Jumelle nog van harte met je zoon! Hoe reageerden je dochters op het nieuws van een broertje? Asset en Lyzje super fijn dat de 20-weken goed was! 20 weken echo Ik merk zelf dat naarmate de datum dichterbij komt ik wel wat zenuwachtiger word...nu helemaal want opeens, sinds gisteren zijn mijn borsten minder gespannen, heb gebeld maar hoefde me geen zorgen te maken, bekend bij iemand? Ook de vermoeidheid en slecht slapen en daardoor wat hoofdpijn blijft mij, het lukt me gewoon niet om de hele nacht door te slapen. Soms ben ik rond 3.30 wakker soms om 5.30 en heb dan weer even tijd nodig om weer in slaap te komen.. Sado pijn en druk in de slokdarm van het maagzuur herken ik, bah, vervelend dat jij daar nu ook last van heb. Moet zeggen dat de omeprazol bij mij wel enorm helpt! Hoop dat jouw medicatie ook zal helpen! Bevallen zal ook ik in het ziekenhuis doen, als alles goed gaat Al zou ik niet medisch zijn zou ik het wel prettiger vinden omdat het gevoelsmatig veiliger is omdat alle medische hulp en apparatuur direct beschikbaar is. Buik is bij mij 's ochtends minder dik en zacht, 's avonds veel meer opgeblazen en hard. Komt denk ik ook door het eten en vele drinken, of misschien omdat ukje 's nachts dieper ligt? Qua gewicht vind ik zo'n 3,5 kilo aangekomen zijn best meevallen. Lijk wel stil te staan afgelopen week en dat vind ik helemaal prima als de kleine maar goed groeit! Ik kijk er dus naar uit om weer een echo te hebben om te kunnen zien of ze goed groeit maar ben soms ook bang dat er toch iets is mis zal zijn...die rot MMM en miskramen blijven er in hakken
Ik woon er op een 50km vandaan, dichtste zee van bij ons is Koksijde/De Panne, beetje meer richting Frankrijk dus
Trouwens even een random berichtje: vrienden van ons hebben gisteren verteld dat ze zwanger zijn. Ik ben echt zo blij voor hun, ze zijn al 4 jaar aan het proberen via IVF en nu hadden ze een pauze genomen en zijn ze natuurlijk zwanger geraakt Is altijd zo'n wonder, werd er echt emotioneel door! Ik gun het ze zoooo hard!!
Als ik 's ochtends op mijn rug lig zie ik echt duidelijk de baarmoeder, dan staat hij heel bol. Verder heb ik echt al een beste buik!
Fijn dat het er goed uit zag lyzje! Geruststelling Ik kom uit Zeeland, in de buurt van Vlissingen/ middelburg/ goes Mijn buik groeit nog niet heel hard, je ziet het al wel maar nog niet echt een duidelijk zwanger buikje.. Heb op het moment wel vreselijk last van eetbuien🙈 moet mezelf echt inhouden haha..
Ben ik de enige die de tijd zo ontzettend snel vind gaan? Ik kan me nog zo goed de berichten herinneren waarin iedereen uitkeek naar de 12 weken grens.. Nu gaat iedereen al richting de 20 weken! Ik woon in de randstad; omgeving Rotterdam..
malibuu Het gaat inderdaad opeens zo snel vind ik! Ook omdat het einde van het jaar steeds dichter komt. Op mijn werk moet ik vaak ver vooruit plannen, dus we zijn nu al bezig met november/december, waardoor de tijd sneller lijkt te gaan
Tijd vind ik niet echt snel gaan, mn buik wel Floorriieejj fijn zeg! Lyzje fijn dat het er goed uitziet!
Ik vind de tijd ook echt heel snel gaan... bij de eerste kroop het voorbij en nu heb ik dinsdag alweer de 20 weken echo!
Ik vind het nu ook snel gaan. Vast omdat er al 1 rondloopt. Bij de eerste ging de rijd enorm langzaam. Tot ca 22 weken toen gingen we verhuizen en ging het allemaal te snel. Was nof niet klaar met zwanger zijn toen de kleine geboren moest worden.
Ik merk ook dat het onwijs snel gaat. Morgen dus al 19 weken! Terwijl het lijkt alsof ik weken heb overgeslagen joh. Komt volgens mij echt omdat ik al een kleine meid heb rond lopen. Gisteren bij de gyn. deed de baby het goed! Ik voel voornamelijk de elleboogstootjes. Op het moment dat baby druk met de elleboogjes ging plopte er van alles. Drukte zelfs even de echokop van plek . Wel was mijn bloeddruk 160/95. Dus thuis aankijken.
Gewoon thuis aankijken. Af en toe thuis meten. Als ie nog zo hoog blijft neem ik contact op. Maar thuis is hij netjes 125/83.
Ik heb al een hele lijst.. Alleen man schiet nog niet echt op.. Volgens hem hebben we nog tijd zat! Mijn top 3 kan volgens hem niet; Naam 1 lijkt op 1letter na op die van hele goede vrienden Naam 2 legt hij de link met een overleden kindje van (verre) bekenden Naam 3 lijkt ook wel op een naam van vrienden; echter zit hier wel een verhaal achter (zij hebben de naam Ivy gecombineerd met een andere naam, en Lynn als 2e naam genomen) met hun hou ik dus wel minder rekening; alleen wil ik niet overkomen 'hun doen het bij ons, dus wij doen het lekker terug'.. Dus is ben bang dat ik naar een nieuwe top 3 moet gaan zoeken.
Hier staat de naam al een hele poos vast.. Zelfs de tweede naam is al gekend door ons. Maar eigenlijk is die naam al jaren gekend. Gelukkig krijgen we een kleine meid want voor een jongen zou het niet zo makkelijk geweest zijn aangezien een nicht mijn man "onze" naam aan hun zoontje gegeven heeft... Hier toch al enkele dagen echte schopjes mogen krijgen. Me so happy Gisteren een dik half uur liggen genieten met de handen op de buik.. Btw.. Gisteren even de buik gemeten en blijkt dat die savond maar liefst 3cm groter is dan smorgens :-0