei de dag voor we een team weekend in de ardennen hadden. Dus nu komen de grapjes natuurlijk ;)

18. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahahaha ik moet hier wel om lachen:p

19. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even snel hoor, morgen uitgebreider. Hartje klopte als een trein! Ik is blij :)
    En ik heb een hele lage bloeddruk, maar dat was bij de jongens ook zo dus dat is niks nieuws...
    Fijne avond!

20. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Haha hier hetzelfde verhaal, collega's zijn gaan terugrekenen en begin 2e helft van mijn cyclus ben ik met collega's (en zonder ml) naar Spanje op reis gegaan voor 4 dagen (dus het was erop of eronder of er genoeg voorraad aanwezig was ;)), en nu allemaal grapjes wie er nu echt de vader is ^^

Deel Deze Pagina