1 t/m 15 februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door es89, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hier ook hoog bleek tijdens de controle vanmorgen. En 7,8 kilo aangekomen!

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    wow linnaea, best fijn om wat reserves te hebben met de bv straks hoor.

3. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    We krijgen een kleine baby boy! 😍 wat ben ik super blij. Het wordt nu allemaal in een keer stukje echter. Helemaal verliefd op het kleine ventje! 💙

4. Memke83

Memke83 Lid

15 jun 2015
    45
    0
    0
    Zo..... was even zoeken om de lijst, maar ik heb hem gevonden :)
    Ik ga jullie verlaten... ben vooruit gezet en kom nu op de 20e uit ipv de 14e.
    Veel succes dames!

1 t/m 15 februari 2016

1.
    Evaaatje, 30 jaar, 3e kindje
    Puk2015, 29 jaar, 1e kindje
    Es89, 26 jaar, 1e kindje
    Deebje, 32 jaar, 1ste kindje (MMM)
    Sab5, 29 jaar, 1e kindje

2.
    Vlin17, 26 jaar, 2e kindje
    MrsP, 27 jaar, 2e kindje
    Willemientje, 27 jaar, 2e kindje
    DDucky, 24 jaar, 1e kindje

3.
    Fiona1983, 31 jaar, 2e kindje (MMM)
    Niny, 23 jaar, 1e kindje (IUI)
    Chantal3, 36 jaar, 4e kindje
    CSI, ... jaar, 2e kindje

4.
    Pumbaa, 34 jaar, 2e kindje
    Muml, 23 jaar, 1e kindje
    Mom2be21, 24 jaar, 1e kindje
    Jaloow, 30 jaar, 3e kindje

5.
    Linnaea, 24 jaar, 1e kindje

6.
    Pluisje30, 32 jaar, 2e kindje
    Lizette16591, 24 jaar, 1e kindje

7.
    Friesin, 29 jaar, 1e kindje (MMM)

8.
    Denise, 24 jaar, 1e kindje
    Mariposa1986, 29 jaar, 1e kindje

9.
    Debbie91, 23 jaar, 1e kindje

10.
    Laana, 28 jaar, 2e kindje
    Teletubbie, 21 jaar, 1e kindje

11.
    Bianca, 31 jaar, 3e kindje
    Lizzy1985, 30 jaar, 1e kindje

12.
    Fran88, 26 jaar, 2e kindje
    Lexi, 29 jaar, 1e kindje
    Luna, 31 jaar, 3e kindje
    Saartje5, 33 jaar, 2e kindje

13.
    Dominique, 25 jaar, 3e kindje

14.
    SANne, 27 jaar, 1e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 1e kindje

15.
    Thea23, 29 jaar, 4e kindje

Afspraken:
    Denise001 21 juli termijn echo
    Saartje5: 21 juli termijn echo/deel 1 combinatietest
    DDucky 7 augustus echo
    Muml 25 augustus echo

** Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... **
    - Lieflief, 31 jaar, 2e kindje
    - Fabace, 30 jaar, 2e kindje (IVF)
    - Dees, 34 jaar, 2e kindje
    - Petrsj, 27 jaar, 1e kindje
    - Doornstruikje, 41 jaar, 3e kindje

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
  6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    volgens dat lijntje zit ik nét iets boven het gemiddelde, 17 weken is 4,5 kg erbij... bij mij was dat met 16 weken het geval... prima :)

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik val er nog net tussen, moet niet veel meer worden ;)

8. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zit nog goed haha, wat is jullie buikomtrek?
    Vandaag gemeten samen met een collega en ik zat op 93 cm :$
    Waar is die platte buik gebleven hahaha.

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, vorige keer had ik deze ook, toen zat ik elke keer net onder de bovenste rode lijn maar nu flink onder de groene. Helemaal goed dus!

10. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Ik zit ook netjes tussen de rode lijnen! Net boven de onderste! Top! Dank je voor de link!

11. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Soms heb ik gewoon het gevoel dat mijn benen 3 keer zoveel gewicht moeten dragen als normaal. Nu ben ik dan wel bijna 8 kilo aangekomen maar dat kan het toch niet zijn? Zou het kunnen dat mijn bekken door het versoepelen niet meer goed het gewicht van mijn bovenlichaam kan dragen en dat daarom alles ineens op mijn benen terecht komt? Heb verder geen verstand van lichamen maar ik weet het anders niet te verklaren... Het voelt vooral vervelend als ik stilsta, dan voelt het echt alsof mijn bovenbenen al mijn gewicht dragen. Zo zwaar...

12. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames! Wij zijn in verwachting van een klein JONGETJE!
    Zo bijzonder... Dacht het al in het hele begin maar begon steeds meer te twijfelen, omdat ik vroeger altijd meiden dacht. Maar zo blijkt maar weer: eerste gevoel is het beste gevoel...
    Nu alles al besteld, babykamer, kinderwagen etc... Ben benieuwd wanneer we alles binnenkrijgen. Kan niet wachten om alles klaar te hebben voor de baby!

Verder vandaag een hele heftige dag, we hebben de crematie van een goede vriend, die op Sail Amsterdam vorige week is verdronken. Echt een drama... Ben opgegroeid met deze jongen dus gaat een hele zware dag worden, soms vergeet ik echt te genieten van de zwangerschap, maar dat is logisch, blij als alles straks een beetje achter de rug is, 5 sept op vakantie een weekje Spanje komt als geroepen...

13. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Sterkte vandaag Debbie!

Hier nog even in ongeduld wat de geslachten betreft, kindje rechts lag met het kontje nog achter m'n schaambeen en niets te zien, kindje links lag met het kontje naar boven en gyn dacht daar een jongen te spotten (80% zekerheid).

Hopelijk weten we binnen 4 weken meer :)

Bij eerste controle zei de gyn met een tweeling meer risico dus om de 3 weken controle en echo, maar ik krijg toch maar een afspraak om de 4 weken, hij is er precies gerust in ^^.

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Sterkte vandaag Debbie!

Hier naar een anderhalf uur wandelen alweer twee dagen last van mijn buik, vanmorgen een veegje roze bloed met afvegen. Net maar even de vk gebeld, helaas zien ze het hier niet zo snel als indicatie om extra te komen, ondanks dat toch maar een extra controle gevraagd zeker met het oog op weer werken volgende week. Als anderhalf uur wandelen al zo'n reactie opwekt vraag ik me af of volledig werken wel verstandig is. Raar dat de pijn in mijn bekken naar een dagje rust weer redelijk wegtrok en die geniepige steken in de buik blijven hangen...begin d'r onderhand een beetje chagerijnig van te worden...

15. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debbie veel sterkte.
    En gefeliciteerd met het leuke nieuws van een jongetje. Jongens zijn geweldig! 😉 alvast een fijne vakantie gewenst!

Pumba ik snap je onzekerheid meid. Heb je dit nooit met je dochter gehad? Heb j nu dan wel een extra afspraak?

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat belachelijk dat ze je niet extra laten komen! Vooral met bloedverlies! Ondanks dat het misschien alleen een bloedvaatje is geweest, horen ze je toch gerust te stellen?

Zo had ik van het weekend een hogere bloeddruk en die liep afgelopen week steeds verder op. Hierop gebeld en werd er aangegeven dat er wellicht wat met ons eigen apparaat was. Maar moest wel direct even langs komen. Bleek hij wel een klein beetje omhoog te zijn gegaan, maar viel nog steeds in "perfect". Waarschijnlijk is de band te klein voor mijn arm en krijg je daar het verschil van.

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik herken het echt niet van de vorige zwangerschap, heb nu zo ie zo de hele tijd door buikpijn maar met de minste activiteit is het ellende. Ondanks dat net mogen komen en ze voelen inderdaad dat de baarmoeder nog steeds erg gespannen is ondanks dat denkt ze dat dit niet de reactie is van het lopen maar dat het van het groeien van de baarmoeder komt aangezien dat in dit termijn vaak gebeurd. Ik heb haar verteld dat ik dat vrij bijzonder vind aangezien het wel behoorlijk verergerde na het lopen en daarbij hoe verklaar je het lichte veegje bloed dan. Maar oke ze heeft gekeken of het geen ontsluiting veroorzaakte en dat was niet zo dus ti's me prima!

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    leuk een jongetje debbie!! en natuurlijk heel veel sterkte... heftig zeg!

linnaea, ik heb zelf erg veel last van mijn bekken, maar trekt vooral in lies/stuitje, kan niet zeggen dat ik het verder echt voel in mijn benen ofzo... geen idee of het daar aan kan liggen

ladylien, spannend nog voor jou dus ook... balen dat ze het nog niet goed konden zien!!

pumbaa, vreemd... bij mijn zoontje heb ik wel heel regelmatig bloedverlies gehad en ook voornamelijk bij grotere inspanning had ik dit, dus inderdaad bv n stuk wandelen, begeleiden van de gymles (niet eens heel intensief, maar net meer dan andere momenten)...hier was er ook geen speciale oorzaak ofzo...

hier volgende week weer werken... deze week al een aantal dagen voorbereidingen getroffen... volgende week weer écht... wel zin in, maar ook wel pittig denk ik, weer 4 dagen werken...

19. Jaloow

Jaloow Lid

8 jun 2015
    15
    0
    0
    Terneuzen
    Zo Dames even alles weer teruggelezen wat een tekst weer Leuk zeg dat er al meer weten wat het word :) , ben zelf 2 weken op vakantie geweest (athans vakantie...) de 2e dag werd ons zoontje ziek (verkoudheidsvirus) en 2 dagen later werd ik ziek, alleen wat erger, loop namelijk nu 1.5 week met een longontsteking! :( behoorlijk benauwd geen energie en een hoop zorgen want ja je mag niet alle medicatie ,heb veel gehuild en nu nog maak ik me enorme zorgen als dit maar goed komt en ons zoontje er niets aan over houd, mijn hartslag was namelijk 160, bloeddruk 150 op 90 wat ook totaal niets voor mij is ik heb altijd een lage tot perfecte bloeddruk en hartslag nu na 1.5 week is het wel gebeterd maar nog lang niet goed.

Voor mij geen blauwe wolk op dit moment dus :(.

20. Jaloow

Jaloow Lid

8 jun 2015
    15
    0
    0
    Terneuzen
    Vind het ook wel raar dat je niet mag langskomen bij bloedverlies en bezorgdheid, ik maakte me ook erge zorgen en mocht dezelfde dag nog komen op de kraamafdeling net een bevalling daar achter de rug maar toch maakten ze tijd voor mij vrij;) en ik was alleen maar ongerust omdat mijn bloeddruk zo hoog was en ik het hartje wilde horen.

Deel Deze Pagina