Ik heb een grote, begint tussen mn voeten, tussen knieen, (half)onder buik en dan mn "bovenste" arm er ook overheen. Liefst hoofd er ook nog op maar dat lukt vaak niet haha. Maar zo heb ik zowel bekken als buik ondersteunt. Draaien is wel wennen haha
Mijn buik begint eindelijk te groeien, hoera! Nog niet dat andere mensen het echt kunnen zien hoor, maar op foto zie je echt een duidelijk verschil bij 2 weken geleden Mijn tante is gisteren langsgekomen met allemaal spullen, we hebben een park, bedje, verzorgingstafel, buggy (voor als hij/zij groter is), autostoel en maxicosi gekregen. Haar schoonzus had dit allemaal nog van haar kleindochter en we mochten dit hebben. Wel leuk dat we nu gericht kunnen shoppen en weten wat we wel nog moeten kopen. Heb ook het idee dat met de geboorte van mijn zus haar kindje, het voor ons echter begint te worden. Alsof we het beiden nu pas beseffen Zo is mijn man ineens in actie geschoten om namen te zoeken, echt schattig om hem alle lijstjes te zien overlopen.
Ik voel nog helemaal niks. Omdat mijn placenta voor ligt zei de vk wel dat als ik iets ga voelen het ws onderin is.
Hier stuiterd hij door heel mn onderbuik. Voel kriebels van navel tot schaambot. Telkens op een andere plek. Hoop niet dat het zo'n draaikont blijft haha. Wel is het heel wisselend, dag heel veel of juist niet of af en toe... ik link dat zelf aan het gedraai
Hier zelfde als toch3. Voel dr meestal heel laag, maar ook weleens naast m'n navel. Voel het ook echt wisselend, zo voelde ik haar eergister bijna de hele dag af en toe wel, gisteren alleen 's nachts toen ik in bed lag een keer. Merk wel dat 't al wat 'krachtiger' begint te voelen.
Nog 1 nachtje en dan is mn kleinste meisje jarig, word ze 2. Raar idee dat ik 2 jaar terug op klappen stond en nu een heerlijk rustig meisje wat dr gangetje gaat maar ondertussen ook een grote kattekop is. Eigenlijk was ze in de buik ook zo, vaak rustig en soms heel druk. Zie nu bij alle 3 karakter terug in de "buikbewegingen". Oudste heel druk en nu nog, echt een jongen tweede altijd rustig enis nog rustig /graag alleen. derde rustig met felle uithalen
Vandaag de GUO gehad. Voor zo ver ze konden zien, is de kleine helemaal gezond. 😍😍😍 Alleen hartje konden ze nog niet met zekerheid zeggen, maar 20 september hebben we de hartecho. Dus dan weten we het zeker. De 22ste hebben we dan weer controle bij de verloskundige.
Fijn ietje!! En alvast gefeliciteerd toch 3. Mijn zoon wordt volgende week 2. Ik voel de kleine meestal in de avond en dan vooral onderbuik idd. Maar rond navel of iets hoger komt ook voor of wat meer naar mijn zij.
Op mijn vorige echo was te zien dat de kleine heel laag lag zelfs gedeeltelijk achter mijn linker heupbot. Als ik iets voel is dat meestal ook echt onder mijn navel. Nu al weer twee dagen wat rustiger. Gaat bij mij zo op en neer. Verder veel hoofdpijn de laatste twee dagen. Bah. Slapen helpt niet, PCM maakt het wel iets minder maar weg gaat het niet. Ietjuh proficiat met je goede GUO. Wat een opluchting lijkt me! Toch3 proficiat met je dochter
Ik stond er bij de eerste heel onbevangen in, omdat je niet weet wat het is en hoe alles voelt etc. maar ik vind het nu allemaal veel 'vreemder', dat er weer iets levends in mij groeit, een kindje wat nu al doet wat hij zelf wil...
Ik voel de kleine echt door mijn hele buik heen. Meestal savonds als ik op mijn rug in bed lig. Ik voel de kleine dan ook zitten zelfs. Dus weet dat hij mijn hele buik door gaat. Schopjes etc. Worden nu ook steviger 😍
Zo duidelijk is het bij mij echt nog niet. Ik voelde dinsdagavond in bad 1 plopje wat ik ook aan de buitenkant kon voelen. Verder niet, af en toe wat licht "gerommel" in mijn buik
Ik heb vannacht echt vreselijke buikpijn gehad, lag er echt wakker van. Nu al de hele ochtend (hier een paar uurtjes later dan in Nederland, haha) een zwaar, zeurend gevoel in m'n buik, af en toe ook wat steken. Niet écht pijnlijk, wel vervelend. Herkenbaar voor iemand?
floor fijn dat je buik begint te groeien en leuk dat je al zoveel spullen (en nog gratis ook) hebt gekregen. Grappig hoe het nu ineens "echter" is geworden Toch van harte gefeliciteerd met je dochter! Ik betwijfel of slapen met een voedingskussen of body pillow iets voor mij is maar wellicht heb ik straks geen keuze.. Ietjuh super fijn dat de GUO goed is! Voelen ik voel soms gedraai soms een plopje maar sinds gisteren ook meer een (best venijnig) steekje, geen idee of dat een trap is? Ook hier soms, eigenlijk meestal in de onderbuik, soms rond de navel, soms richting de zij. Als we proberen het hartje te beluisteren weet ik meestal wel waar ze zit (dus voel ik goed waar ze zit) maar ze zwemt wel weg en speelt nu al verstoppertje