om die reden wilde ik het wel graag weten. Vind zelf ECHTE jongens of ECHTE meisjes kleding veeeeeel leuker dan unisex.. dus persoonlijk zou ik unisexkleertjes zonde van mijn geld vinden (op een paar pakjes etc. als uitzondering natuurlijk..) Daarnaast ben ik ook een type die een blauwe of roze kamer wil.. met diezelfde accesoires.. en vooral wennen aan het feit dat er straks een man extra in huis komt!! zo leuk om te fantaseren hoe het er uit ziet.. wat hij allemaal met zijn vader gaat doen.. en sinds ik het weet voel ik me ook veel meer mama dan daarvoor.. maargoed dat zijn allemaal gevoelens
Het stomme is dat ik heel veel kleertjes van mijn zoontje ook gewoon bij een meisje zou aantrekken. Verder heeft mijn zus beide en heel veel heel mooie designerkleertjes, dus die mag ik gebruiken. Dus eigenlijk gaat het ook puur om aan mijn behoefte aan shoppen te voldoen! Ik heb een pragtich jade groen dekentje gekocht, dat wordt de accentkleur in de baby-hoek (we hebben geen aparte babykamer). Dus het enige wat nog niet opgelost is is de naam en het geboortekaartje maar goed, dat is te overzien natuurlijk!
Ja inderdaad. En een kaartje kan hetzelfde worden, met een klein jongens/meisjes accent. Dan maak je het ook niet zo moeilijk voor jezelf!
Leuk filmpje! En fijn om t te weten hè meiden? Lekker shoppen. Ik moet nog een maandje wachten, maar das ook wel leuk. Vrijwel iedereen is stellig dat t een meisje is,maar de echoscopist dacht een jongen, dus ik weet het nu niet meer.
Dag lieve mensen! Wat leuk om te lezen van alle pretecho's! Gefeliciteerd met alle meiden en jongens in de buik! Wij hoeven het niet te weten. Vind het wel geinig om het te weten als de baby er net uit is! Misschien een gekke vraag; zijn jullie al aangekomen? Ik ben nu ruim 16 weken zwanger (maandag 17 weken). Ik ben 0,5 kilo aangekomen vanaf startgewicht (wel een BMI van 27). Was gewoon nieuwsgierig.
Hier 0.6 aangekomen en bmi van 20. Vind dat m'n buik wel snel groeit dus ben benieuwd hoe snel dat gaat en waar het eindigt.. Krijg ook al jeuk op m'n buik en borsten dus smeer maar een keertje extra vanaf nu haha.
Ik weet mijn BMI helemaal niet, haha. Maar bij de eerste.controle met 8 weken bleek ik al 2 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap... maandag weer naar de vk, ben heel benieuwd.
Ook hier een boy in aantocht! Ze gaf 99 procent zekerheid en t was echt niet te missen haha. Ook gelijk 2 pakjes gescoord. Gewicht: 1kg afgevallen. BMI geen idee haha
En eigenlijk zei ze 100 procent maar omdat t inwendig anders kan zijn in zeer zeldzame gevallen mag dat niet haha vandaar 99 maar goed eigenlijk dus 100
Wij weten sinds woensdag dat we een dochter krijgen!! Helemaal blij!! Dus heerlijk shoppen voor roze ipv blauw dit keer 😍 Hier ook een halve kilo aangekomen tot toe. Vind wel grappig dat er s'ochtends vaak wordt gezegd dat ze nog niks zien en na avondeten hoor ik vaak 'oooh das al duidelijk he?!' Hahaha
Wow Leuk, best veel met een pretecho. Leuk meiden! Ik heb s avonds ook echt een buik, maar nog niet aangekomen. Maar gelukkig ook niets eraf... Was wel anders bij m'n eerste. Bmi is 19
wat leuk dat er al zo veel van jullie weten wat het wordt! wij helaas nog niet en ben echt zoooo nieuwsgierig, bij mijn zoontje werd het vanaf dat moment veel echter... nog ruim 2 weekjes wachten, dan weten wij het ook... aangekomen ben ik al veel... geloof ruim 4 kg... bmi geen idee... zit altijd binnen de gezonde grenzen zeg maar... denk dat er hier ook wel wat vakantiekilo's bij zitten... maar het zit toch echt vooral in mijn buik en borsten... die zijn al flink gegroeid...
Ik al 2 kilo aangekomen zag ik net, maar was in t eerste trimester een kilo afgevallen. BMI van 23 volgens mij. En sinds gisteren echt een dikke buik, niet meer alleen 's avonds.
Ow ik ben echt de topper met aankomen hier zie ik wel hier vanaf het echte begin al zeven kilo vanaf wat de vk telt maar 3.5. Zei het vrijdag nog tegen te vk maar die gaf aan dat het geen probleem was, al zie ik die wel . Ben ook al twee maten gegroeid in mijn cup dus daar zit al heel wat gewicht in!
Zo zeg, ik ben al een tijdje niet wezen kijken in dit topic.. Wat zijn er veel dames uitgerekend in Februari! Dat wordt een echt babyboom😁 Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Hier wel in ieder geval👍 Volgende week krijgen we een pretecho, dus dan zullen wij ook weten of we een kleine meid of een kleine vent krijgen😍
Wat leuk dat vele het al weten, sinds ik het weet ben ik ook nog meer bezig met de kleine in me buik, kan nu ook leuk gericht shoppen en na 2 jongens te hebben is voor een meisje kleertjes shoppen echt een feestje, vooral omdat ik echt van roze meisjes dingen hou ... Ik ben tot nu toe 3 kilo afgevallen en deze zijn er nog steeds vanaf, wel heb ik echt wel een zwangerschaps buik ben ook wel wat voller van mezelf dus dat speelt misschien wel mee, maar laat m met trots gewoon zien! verder zijn we volop bezig met de babykamer de meubeltjes zijn er al, maar we moeten nog de vloer erin leggen en behang uit kiezen, weet al wel helemaal hoe t gaat worden, we willen roze behang met een boom met uiltjes.. Nu lekker een weekje nog vakantie laatste week voor de kinderen dan gaan ze weer naar school alleen jammer van het weer..
Ik ben nu 2 kg aangekomen, vorige zwangerschap zat ik nu al op +5 maar ik was dan ook 5 kg lichter bij de start. Mijn BMI voor de zwangerschap was 23.6. Vorige keer was ik uiteindelijk 25kg bijgekomen maar zonder te lijnen was daar dus 20kg weer vanaf. Ik was voordat ik zwanger werd wel 8kg afgevallen, dus mijn lichaam ging in een soort van reset voordat ik zwangerschapskilo's bijkwam. Vooral mijn borsten zijn de laatste week ofzo ineens ontploft! Ik ben zeker 2 cupmaten gegroeid!
Leuk om alle verhalen te lezen! Iedereen die nu pretechos hebben gehad of gaan krijgen! Leuk hoor. En inderdaad bezig gaan met de babyuitzet en de kamer. Hier via marktplaats een stokke explory gekocht. Erg tevreden over en blij mee. Werd vanmorgen wakker en kon nu echt goed voelen dat mn baarmoeder al is gegroeid tot navelhoogte! Ben nu bijna 17 weken. De vk vertelde bij de vorige controle al dat mijn baarmoeder hoger lag dan gemiddeld persoon van die termijn. Hoe hoog ligt die van jullie?
Bij mij nog net onder de navel, lig qua hoogte ook voor op schema. Maar dat kan geen kwaad toch? M'n vk zei er tenminste niks van alleen dat ukkie lekker veel ruimte heeft