1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Wat leuk Jaloow! Lijkt me zij bijzonder om het gewoon te weten :) Ik moet nog 6 daagjes wachten!

2. Jaloow

Jaloow Lid

8 jun 2015
    15
    0
    0
    Terneuzen
    6 Daagjes is op zich ook al snel maar als je zo nieuwsgierig bent is iedere dag weer een teveel :) we gaan as zaterdag 2 weken op vakantie dus wel extra leuk het ervoor nog te weten dus speciaal naar Roosendaal gereden daar doen ze vanaf 13 weken al geslachtsbepaling en hier pas vanaf 16 weken dus had ik het pas in september anders kunnen weten en dat vond ik te lang hihi ik vind het super om te weten, ben benieuwd hoeveel jongens hier worden verwacht, onze nu jongste zoon is ook in februari geboren en ons neefje afgelopen februari, mijn grotere neef ook februari dus voor mijn idee is het echt een maand met veel jongens :) (zal vast onzin zijn natuurlijk).

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik las tot nu toe juist een heleboel meisjes begin 2016. Dat soort dingen vielen me altijd op toen ik nog de post bezorgde. De ene keer had je een hele periode dat er overal alleen maar blauwe slingers hingen, en dan hingen er ineens maandenlang overal alleen maar roze slingers. Geen idee waarom de natuur dat doet, maar wel grappig. Tot nu toe lijken het opvallend meer meisjes zo tussen december 2015 en eind januari 2015. Van februari weten nog maar weinig mensen het natuurlijk.

Overigens denk ik zelf al weken dat ik een jongen krijg. Maar nu de laatste paar dagen zit constant de meisjesnaam in mijn hoofd en merk ik dat ik onbewust die jongensnaam laat liggen en de meisjesnaam ineens belangrijker vind. Geen idee of dat wat zegt ;) Haha, ik wacht al 5 weken op die geslachtsbepaling, had hem al heel vroeg ingepland, dus die 6 dagen die ik nu nog moet wachten is niets natuurlijk. Maar ik vind het zo spannend!

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Proficiat Jaloow!! Zalig, een ventje! Geniet ervan... Ik mag volgende week woensdag naar de 3D gaan voor geslachtsbepaling. Spannend!
    Ik heb vandaag een bloeddrukval gemaakt en ben dan ook echt gevallen. Moest voor de zekerheid bij de gyn gaan... Ons kleintje was gelukkig ik orde en bewoog enorm veel! Maar euhm... Waar we vorige week duidelijk iets zagen omhoogsteken zagen we nu helemaal niets meer!! 😳 de gyn stond ook versteld maar had nooit een garantie gegeven... Hehe. Het kan dus alsnog een meisje zijn dus! Spannend... Maar het bewoog enorm en schopte in het rond. Zo mega lief!! 😁😍 nu vol spanning richting volgende week woensdag...

5. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ik twijfel zo hard of ik het nu wel of niet wil weten. De wintercollectie moet je natuurlijk nu kopen, ik vind tot nu toe bar weinig neutraal spul. ALs we het pas bij de geboorte weten dan is de zomercollectie volop in de winkels en wordt het weer moeilijk om wat te vinden voor de winter...

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Aaaah mijn droomdraagdoekje is binnen en hij is zo mooi, en zo zacht, en zo...mooi! Ik ga hem eerst neerleggen en er de hele avond naar kijken en aan voelen, haha! Oooh ik ben gewoon verliefd, ik wil NU dat het februari is en ik een kindje heb om erin te dragen. Aaaah!

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Linnaea; je kan zo genieten van zulke kleine dingetjes he!! Geniet ervan hoor meisje!!

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Nouja, het is maar wat je een klein dingetje noemt, haha! Deze doek heeft meer gekost dan mijn kinderwagen :)

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Wauw... Nou ja! Maar je kan je niet voorstellen dat zoiets zoveel met je kan doen toch? Dat bedoel ik met zoiets 'klein'... Maar wel lekker duur zeg. Ach ja, waarom niet? Het is een dure aankoop maar zolang je er geniet van hebt haal je dat eruit he! 😉 zalig genieten meis.

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Hihi. Ben er ook vooral blij mee dat ik hem heb omdat hij niet meer gemaakt wordt en ik eigenlijk de hoop had opgegeven hem ooit nog te vinden. En ik wilde hem zo graag! Dus dat ik hem nu toch heb weten te bemachtigen... Ja dat is super :D

11. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Leuk om te weten wat t is. Gaat t weer wat meer leven hè? Ik wacht gewoon de seo af. Heb m weer bij dezelfde als de 12 weken echo, das wel leuk want die was vrij zeker dat t een jongen is. Ik vind t ook wel leuk om nog even te wachten, al dat gespeculeer. En merk dat ik nu bij de 2e t allemaal toch wel snel vind gaan. Dus die paar weken zijn zo om.

12. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou vandaag m'n baas gesproken. Kwam nog geen felicitatie vanaf. Maar heel blij dat ik het achter de rug heb.;)

Fijn dat je het dan nog hebt kunnen bemachtigen Linnaea!
    Leuk een jongetje Jaloow! Super dat ze dat op zo'n termijn al kunnen zien he.

Denk zelf ook jongetje, m'n vriend is er heilig van overtuigd dat het een meisje word. Dus ben heel benieuwd

13. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, kippenvel.... Bedankt voor het delen van je verhaal, ben heel blij voor je dat je weer zwanger bent en hoop dat je lekker geniet, dat hebben jullie nu wel verdiend. X!

14. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Gisterenavond lagen mijn man en ik in de zetel toen ik een druk voelde in mijn buik... Toen ik keek zag ik een dikke 'bobbel' zitten... Ik heb er mijn hand opgelegd en het begon nog meer te duwen en te bewegen!! Ons kleintje kwam blijkbaar eens kroelen tegen ons hand. Mijn man heeft het ook goed gevoeld. Zo gek en zoooo zalig tegelijk dat er al een soort contact kan gemaakt worden met dat kleintje... Mijn man vond het echt super leuk!! Voor hem maakt dat het tastbaarder... Oooooh jonges toch, wat wordt ik een melig ding als ik zwanger ben! Hahaha... 😁

15. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meen je niet?! Wat leuk! Oh dat wil ik ook zo graag.... Ik voel soms wel iets, en dan denk ik: was dit het? En dan is het alweer weg dus weet ik het niet haha... Maar hier kan je niet onderuit... Super leuk gefeliciteerd!

16. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ja soms is het twijfel he. Heb ik ook maar nu sinds 2 dagen komt het kleintje echt zo duwen en dan zie je een bobbel zitten! Heb er zelfs een foto van dat je mijn buik de ene kant dik ziet staan en de andere niet... Ik plaats hem er effe bij!
    Echt schopjes enzo voel ik nog niet maar wel aanrakingen precies en dan dat het duwt... 😁 we zijn dus totaal verliefd!! 😍😍

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      6
  17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh, zo vroeg al?? Ik voel nog helemaal niets, geen plopje, niks :(

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Snel inderdaad zeg! Ik kan niet wachten tot ik ook wat ga voelen! Soms als ik 's avonds in bed lig probeer ik me erop te concentreren, in de hoop dat ik wat voel. Maar ja, ik heb geen idee wat ik moet voelen. Dus tot nu toe niets.

19. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bij een derde voel je alles al wat sneller ook, he. Maar zo vroeg waren mijn andere 2 ook niet... Je ziet het duidelijk op de foto ook, he... Dat komt wel hoor. Echt schopjes voel ik ook totaal niet, he... Enkel duwen!

20. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden mag ik hier ook mee kletsen? ik wist niet dat dit topic er ook was.
    Ben zelf 7-2 uitgerekend en zwanger van derde kindje heb al 2 jongen uit een eerdere relatie van 5 en 8 jaar.
    Vanavond weten we of zij een broertje of zusje krijgen, ben super zenuwachtig!!
    Zwangerschap verloopt verder wel okay, wel erg misselijke en weinig eetlust, en die moeheid die gaat ook maar niet over, maar goed als het beetje meezit moet dat nu wel een beetje gaan veranderen ;)..

Ik lees dat jullie bij sommige al wat voelen, ik had het idee zelf ook, geen schopjes enzo maar wel plopjes wat anders dan mijn darmen voelen, had dit bij de vk gevraagd maar die zei dat het niet kon...maar goed ik weet toch echt wel wat ik voel, dus ik geniet er gewoon maar lekker van ;)...

Deel Deze Pagina