Wat leuk al die goede echo's! Ik hoop dit voor iedereen zal gelden! Ik heb de mijne volgende week dinsdag. Gisteren heeft mijn man de baby echt heel duidelijk kunnen voelen. De vorige keren was het lichtjes, maar gisteren was het echt een harde schop, hij schrok er zelfs van We zijn toen nog gaan eten bij mijn ouders en mijn zus was er ook met haar baby en toen ze op mijn buik lag begon mijn kleintje ook te bewegen. Echt een bijzonder moment, 2 bewegende kindjes op/in mijn buik. Ik lag echt te genieten!
Fijn al die goeie echo's! Bijzonder Floorriieejj! Hier heeft man nog niks gevoeld ik zelf ook pas 1x aan de buitenkant
hier ook niet. Denk dat hij het ook zou kunnen voelen ook het 'schuiven' want echt schoppen doet deze kleine (nog) niet. Maar mijn vriend heeft er geen geduld voor. Legt 2. sec hand op mijn buik en zegt dan dat hij het toch niet voelt.
Hahahaha, Knoopster ik maar denken dat mijn man de enige ter werken is zonder geduld.. :-D Hier blijft het hand ook maar 2 sec liggen en dan komt er een zucht dat hij dat niet voelt.. Hahaha
Mijn man heeft haar ook nog niet gevoeld.. Ook veel te ongeduldig; 'en dat is toch meer een vrouwending' zegt ie! Wel luistert hij af en toe mee naar het hartje via de doppler; waar ik uren zou kunnen luisteren heeft hij er met een paar minuten al genoeg van haha. Wij hebben vanmiddag de 20-w echo gehad. Echter moeten we volgende week woensdag weer terug. Onze dame lag helemaal opgerold onder in m'n bekken waardoor de helft van de metingen niet gedaan konden worden.. Na een uur en 15 minuten zijn we maar gestopt. Ondertussen had ik ook al gelopen, gesprongen en geschud; maar het hielp allemaal niks. Ook de 3e arts (ze waren al met 2 artsen en een stagiair) kon er niet veel van maken. Om het geslacht nog een keer te bevestigen lag ze er wel perfect bij; kont omhoog en met de benen (en armen) voor het gezicht. De metingen die ze wel konden doen waren gelukkig goed! Echter waar het bij ons om draait (de nieren) konden ze niet in beeld krijgen.. Wéér een week in spanning dus; fijn zeg..
Wat fijn alle goede echo's! Wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad en ze is van top tot teen goedgekeurd, ik had toch wel een lichte spanning van te voren dus toch opgelucht nu. De baby voel ik zelf nu dagelijks, vriend helaas nog niet, praat er wel iedere dag wat woordjes tegen, dan weet ze straks dat ik haar papa ben, aldus vriendlief 😙 Vandaag helaas wel een vervelend zwangerschaps kwaaltje erbij, aambeien Uit het niets merkte ik het opeens vanavond, een grote uitwendige.., sorry voor de details, zo vervelend. Ik heb dit nog nooit eerder gehad dus ben mij aan het inlezen op internet, misschien iemand hier nog tips? Ik heb nu vooral het horrorscenario in mijn hoofd dat ie niet meer weggaat en ik naar het ziekenhuis moet om af te knellen ofzo..., bah 😱
Had ik tijd terug ook. Ha gebeld en kon zo zalfje halen zonder te laten zien mocht je daar nog schrik voor hebben
Voelen Hier sinds 2 weken elke dag steeds vaker echt leuk Namen We zijn er nog niet uit ik vind 2 namen leuk maar krijg geen hoogte van mijn vent haha Bekken Iemand hier ook bekend met bekkeninstabiliteit? Hier vanaf 15 weken pijn... sinds deze week een dagje minder gaan werken door de pijn (ben nu 19 weken ) Gewicht Zijn jullie al wat aangekomen ? Ik zit eindelijk terug op mijn begin gewicht (was 2 kilo afgevallen) Hoop eigenlijk wel nog aan te komen.... ( ben bekend met ondergewicht helaas) 20 weken echo Volgende week vrijdag vind het best spannend dan de 20 weken echo!
BI bij de vorige gehad. Goed op je houding letten, wat aan je voeten... zo min mogelijk tillen, traplopen en zwaar huishoudelijk werk (stofzuigen is bijv hele slechte houding ). Laatste weken /maanden vond ik ondersteunende buikband ook fijn Gewicht is hier nog +0, helemaal goed volgens de vk (gezond gewicht)
Anoniem hier helaas ook bekend mee. Ik ben maandag bij de fysio geweest, intake gehad. Ze denkt dag m'n bekken boden spieren instabiel zijn. Ik krijg volgende week een inwendig onderzoek (anaal) dan kunnen ze het beste meten namelijk. Zodra ze weet hoeveel spanning er op welke spier zit, kunnen we daad gericht aan werken.. Fijn dat alle 20 weken echo's goed zijn! Ik heb deze maandag. O en m'n verlof is ook geregeld, lekker vanad kerst met verlof!
Ik heb het bij mijn zoontje ook heel erg gehad zat toen met 22 weken al thuis Weet dat ik tillen ect moet voorkomen maar dat gaat helaas niet op het werk, werk op een crèche (babygroep) Dus best pittig vandaar ook al 1 dagje minder gaan werken om het langer vol te gaan houden Heb ook gelijk fysio geregeld ben al 3 of 4 keer geweest Maar baal er wel van dat het weer zo vroeg begint
Heb het gevoel of mn buik continu blijft groeien. Dat word straks weer zo'n megabuik aan het eind Even andere foto gedaan
Wat een mooie zwangerschaps buik al! Helaas heb ik dat nog niet, mensen denken eerder dat ik teveel heb gebarbecued
toch3 Echt een heel mooie buik zeg! Hayat84 Hahaha, herkenbaar hier! Alhoewel het meer en meer een zwanger buikje begint te worden (zal dan foto posten op fb), zou je nog steeds kunnen denken dat ik teveel heb gegeten Het komt wel van ons! Gisteren is de vroedvrouw gekomen, alles was in orde. Hartslag was perfect en ook de ligging van de baby was goed. Hij/zij 'schopte' zelfs tegen haar apparaatje Ze zal enkel in mijn urine dat ik een ontsteking had (blaasontsteking), dus die is nog niet helemaal weg blijkbaar.
💟💙Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017💙💟 25. 💟💙 ❤Asset10 - 30 jaar - 1e kindje 30.💟💙 ❤Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje ❤Loveexx - 24 jaar - 1e kindje ❤Cathrien - 36 jaar - 2e kindje ❤Jumelle - 37 jaar - 3e kindje 31. ❤Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 1.💟💙 ❤Switi - 40+ jaar - 1e kindje ❤Lyzje - 36 - 2e kindje 2.💟💙 ❤Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje 3.💟💙 ❤Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤Vrouwke87 - 29 jaar - 1e kindje 4.💟💙 ❤HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje ❤MoodyL - 28 jaar - 3e kindje ❤️Knoopster - 33 jaar - 2e kindje 5.💟💙 ❤Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje ❤Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje ❤LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje 6.💟💙 ❤Jojoj87 - 29 jaar - 2e kindje 7.💟💙 ❤Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje 8.💟💙 ❤Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤Anke1988- 28 jaar - 1e kindje ❤Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje ❤Sado - 24 jaar - 1e kindje 9.💟💙 ❤PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje ❤Hayat84 - 32 jaar - 1e kindje 11.💟💙 ❤Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje ❤Toch3 - 26 jaar - 4e kindje ❤Spectre - 25 jaar - 1e kindje 12.💟💙 ❤❤Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje & 3e kindje 13.💟💙 ❤Mell0408 - 24 jaar - 1e kindje 14.💟💙 ❤Eef29 - 31 jaar - 2e kindje Geslacht jongen: 8 meisje: 11 Verrassing: 5 Totaal aantal: 35 📅Afspraken: September 16 september - Vrouwke87 / GUO 19 september - Jojoj87 / 20 weken echo 19 september - Asset10 / controle vk 19 september - Mell0408 / 20 weken echo 20 september - Leeuwinnetje / gyn + echo 20 september - Pat1978 / 20 weken echo 21 september - Leeuwinnetje14 / GUO 21 september - Jumelle / 22 weken echo 22 september - Sado / controle + echo 23 september - Anoniem234 / 20 weken echo 30 september - Malibuu / controle gyn Oktober 03 oktober - Huibeeboo / GUO 04 oktober - Leeuwinnetje / gyn + echo 06 oktober - Lyzje / echo 11 oktober - Jumelle / controle 11 oktober - toch3 / controle 18 oktober - Leeuwinnetje / gym + echo 21 oktober - Malibuu / controle gyn November 01 november - Leeuwinnetje / gyn + echo 03 november - Lyzje / echo 12 november - Pat1978 / pretecho 3/4d December 01 december - Lyzje / echo 19 december - Lyzje / echo ⭐️ sterretjes: ⭐️ MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️ Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Zet de nieuwe datum of afspraak vetgedrukt in je berichtje en het zal worden gewijzigd.
Mooie buik hoor! Die van mij blijft ook groeien.. ben nu zo'n 4 kg aangekomen. Voel de kleine ook wel iedere dag, maar nog niet echt duidelijk, m'n vriend kan het van de buitenkant ook nog niet voelen..of hij moet heel veel geduld hebben, maar dat heeft hij niet haha. Ik voel het meestal als ik thuis op de bank zit, van die plopjes, geen idee of dat dan schopjes zijn ofzo.
Ik heb ook enorm veel last van mijn heupen/ onderbuik en rug. Pas in de avond ook 1 tintelend been. Geen idee of dat bekkenpijn is. Vandaag de 20 weken echo GUO gehad. Gelukkig alles goedgekeurd! Hele opluchting. Dametje lag ook helemaal in mijn bekken. En daar flink te duwen. Mogelijk komt daar ook de pijn vandaan