Hier proberen ze ook uit te vogelen wanneer het precies is gebeurt. Maar aangezien mijn cyclus enorm onregelmatig is komen ze er niet uit haha. Pff ben echt een heks deze week. Ik vind het zo enorm zielig voor m'n vriend hij is echt de dupe van alles. Vind hem ook ineens heel stom. Gelukkig is dat de sinds gisteren weer wat minder maar weet zeker dat als ik ooit over een tweede begin hij zichzelf wel even bedenkt haha. Jullie daar ook last van? Schaam me er een beetje voor..
Ik heb gelukkig geen vriend om een heks tegen de zijn. Maar hier is mijn kat de sjaak... Ik kan echt zo weinig van haar hebben ineens.
Ik heb het ook Denise, kan me ook vreselijk aan hem irriteren hhaha oeps... hij snurkt of ademt te hard als ik wakker in bed lig en gisteren had ie de chips opgegeten waar ik juist zo een trek in had. Dan ben ik ook echt even een heks 🙈
Ook hier heeft mijn vriend het soms erg zwaar te verduren 😉 boos worden om de stomste dingen Vanmorgen is die super lief geweest. Heeft als verrassing de kinderwagen die we graag wilde, bij van asten gekocht zonder dat ik het wist. Helemaal uitgestald in de woonkamer toen ik beneden kwam. Heel erg blij mee! Inclusief voetenzak, parasol, verzorgingstas, maxi cosi adapters en wandelwageninzet! Weer iets wat we af kunnen strepen. We hoeven dus eigenlijk alleen nog maar kleertjes en luiers en dat soort dingen. Genoeg tijd dus om allemaal leuke kleertjes te kopen straks en om het kamertje op ge knappen 👍
Oh jeetje ik dacht dat ik de enige was! Ik wordt hier af en toe satan genoemd! Haha!!! Mijn vriend mág soms niet ademen haha!!! Grappig dat jullie dat ook hebben. We hebben wel steeds enorme goedmaak seks, dan heb ik weer spijt dat ik zo gedaan heb. Alles schijnt meer doorbloed te zijn enzo waardoor je meer geniet van seks, dat is bij mij inderdaad het geval! Dat compenseert ook weer een beetje voor die arme jongen haha!!! Leuk die kinderwagen en wat ERRUG lief van je vriend dat hij dat zo gedaan heeft?!
Ja die hormonen toch hier ook best veel last van 'stemmingswisselingen' om het mooi uit te drukken, en ml mag het dan ontgelden... Oeps...
Wij gaan voor de Joolz kinderwagen. Mijn man interesseert het weinig wel gedrag is vertoon, als het hem niet aan staat dan zegt hij er wat van, haha.. Morgen al 15 weken!
Mijn humeur is ook wat wisselvallig al valt het goed mee... 😁 voor mijn man is het ook de derde keer dus hij weet al hoe ik kan zijn!! Haha... Al leeft hij deze keer enorm mee!! We hebben een hele goeie vriend die drukker is en die had al eens boeken mee van geboortekaartjes! Zagen we direct ons volledig gedacht staan!! Haha... Als het een jongetje blijft zal het die worden.... Makkelijk zo. 😉 we krijgen ze kado van doe vriend wat echt super is!! Leuk als de mensen rondom je zo meeleven, he!
Wij gaan ook voor de Joolz! Krijg hem van mijn moeder, zo lief. Vind het een hele mooie wagen en vooral: hij loopt echt heer-lijk! Onze zolder is bijna klaar, er moet gestukadoord worden en geschilderd, daarna vloertje en dan is het laar, verhuizen wij naar zolder en kan ik aan de babykamer beginnen! Wanneer beginnen jullie met het kamertje? Of zijn er al dames die het al klaar hebben hihi..
Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers dat jullie nog zo veel dingetjes kunnen uitzoeken en kopen. Bij ons is er echt helemaal niks te doen aan baby-dingen, goedkoop is het wel maar eigenlijk helemaal niet leuk. Ach, we kunnen ons uitleven op de klusjes in huis die nog overgebleven zijn, plinten, trap verven enzo.
Mijn slaapkamer wordt de babykamer Gewoon 2 in 1. De commode staat er al. Kast niet nodig want ik heb veel kastruimte in de commode waar ik denk ik alles wel in kwijt ga kunnen. Tja, wat moet er nog meer in de babykamer? Alleen het bedje, maar dat komt pas op het laatste moment anders staat het in de weg. Ik wil verder wel wat leuke details op de muur. Dus een muursticker met een boom, uiltjes of vogels o.i.d. boven het bedje en de naam als muursticker boven de commode, of andersom. En ik heb een leuk schilderijtje met boerderijdieren maar die is best zwaar dus ik denk niet dat ik die boven het bedje of de commode durf te hangen. Hij zal maar naar beneden komen vallen... Verder leef ik me maar uit op kleertjes en andere kleine benodigdheden verzamelen. Verder heb ik niet zoveel nodig denk ik...
Week 44 word alles geleverd dus aangezien we nog druk aan het verhuizen zijn komt dat heel goed uit. Kinderkamer moet nog geverft worden en een andere vloer in dus nog genoeg te doen. Heb het nu wel gehad al met alles omhuizen bah wat vreselijk. Ben doodmoe en super snel last van m'n rug. En tot de 19e geen internet of tv 😵 Zo genoeg geklaagd haha ik ga weer verder! Fijne zondag dames.
(In september komen de mamamazzeldagen er bij Prenatal ook weer aan. Zeker de moeite waard om in de gaten te houden!)
Toen ik de vorige keer zwanger bleek van een derde jongetje waren wij ook heel blij! Het idee van nog zo'n musketier erbij is geweldig. Lijkt me heerlijk, drie jongens bij elkaar. En dat ik dan de enige vrouw in huis ben is ook wel heel bijzonder. Heb jij dat ook? Aangezien mijn schoonouders nu 4 kleinzoons hebben, puilen de bakken met kleren helemaal uit met jongenskleren. Dat zou nog wat worden bij een meisje. Dan hebben we ineens niks meer... Ik heb absoluut geen voorkeur. Toch denk ik dat dit wel eens een meisje zou kunnen zijn. Dat gevoel is heel sterk. Ook voor het eerst meisjesnamen aan het bedenken. Dat zal eerder gewoon niet in mijn repetoire. Ik heb mijn schoonouders ook uitgenodigd voor de geslachtsbepaling, dus we gaan lekker met zn viertjes. Ze vinden het geweldig! Mijn man weet nog van niks, maar dit verwacht hij echt niet! Ik laat het verder ook aan hem over of we het bekend gaan maken, dus dat horen jullie nog. De naam blijft sowieso geheim. Ik voel me helemaal niet onzeker meer sinds ik het hartje heb gehoord. Ik heb ons kindje inmiddels ook weer een aantal keren gevoeld. Vorige week was gewoon een rotweek, maar nu ben ik daar voorbij! Week 15 is om en ik ben verder dan ik was met Luuk* Ik geniet volop!
Thuis zijn we druk bezig met klussen. We hebben een nokverhoging laten doen op het huis en hebben in inmiddels de boel zo goed als afgewerkt. We slapen er nu ook. Heerlijke kamer is het geworden! Vandaag als het lukt het kleine kamertje leegruimen. Dat wordt dat de babykamer. We hebben nog een mooi wiegje en commode (ikeakastje ) Verder komt er bij ons bed een cosleeper, zodat ik makkelijk kan voeden. Ik slaap ook slecht met een kind naast me, maar heb inmiddels ontdekt dat oordopjes helpen. Dan hoor ik toch genoeg, maar zit ik niet bij ieder geluidje rechtop. Op de kamer van onze oudste staat een stapelbed zodat mijn man daar eventueel zijn rust kan pakken als de baby veel huilt 's nachts. Bij de eerste twee deden we alles grotendeels samen, maar dan waren we beiden flink kapot. Nu is het idee dat ik de baby doe en mijn man de andere jongens. De opvang loopt wat mij betreft mooi door tijdens mijn verlof zodat ik overdag veel rust heb. We zullen zien hoe het in de praktijk gaat. Hebben jullie daar al ideeën over?
Wij zijn nog niet bezig met het kamertje, komt ook omdat we nog geen woning hebben gekocht, wel eentje op het oog. Na de bevalling wil mijn man 2 of 3 weken vrij nemen, van spaar uren die hij heeft. Voordeel is dat het dan wat rustiger is bij hun omdat er dan weinig asfalt is. En omdat we na alle miskramen besloten hebben het te houden bij 1 kindje, wil hij het vanaf het begin meemaken. Daarna zal ik de zorg op mij nemen. Hoop dat ik dan aardig hersteld ben.
Ja, idd ik heb dat gevoel ook! Ik ben dan de enige vrouw thuis met al mijn mannetjes rond mij... Het lijkt me zo fantastisch!! Maar tegelijk zou ik het echt niet erg vinden moesten ze op de 3D nu toch plots zien dat het een meisje is! Ik lig er echt niet wakker van. Ik wil gewoon graag weten wat we krijgen zodat ik kan beginnen shoppen! Haha... 😉 ergens hoop ik dat het gewoon een jongetje blijft want ik ben reeds gewend aan het idee van ons 3 musketiers! Haha.. Hij heeft zijn naam enzo al... Nog een dikke week wachten! Hier staat de babykamer bijna leeg. Onze jongens hebben hun kamer mogen herinrichten en hebben een stapelbed gekregen zodat ze hun speel en slaapkamer samen hebben nu! De kamer in orde zetten doen de meter en de Peter! Lekker handig toch... 😁 buiten dat is alles klaar! Gewoon genieten hier dus!