16 t/m 31 januari 2017 mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Sandywich, May 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zal de spits maar afbijten denk ik...
    Vind het nog erg eng, maar de testen liegen er niet om!

Vanwege dat ik maar 1 eileider heb na een bbz ben ik extra angstig en denk dat ik zoiets heb van: eerst zien en dan geloven.

Eerste echo om de plaatsing te bekijken is 27 mei.
    Ik ben uitgerekend volgens m'n eigen berekening op 20 januari 2017 ^^.

2. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    #2 Sandywich, May 11, 2016
    Last edited: May 11, 2016
    16 t/m 31 januari 2017

16.

17.

18.

19.

20.
    Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 1

Afspraken :
    27 Mei: Sandywich - plaatsing controle echo

MvM :

3. elaf

elaf Lid

Apr 9, 2016
    57
    6
    8
    NULL
    NULL
    Hi sandwich,
    Ik ken je van het andere forum, mijn datum is eigenlijk 15 januari maar vind te leuker om bij dames te zitten die ik al ken

4. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Maakt niet uit toch?! Voor hetzelfde geldt blijkt het toch nog iets later na de eerste echo?

5. elaf

elaf Lid

Apr 9, 2016
    57
    6
    8
    NULL
    NULL
    Jaa 17 mei heb ik een afspraak, hoe gaat het bij jou? Al klachten?

6. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa en niet zo'n beetje ook...
    Waar het vorige keer alleen een beetje moe was ben ik al kotsmisselijk in de ochtend, moet njet denken aan m'n normale cruesli en yoghurt ontbijt.. Tegen het avondeten ben ik weer opnieuw misselijk..
    Dan heb ook wat last van buikkrampjes. Verloskundige legde uit dat dit precies tegenovergestelde krampen zijn van menstruatie krampen, maar hetzelfde aanvoelen. Kon wel eens voorkomen zei ze.
    Daarnaast een emotioneel wrak.. Zat net een afl van bones te kijken waarbij ik aan het janken was... Euh.. Leg dat maar uit aan je zwager die naast je zit en van niks weet..
    Daarnet liep ik ook even snel de trap op en was compleet buiten adem.. Normaal heb ik dat nooit...

Hoe gaat het met jou?

We gaan het dit weekend aan mijn ouders en schoonouders vertellen.. Kan het niet langer stilhouden en vind het prettig als zij het ook weten..

7. elaf

elaf Lid

Apr 9, 2016
    57
    6
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb naast mijn wegblijvende menstruatie en extreem honger echt nergens last van, had wel wat oud bloed verloren waar ik me een beetje zorgen over maakte maar dat was na een paar uur verdwenen.
    Ik twijfel ook wanneer ik het moet vertellen, mijn man zijn ouders wonen in het buitenland waar we van de zomer naar toe gaan. En mijn moeder gaat een gat in de lucht springen maar vind te dan zo vervelend als t dan mis gaat om het weer te moeten vertellen..

8. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het enige wat ik wilde toen het mis ging was mijn mama 😁. Dus ik vertel het het liefst zo vroeg mogelijk ^^. Al zegt mijn moeder wel: geen echo = nog niet echt zwanger.
    Die kan ook pas echt blij zijn als de echo oké is. Wat ik zelf natuurlijk ook heb.

9. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Wat gezellig meiden ik kom ook mee kletsen, al hoewel ik wel onzeker ben over mijn testen, maar een streep is een streep en zit pas op 13 dpo...

Hier af en toe misselijk en speldeprik steekjes boven de schaamstreek.. Ook moe eind van de middag en oja, dikke tieten:p..

Hoop dat alles goed blijft gaan zeg:) zo spannend! Had net voor mijn ma een kinderwagen gekocht en die staat nu niet meer onder een deken maar te shinen in mijn thuiskantoortje:)

10. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Meld :)
    Ik kreeg het beste moederdagcadeau ever, een positieve test :D
    16 jan uitgerekend van ons 2e kindje.
    16 juni afspraak intake/echo vk.

11. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag ook 13 DPO. Vind het echt super spannend allemaal, vandaag ook nod..
    Kon vanochtend weer geen eten weg krijgen en heb toch mijn kopje koffie gedronken.. Was niet zo'n goed idee.. Ben tot half 10 duizelig geweest 😐.
    Ik ga maar eens kijken of ik zo'n fruitontbijt wel weg kan krijgen.. Moet toch wel iets op m'n maag hebben.. Ben ook afgevallen deze week 😐.
    Blijkbaar is m'n uitgerekende datum nog wel iets om te bespreken.. Kreeg gisteren het echo formulier binnen en daar staat dat ik 17 januari ben uitgerekend, terwijl ik er vrij zeker van ben dat het 20 januari is..

1hanneke: gezellig! Spannend hoor, nog ruim een maand wachten op de intake/echo.

12. noekieb

noekieb Lid

Oct 8, 2015
    99
    0
    0
    Ik wil me ook graag aanmelden om mee te kletsen.
    Mijn NOD is over 4 dagen maar gisteren al een positieve test.
    Heb al 2 dgn pijn in mijn onderrug; een opgeblazen gevoel en gespannen borsten wat de reden was dat ik maar een test heb gekocht.
    Uitgerekende datum is 23 januari en het blijft nog even geheim voor familie ed tot ik wat verder ben qua weken.

13. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Ach ja, die calculators hebben het toch vaak mis qua uitgerekende datum... Ook met ovutesten weet je vaak niet precies welke dag de bevruchting wat en de dag van innestelling kan ook variëren. Vorige keer ook 3 dagen naar achter gezet. We nu ook wel want denk dat m'n ei laat was en hadden maar kort voor nod innestellingsbloeding en begon met heel licht streepje.
    Vind het niet zo erg dat echo nog een maand duurt. Vroege echo waar dan net wel of niet een kloppend hartje te zien is lijkt me ook stressvol... Voor nu ben ik gewoon zwanger, geen tekenen dat het mis zou gaan dus nog maar even geduld hebben hihi. Heb gelukkig ondernemende dreumes om me bezig te houden ;)

Zag in ander draadje trouwens gezegd worden dat lijstje bijhouden met veel kleurtjes niet lukt bij meer aanmeldingen vanwege teveel tekens... Weet niet precies hoe dat zit maar mogelijk is in het begin veranderen makkelijker ;)

14. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Kijk wel een keer als ik op de pc zit.. Zit vooral op de iPad op het forum en dan gaat typen en selecteren vaak niet zo heel makkelijk :D

Ik merk wel echt dat er flink iets aan de hand is in m'n lichaam. Tegelijk maak ik me zorgen, wat tot nu toe totaal niet nodig is, maar toch.. Het zal geen makkelijke zwangerschap worden.

15. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    leef met je mee Sandywich!

Hier heb ik savonds last van een beetje misselijkheid.. Maar bij mijn 1e zw werd het rond 7 weken echt zo erg dat ik niet kon eten. Was toen in thailand en daar stonk het ook nog eens zo erh dat ik kokhalzend over de weg liep:p Hoop dat het me dit keer bespaard blijft!

Ik maak elke ochtend een smoothie en die neem ik mee in een beker en drink onderweg de helft en op mijn werk de andere helft, gaat me goed af zo en vitamine rijk!

Zijn jou testen al opgelopen? Hier niet zoals gehoopt.. morgen weer een poging!

16. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nu ook een vruchtenontbijt drank gekocht voor de ochtend.. Ben benieuwd of ik het binnen krijg 😂.

Ook al dames last van de stoelgang? Ik heb al snel last ervan, en nu merk ik gelijk dat m'n darmen erg gevoelig zijn voor verandering.. Het doet dus echt zeer 😐

17. elaf

elaf Lid

Apr 9, 2016
    57
    6
    8
    NULL
    NULL
    Dames ik heb een vraagje ik heb net een cb test gekocht kan ik deze ook gebruiken met normale urine of moet het echt ochtend urine zijn ik wil namelijk graag weten hoe ver ik al ben.. hihi ik word gek van het wachten

18. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Ik denk dat je hem wel gewoon kan gebruiken, maar in gedachten moet houden dat je bij de termijnen pas zeker weet hoe ver je bent ;)
    Ochtendurine is meestal geconcentreerder dus meer kans dat je een beginnend licht streepje dan ziet, maar nu heb je al een heel stuk meer HCG dan bij de eerste test. Alleen verschilt het erg per vrouw hoeveel HCG je hebt met zoveel dagen zwangerschap, de range van normaal is heel breed. Dus die test zegt bv 3-4 weken maar dan weet je nog niet of het 3 of 4 is en ook dat niet helemaal zeker.

19. elaf

elaf Lid

Apr 9, 2016
    57
    6
    8
    NULL
    NULL
    1hanneke, bedankt voor je reactie, ik heb het gedaan en hij zegt zwanger 2-3 dat is dus 4-5 weken dan weet ik iniedergeval dat het in april is bevrucht en niet een maand eerder.

20. elaf

elaf Lid

Apr 9, 2016
    57
    6
    8
    NULL
    NULL
    Dames ik zag een reclame van moeders voor moeders die urine inzamelengte van zwangere vrouwen om zo de vruchtbaarheid van andere vrouwen te helpen
    Hoe denken jullie daar over ? Is er iemand die het al gedaan heeft ?

Share This Page