Wij hebben destijds een nieuwe maxi cosi gekocht. Konden er van vrienden ook een overnemen. Maar deze veiligheid vinden wij belangrijk en hebben een nieuwe gekocht in Tilburg bij van asten. Deze was toen bijna voor de helft van de prijs. Zij hebben vaak leuke aanbiedingen. Nu gebruiken we deze weer in combinatie met de familiefix. Deze stoel wordt ook door de oma's gebruikt. De vervolgstoelen hebben de oma's wel een zelf. Nextstep fijn dat de uitslagen goed is. Mooi buikje toch3 Hier is hij ook gegroeid. Geslacht ik denk dat dit weer een meisje is. Maar wat het wordt blijft voor jullie een verrassing en alle andere een geheim
Wij hebben ook veel tweedehands gekocht. Maar onze kinderwagen kreeg kuren dus hebben na iets meer dat een jaar een nieuw joolz geo gekocht. Maar uiteindelijk hebben we de dubbele functie waarschijnlijk niet nodig.
Dag meiden, Mag ik hier gezellig meekletsen?? Ik stel me alvast even voor... In 2005 werd onze prachtige dochter geboren na 7jaar vruchteloos proberen. Zij is de helft van een tweeling waarvan ik op 8weken helaas 1tjr verloren ben. Man en ik waren zo in de wolken met haar komst dat het wel leek of we ons geluk niet op het spel wilden zetten en durfden lang niet te dromen van zo een tweede wonder... Toen onze dochter 6 werd, was mijn drang te groot om los te laten. Na 6 maanden werd ik spontaan zwanger. Ons geluk kon niet op maar zo groot als ons geluk was, zo groot was het verdriet toen we op 6 weken het vruchtje verloren. Mijn geloof in moeder natuur was terug naar het vriespunt gezakt.. Daar noch mijn man noch ik terug de mmm in wilden bleven we terug vruchteloos proberen. In 2012 startte ik Aan mijn bachelor diploma kleuteronderwijs die ik vorig jaar met vrucht behaalde. Dus die 3 jaar stond het zwanger worden "on hold" Toen ik in januari een vaste baan aangeboden kreeg, vond ik het nu of nooit om toch nog 1x de stap te zetten naar de mmm... Duidelijk de afspraak gemaakt met manlief dat dit eenmalig is want een hele reeks zounik lichamelijk/psychisch niet aankunnen.. En ja hoor, een wonder mag toch nog geschieden... Wij zijn ondertussen bijna 14 weken zwanger van dit wondertje.... Mijn uitgerekende datum is 1 februari.. Mijn kwaaltjes zijn sinds 2 weken heel erg verminderd. Daarvoor was ik echt letterlijk dag EN nacht misselijk. Wel slaap ik heeeeeel slecht.. Wordt bijna elk uur wakker. En mijn borsten zijn al 2 cups gegroeid, net als mijn buik. Bij onze dochter zag je pas rond 5 maanden een beginnend buikje maar nu kan ik het al niet meer wegsteken.. Wij zijn nu op vakantie in Indonesië.. Hebben net 11 dagen rondgereisd en ook onze mede vakantiegangers (allemaal vreemden voor ons) zeggen ook dat die groeit met de dag... ☺️ Me happy natuurlijk... Laat maar groeien... Wij noemen ons kleine wondertje "Billie" tot de tijd dat die geboren wordt.. Dus als ik over Billie praat, weten jullie dat ik dit kleine prutske bedoel ☺️ Hebben jullie al een (bij)naam voor jullie wonder in de buik?? Ik ga proberen vandaag jullie verhalen bij te lezen en hopelijk kan ik dan wat persoonlijker op jullie allen reageren...
spectre, tja eerst van mp en dan nog van vriendin... ik zou denk toch nieuwe halen en deze dan evt als reserve/bij opa&oma. Ik had er bij de jongste ook 2 (1 gehad bij de kinderwagen en had er nog 1) en dat was soms toch wel erg fijn met die spuitluiers en ik gebruikte hem in het begin toen ze nog niet goed kon zitten als wippertje tijdens fruithap enzo, ik had nl geen wippertje en wilde dat ook niet kopen. uitzet: nog niks gekocht hier maar uk zal het sowieso met veel tweedehands moeten doen, ik ga niet bij elk kind alles nieuw kopen Wieg 1 is onze familiewieg waar mijn opa nog in heeft gelegen, is meer dan 100 jaar oud. wieg 2 komt bij vriendin van mn moeder vandaan. kinderwagen bij de vorige nieuw gekocht dus die kan nog een ronde mee badje/box staat er ook nog voor thuis, alleen voor aan boord moet ik nieuwe halen omdat ik bij de vorige 3 alleen aan boord woonde en nu merendeel thuis. nextstep: fijn zeg! lyzzje, welkom
Hier hebben we ook nog niks gekocht, maar hebben wel een erfstuk staan voor kledingkast en we krijgen mijn oude familiewieg. Verder kan ik het eea wel overnemen van mijn schoonzusje en van mijn beste vriendinnetje. Bij mijn schoonzusje gaan we binnenkort kijken wat we over kunnen nemen. Spectre ik ben het wel eens met toch3. Ik zou in dit geval ook een nieuwe halen. Als jullie vrienden hem nieuw hadden gehad dan was het ander verhaal geweest. Welkom lyzje. Gezellig! Fijne vakantie in ieder geval
Buikje Toch3, mooi buikje zeg! Hier met 14 weken vergelijkbare buik (maar is de 1e) Nextstep Wat fijn dat je een goede uitslag hebt gehad van de combinatietest. Hier dezelfde uitslag, super fijn! Lyzje Welkom op het forum! Koosnaampje Nog niet echt, mijn vriend noemt de baby Zorro en ik floep er wel eens pinda of spruit uit. Zaterdag weten we of het een meisje of een jongentje is, misschien wordt het dan anders
Lyzje welkom en gefeliciteerd. Geniet nog van je vakantie. Ietjuh geen idee voor goede namensite. Onze jongens naam hebben we denk ik al. Voor een meisje wordt nog een hele zoektocht. Net voor geboortekaartjes aan het kijken geweest. Pff dat wordt nog lastig. Vorige keer viel het geboortekaartje echt veel te duur uit door de foto's helaas en we hebben er maar 1 foto van . Maar die stijl vinden we helemaal geweldig en die is verder niet echt te krijgen. Wil de foto's dit keer zelf maken. Hopelijk lukt dat ook in mijn kraamweek Daarna wil ik ook zelf een newbornshoot proberen. Hopelijk lukt dat ook. Willen jullie dat laten doen?
Bij mijn zoontje een new born shoot gewonnen. Hang nu een prachtige foto op hout in de woonkamer dus ja nummer 2 kan niet achterblijven Laat het wel door dezelfde professional doen, ga niet zelf 'klooien'.
Een vriendin heeft al aangeboden om foto's te maken maar wie weet doen we nog een professionele shoot.
Grappig om te lezen waar sommigen al mee bezig zijn Ik leef nog elke dag weer van echo naar echo en bedenk dan pas de volgende de te nemen stap.. Vandaag bij de verloskundige in het ziekenhuis geweest, na wat aandringen toch even naar het hartje mogen luisteren. Ze kon 't eerst niet vinden dus wij lichtelijk ongerust omdat ik vorige week mocht stoppen met de progesteron en ik niet zeker weet of mijn placenta nu alle hormonen zelf kan produceren. Eindelijk na wat wroeten een sneltrein voorbij horen denderen en wij zijn weer even gerust. Er werd ons geadviseerd om naast de kraamzorg ook nog de verloskundige na de bevalling te regelen ivm na controle's, die doen zij namelijk niet Dus ik loop nu bij gyn en verloskundigen in het ziekenhuis en moet daarnaast kraamzorg en verloskundige voor na de bevalling regelen, is dat gebruikelijk? Afspraken 23 augustus Echo en afspraak verloskundige 13 september 20-weken echo Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar er zitten gewoon te veel pagina's tussen! Huiboobee ik heb ook een Windows phone dus ik ben erg benieuwd naar het appje waarmee jij het hartje hebt beluisterd?! Asset hoe bevalt de doppler? De VK raadde het af, zij had zelf al moeite het hartje te vinden en aangezien mijn placenta ook nog eens in de weg zit zou het bijna onmogelijk zijn het zelf te beluisteren Spullen wij gaan zeer waarschijnlijk alles nieuw aanschaffen maar beginnen denk ik daarmee pas na de 20-weken echo. Geen idee of familie of vrienden nog het een en ander hebben liggen voor ons.. Niemand weet het namelijk nog
Daar ben ik weer eens onder mijn steen vandaan Switi; en verloskundige regelen voor na de bevalling is normaal, dat heb ik de vorige keer ook moeten doen. Het is eigenlijk voor de controles in je kraamweek. Spullen Aangezien ons zoontje nu nog maar 8 maanden is kan ik al zijn spulletjes voor de volgende uk gebruiken. Zaken als een ledikantje koop ik pas na een goede 20 weken echo. Nu ik zoveel mensen zie hier die een pret/geslachtsecho doen met 16 weken gaat het bij mij ook wel jeuken! Ik ben zoooo benieuwd wat het wordt!
💟💙Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017💙💟 25. 💟💙 ❤Asset10 - 30 jaar - 1e kindje 30.💟💙 ❤Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje ❤Loveexx - 24 jaar - 1e kindje ❤Cathrien - 36 jaar - 2e kindje - verassing 31. ❤Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 1.💟💙 ❤Switi - 40+ jaar - 1e kindje 2.💟💙 ❤Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje 3.💟💙 ❤Jumelle - 37 jaar - 3e kindje ❤Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤Vrouwke87 - 29 jaar - 1e kindje 4.💟💙 ❤HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje - verrassing ❤MoodyL - 28 jaar - 3e kindje 5.💟💙 ❤Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje - verrassing ❤Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje - verrassing ❤LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje ❤Knoopster - 33 jaar - 2e kindje 6.💟💙 ❤Jojoj87 - 29 jaar - 2e kindje 8.💟💙 ❤Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤Anke1988- 28 jaar - 1e kindje ❤Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje ❤kiwi2609 - ? jaar - ? kindje ❤Sado - 24 jaar - 1e kindje 9.💟💙 ❤Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje ❤PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje - verrassing ❤Hayat84 - 32 jaar - 1e kindje 11.💟💙 ❤Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje - verrassing ❤Toch3 - 26 jaar - 4e kindje - verrassing ❤Spectre - 25 jaar - 1e kindje 12.💟💙 ❤❤Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje & 3e kindje 14.💟💙 ❤Eef29 - 31 jaar - 2e kindje ❤Mell0408 - ?? jaar - 1e kindje purpleGeslacht Jongen: Meisje: Verrassing: 6 Totaal aantal: 35 📅Afspraken: Augustus 1 augustus - Spectre / controle vk 3 augustus - Ietjuh / intake VK 3 augustus - Malibuu / intake + 2e echo 5 augustus - Pat1978 / nekplooimeting 6 augustus - Loveex / geslachtsbepaling 6 augustus - Asset10 / geslachtsbepaling 8 augustus - Bolliewollie / controle VK 8 augustus - stefanenlaura / combinatietest 9 augustus - Cathrien / controle 10 augustus - vrouwke87 / controle 10 augustus - Anoniem / echo 10 augustus- Huibuiboo / intake gynaecoloog 11 augustus - Asset10 / derde echo 15 augustus - Toch3 / controle + extra echo 15 augustus - Malibu / geslachtsbepaling 18 augustus - Sado / controle + echo 23 augustus - Anke1988 / controle 24 augustus - Leeuwinnetje14 / geslachtsbepaling 25 augustus- Sado / geslachtsbepaling 27 augustus - anoniem234 / geslachtsbepaling 27 augustus - jojoj87 / geslachtsbepaling 29 augustus - Huibuiboo / controle VK September 6 september - Asset10 / 20 weken echo 12 september- Toch3 / 20 weken echo 12 september- Joos1/ 20 weken echo 15 september - Anke1988 / 20 weken echo 19 september - jojoj87 / 20 weken echo ⭐️ sterretjes: ⭐️ MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️ Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Zet de nieuwe datum of afspraak vetgedrukt in je berichtje en het zal worden gewijzigd.
Ik heb de laatste dagen ook meer last van mijn borsten, niet overdag maar wel in de avond/nacht. Kan niet echt zeggen dat ze veel groter zijn. Misselijkheid lijkt wat minder te worden. Daarentegen wel veel last van maagzuur vooral in de avond en moet veel hikken. Daardoor volgens mij ook mijn klachten van een dikke opgezette buik (veel lucht in maag en darmen) zoveel dat het gewoon ongemakkelijk is. Door dat opgeblazen gevoel en maagzuur met tijden ook weer misselijk Wij durven ook nog niet helemaal los te gaan in het aanschaffen van alle babyspullen. Heb wel twee zwangerschapsbroeken gekocht want dat was echt niet meer te doen. Gewoon buikpijn kreeg ik ervan (met de knoop open). Wij zullen bepaalde dingen nieuw kopen (vooral autostoel vind veiligheid wel erg belangrijk). Kamertje en kinderwagen mogen wat mij betreft 2ehands. Iemand al een idee welke kinderwagen je wil of al hebt en bevalt?
Wij hebben een Bugaboo en die bevalt prima! Ook tweedehands gekocht en hij kan nog prima een ronde mee voor deze beeb
Kinderwagen: wij hebben een baninni. Onbekend merk maar hij bevalt ons supergoed. Kwaaltjes : jeuj! Volgende is gearriveerd: kuitkramp! AUAUAUAU! Vooral snachts last van
Ik denk zelf aan het Bugaboo Buffalo maar die zijn 2e hands moeilijk te verkrijgen of voor een belachelijk hoge prijs.
Wij gaan waarschijnlijk ook voor de bugaboo Buffalo. Dit heeft er voor namelijk mee te maken dat ik (bijna) iedere dag in het bos loop met de hond en bij ons de paden erg zanderig zijn. En er is mij verteld dat ik rekening hiermee moet houden ivm de lagers van de wielen enzo dat ik wel een kinderwagen moet hebben die hier tegen kan, ivm dat ik anders over een half jaar/jaar nieuwe kinderwagen kan kopen. En indd net wat vrouwke zegt tweedehands zijn ze nog zo ontzettend duur dat ik hem dan wel nieuw ga kopen. Maar eerst dit verhaal nog is checken bij een andere babywinkel (of 2)
Switi nog niets vertelt ....... Hoe in godsnaam houd je dat vol? Je bent al 14 wkn? Ik zou juist na zoveel jaar van de daken schreeuwen. Ik heb na mijn bevalling ook de verloskundige over de vloer gehad. Maar moest bij 6 wkn wel terug komen op controle bij de gyn. Dit zal nu ook weer zijn. Ik ben wel tot 36 wkn onder controle bij de vk. Joos die geslachtsecho gaat bij nu ook wel echt kriebelen maar wij gaan toch gewoon wachten tot de 20 wkn echo. Vrouwke87 wij hadden eerst een tweedehandse joolz day en die was heel fijn! Ik miste alleen opbergruimte. Nu begon deze na iets meer dan een jaar kuren te geven. dus toen hebben we een Joolz Geo gekocht. Deze is ook erg fijn met een grote boodschappen mand. Je kunt er ook een duo of twintig van maken. Wij hebben toen ook meteen de twintigste uitbreiding erbij gekocht omdat we niet wisten Hoe snel de tweede zou komen en of dit er 1 of 2 zouden zijn.