💟💙Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017💙💟 25. 💟💙 ❤Asset10 - 30 jaar - 1e kindje 30.💟💙 ❤Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje ❤Loveexx - 24 jaar - 1e kindje ❤Cathrien - 36 jaar - 2e kindje ❤Jumelle - 37 jaar - 3e kindje 31. ❤Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 1.💟💙 ❤Switi - 40+ jaar - 1e kindje ❤Lyzje - 36 - 2e kindje 2.💟💙 ❤Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje 3.💟💙 ❤Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤Vrouwke87 - 29 jaar - 1e kindje 4.💟💙 ❤HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje ❤MoodyL - 28 jaar - 3e kindje ❤️Knoopster - 33 jaar - 2e kindje 5.💟💙 ❤Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje ❤Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje ❤LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje 6.💟💙 ❤Jojoj87 - 29 jaar - 2e kindje 7.💟💙 ❤Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje 8.💟💙 ❤Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤Anke1988- 28 jaar - 1e kindje ❤Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje ❤Sado - 24 jaar - 1e kindje 9.💟💙 ❤PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje ❤Hayat84 - 32 jaar - 1e kindje 11.💟💙 ❤Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje ❤Toch3 - 26 jaar - 4e kindje ❤Spectre - 25 jaar - 1e kindje 12.💟💙 ❤❤Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje & 3e kindje 13.💟💙 ❤Mell0408 - 24 jaar - 1e kindje 14.💟💙 ❤Eef29 - 31 jaar - 2e kindje Geslacht jongen: 9 meisje: 11 Verrassing: 16 Totaal aantal: 35 📅Afspraken: Oktober 04 oktober - Leeuwinnetje / gyn + echo 06 oktober - Lyzje / echo 07 oktober - Sado / controle + echo 11 oktober - Jumelle / controle 11 oktober - toch3 / controle 18 oktober - Leeuwinnetje / gym + echo 21 oktober - Malibuu / controle gyn November 01 november - Leeuwinnetje / gyn + echo 03 november - Lyzje / echo 12 november - Pat1978 / pretecho 3/4d 12 november - Sado / pretecho December 01 december - Lyzje / echo 19 december - Lyzje / echo ⭐️ sterretjes: ⭐️ MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️ Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Zet de nieuwe datum of afspraak vetgedrukt in je berichtje en het zal worden gewijzigd.
Ik heb dit weekend trouwens een grote doos kleding van mijn zus gekregen. Dingen die voor haar dochtertje te klein zijn of dingen die ze heeft gekregen maar te neutraal vond. Zitten echt heel mooie pakjes/jasjes tussen. Heb nu van pakjes 6x maat 50, 8x maat 56, 4x maat 62 en 6x maat 68. Wat zouden jullie nog bijhalen? Kunnen de kindjes lang in maatje 50? Ik moet ook wel rekening houden dat als het een meisje is, ik veel dingen van mijn zus zal kunnen lenen. En wil ook vooraf niet teveel kopen, want dit moet dan allemaal neutraal zijn.
Dat hangt er vanaf hoe snel ze groeien Oudste dochter zat er 2 maanden in, jongste dochter krap 2 weken terwijl ze maar 200gram scheelde bij de geboorte Maar ik zou nu niet meer pakjes bijhalen, hooguit voor de eerste dag. Zeker maat 62 en 68 zou ik niet doen, veel leuker om te kopen als het er is, dan weet je beter wat staat en fijn is. Heb je er ook rompertjes, sokjes en mutsjes bijzitten? oh en vanaf je bed kan je heel makkelijk internetshoppen
Toch Ik dacht ook niet veel meer bij te kopen, zou ook echt gewoon voor de eerste week zijn. Daarna kan ik nog altijd gaan bijhalen en dan leuk gaan shoppen (of via internet) voor het geslacht. Verder zitten er 4 jasjes in (2x maat 50, 2x maat 56), 3 mutsjes, 1 berenpakje in maat 56 (zelf gekocht). Ik ga voorlopig niets kopen, tenzij ik echt iets heel mooi vind en ik het niet kan weerstaan. Heb nog maar 2 pakjes zelf gekocht, dus ik mag van mezelf wel nog iets halen Sokjes zitten er niet bij, dit moeten we nog kopen.
Floorriieejj, wat handig dat je een doos met kleding van je zus hebt gekregen. Vooral voor in het begin! Ik heb van het weekend pas de eerste twee rompertjes (maat 56) gehaald. Van een collega al wel een Jip en Janneke-pakje gehad (maat 62). Het is allemaal zo schattig klein. Ik denk dat ik maar eens een lijst ga maken met wat ik allemaal nog moet kopen qua kleding.
Vandaag weer naar de gynaecoloog geweest. Helemaal goedgekeurd. Morgen deel 2 van de GUO en gelukkig is het meisje gedraaid zodat we niet voor niets gaan.
Moet zeggen dat ik bijna niets in maatje 50 heb. Alleen het eerste pakje en wat rompertjes. De rest allemaal al in maatje 56. Je hoort vaak dat kleintjes al met max een maand uit 50 gegroeid zijn, dus vind t zonde om dan veel aan te schaffen. Veel dingen kunnen ook wat oversized of met omgeslagen mouwtjes oid
Leeuwinnetje14 Wat fijn dat ze is gedraaid en dat alles is goedgekeurd! Sado Ik had zelf ook nog niets gekocht in maat 50, maar nu hoef ik dit dus helemaal niet meer te doen.
Sado: we hopen van het meisje het vooraanzicht te zien, zou de eerste keer zijn en van het jongetje het ruggetje. Maar dat was vandaag al goed te zien bij de echo. Zag er prima uit.
Fijn leeuwinnetje! Slaapkamer bijna klaar met verven. Nog de plinten en de deur. Heb besloten dat ik het wiegje daarna toch ga opmaken, zo'n kale wieg is ook niks Doe ik het nu ongewassen en dan na de kerst ofzo een keer wassen. Weet alleen nog niet wat we met de commode gaan doen. Zou m graag op de overloop hebben maar die we hebben is erg diep dus twijfel over de plek die we dan overhouden. Op onze kamer erbij is sowieso geen optie. Maar voor E is die niet meer nodig dus daar laten staan vind ik ook niks (zeker niet als je snachts ook nog moet verschonen etc)
Eindelijk de 20 weken echo gehad. Maar moet terug komen. Het buikje is te klein, wijkt te veel van de curves af. Ook kan de gyn. de flowmeting niet goed doen. Volgens hem niets om ongerust over te zijn, maar hij wil het nog wel graag eens bekijken.. Baby weegt nu bijna 500gr ❤ Hopelijk is baby bij de volgende echo wat dikker, of nja het buikje dan!
Ik heb 4 pakjes in 50 en 4 in maat 56. Er zit ook veel verschil in de maten onderling. Ik heb een boxpakje van Z8 in 50 en dat kan zeker door voor een 56 denk ik. Het andere van noppies ook in maat 50 is echt stukken kleiner. Gisteren vertelde ik dat ik de laatste week heel veel en waak de kleine voelde. Vandaag is het toch weer een beetje minder. Blijft dus wel wisselend. Ik voel haar zeker wel maar minder vaak en minder krachtig. Zal er denk ik aan liggen hoe ze ligt in mijn buik. Daarnaast vandaag een slechte dag. Vanmiddag uit het niets ineens heel beroerd, duizelig, zwart zien, draaierig, zweten, trillen. Ben naar huis gegaan. Heb dit nog niet eerder meegemaakt. Nu gaat het weer stukken beter.
Vervelend, Vrouwke! Helaas ook herkenbaar, vandaag extra doodmoe en erg draaierig. Hele dag ook al behoorlijk pijnlijke buikkrampen.. Voelt als PDS klachten, maar er volgt vervolgens geen toiletbezoek, gek..
Hah! Weet iemand van jullie het antwoord? Man heeft, heel lief, een bak Ben & Jerry's cookie dough mee genomen. Maar mag je dit überhaupt eten? Er zit ei in, voor koekjesdeeg heb je ei nodig dus rauwe ei. Toch?
Vervelend HuiBooBee .. hopelijk ziet het er volgende keer goed uit Hier voel ik de kleine ook heel wisselend, ene dag beter als de andere..Maar voel hem wel iedere dag. Ik ga donderdag weer verder aan het kamertje. Samen met vriendlief het ledikantje in elkaar zetten. De commode staat al 🙈 en we moeten nog om een rolgordijn.
Zijn de koekjes niet eerst gebakken? Dan is het ei niet meer rauw. Daarnaast is het ook ingevroren geweest dus ik denk dat het niet veel kwaad kan. Zou er zelf eerlijk gezegd niet eens bij nagedacht hebben en hebben gegeten
Ik zou het volgens mij ook zo opeten zonder daarbij na te denken..echt m'n favo ijs haha 🙈 maar denk idd omdat het bevroren is dat het geen kwaad kan?