Floor Gefeliciteerd met je nichtje!! Wat leuk dat juist allemaal de buik opmeten! Heb daar nog nooit over nagedacht,haha!
Vrouwke87, Leeuwinnetje, Knoopster, Jojoj87, Poppy14 en Loesje 9, van harte gefeliciteerd met de uitkomtst van jullie geslachtsbepaling! Loesje, blijf inderdaad lekker. Ik lees ook vaak mee, maar zeg niet altijd wat Sado Hele fijne vakantie! Ik moet nog een weekje wachten. Chinese Kalender klopt niet bij mij. ik zou een meisje krijgen... LoveeXX Ik voel ook van alles, maar nog niets duidelijks. Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben omdat de placenta er voor zit. KG Ik weet niet hoeveel aangekomen ben want we hebben geen weegschaal thuis. Ik hoef ook niet elke keer gewogen te worden bij de vk, wel wordt de bloeddruk gemeten. Volgende week de 20 weken echo, dus dan zal ik wel weer op de weegschaal mogen. Floorrieejj Gefeliciteerd Tante met jouw nichtje en wat een mooie cadeaus om te geven!
Gefeliciteerd Flooorriej! Leuke cadeaus ook voor Peter en Meter! Gewicht . Hier nu 5kg aangekomen sinds het eerste bezoek bij de VK. Wil nu naar een diëtiste gaan. Hopelijk weet ik dan mijn gewicht stabiel te houden.
gewicht Was 2 kilo afgevallen en die zitten er helaas nog steeds niet aan weeg zelf niet zoveel dus mag nu best wel wat gaan aankomen anders ben ik bang dat ik na de bevalling zelf niks meer overhoud geslacht Gefeliciteerd voor de meiden die al weten wat het word wij houden het nog even geheim denk tot de 20 weken verlof Hier de laatste week van december en weekje vrij en daarna gaat mijn verlof in 6 weken voor en 10 na... met 2 extra weken vakantie erna bekkeninstabiliteit Zijn er meer dames bekend met bekkeninstabiliteit? Ik voel het nu sinds 2 weken en word steeds erger ben bijna 17 weken... Bij mijn zoontje was ik met 22 weken uitgeschakeld van het werk Ben bang dat ik het nu niet meer lang ga volhouden....
Wij krijgen een meisje!! Kon toch echt niet wachten tot de 20 weken echo. Dus gisteravond echo gehad. Alles zag er ook goed uit, was heerlijk om haar weer even te zien. Ik vind het super bijzonder dat ik nu weet dat het een meisje is. Maakt het allemaal nog echter en intenser. Lekker gericht shoppen nu 😁😁😁
Leuk, nextstep!!! We zitten nu toch wel op 3/4 meisjes denk ik😄 Vandaag voor 't eerst écht iets gekocht: 2 hele lieve kleine jurkjes. Merk dat de hitte hier op vakantie me wat minder afgaat dan normaal: erg moe en dikke voeten, dat kwaaltje heb ik nog niet eerder gehad.
Proficiat met je nichtje!! Ik heb mijn buik ook nog nooit opgemeten. Wel een goed idee! Ik was op 10 aug met bijna 15 wkn 2 kilo aangekomen. Voor de ivf behandeling en medicatie ook al een kilo of 3-4 Ik heb af en toen wel even een raar gevoel in mijn buik maar denk niet dat het harde buiken zijn. Buik voelt dan niet zo hard als een steen. Geen idee wat dat is
Ahh begrijpelijk! Zelfde soort probleem hier, maar dan als ik het zo lees een stuk eenvoudiger. Ik ben zelfstandige binnen de administratie, zal ook iets moeten doen al tijdens mijn verlof, maar zo te lezen minder dan jij! Succes alvast. Hopelijk gaat het je lukken zoals je zou willen.
Gefeliciteerd nextstep meiden gaan inderdaad meer voorop lopen nu. Shop ze. Ik ben benieuwd Chinese kalender zegt bij mij meisje, we zullen het vanzelf wel merken in februari denk
Bij mij zei de Chinese kalender jongen. Echo zegt meisje dus als dat gewoon zo blijft heeft de Chinese kalender het mis
2 dames erbij! Ontzettend leuk! Volgens mij zegt de ]Chinese kalender een meisje bij ons. Zou me wel leuk lijken, 2 temperamentvolle dames. Maar een meisje en een jongen lijkt me ook leuk. Nog iets minder dan 23 weken geduld! Slapen. Kunnen jullie nog op jullie buik slapen? Mijn buik doet geen pijn, af en toe een trap van de baby. Wat echter wel pijn doet, echt pijn, zijn mijn borsten. Zo niet fijn. Jammere is dat ik echt een buikslaper ben. Dat wordt afzien!
Een buikslaper ben ik niet, lig wel graag op m'n zij, waarbij ik een been hoog optrek, dan lig ik dus alsnog voor een deel op m'n buik. Vindt de kleine niet zo leuk merk ik 😄
Ik ben ook een buikslaper en dat lukt tot nu toe nog. Enkele keer commentaar van uk maar dan leg ik een kussen half onder mij waardoor mijn buik iets meer ruimte heeft maar ik wel het gevoel heb dat ik lekker lig
Gefeliciteerd Nextstep en Hayat84 ! Ik lig dus altijd op mijn rug te slapen. Niet zo goed voor mijn rug met een dikke buik straks. Ik probeer mezelf wel te dwingen om op mijn linkerzij te gaan liggen maar wordt dan weer wakker op mijn rug.
Nextstep en Hayat gefeliciteerd met jullie dochters!! Shoppen echt gericht op meisje hebben wij nog niet, ik merk aan mezelf dat ik een slag om de arm hou en de 20 weken echo wil afwachten. Maar we hebben op paar rompertjes, paar sokjes (spullen die we gebruikt hebben om het de familie te vertellen) en de gratis babydoos cadeau's na nog maar 1 pyjama gekocht...dus überhaupt nog amper kleding gekocht. Slapen ik slaap altijd op mijn rug, ik probeer wel eens op mijn linkerzijde te liggen maar dan voel ik meer druk op mijn toch al pijnlijke borsten. Ik weet ook niet meer precies hoe dat zit, er komt een tijd toch dat je niet meer op je rug mag liggen? dus ik profiteer er maar van zolang het nu nog kan! Ik merk wel dat mijn Carpaal tunnel weer meer gaat opspelen en ik dus regelmatig met lamme armen wakker word Baby voelen ondanks dat bij mij de placenta voorligt hebben zowel mijn man als ik nu meerdere keren duidelijk de baby gevoeld, ben benieuwd wanneer we het aan de buitenkant te zien zullen krijgen
hier zijn de schopjes nog niet zo stevig dat je ze aan de buitenkant voelt. Het zijn echt meer plopjes... kriebeltjes bijna niet meer dus wordt wel wat steviger. Kan niet wachten tot je het echt echt gaat voelen. Zo heerlijk is dat!